In de extended edition op 1:39:45quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:13 schreef hornage het volgende:
[..]
In de extended edition op 1:39:45
Dat waren mijn gokken niet. Animal Farm zat er niet eens zo ver vanaf.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:54 schreef RanTheMan het volgende:
niet echt hetzelfde als snatch en dracula ofwel
Terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
dat zei je ook al over al die leuke horror films als Child's Play
klopt, amine, horrors als child play, franse film (of bijna alle europese films) vind ik zonde om mijn opslag aan te besteden, laat staan mijn beeldbuis mee te vervuilen. Daarnaast lesly nielsen films komen dr ook niet inquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
dat zei je ook al over al die leuke horror films als Child's Play
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:00 schreef RanTheMan het volgende:
man man man, zulke pulp kijk ik uit principe niet, anime bah, gaat mn Nas automatisch van roken denk ik
Franse film is geen genre, Ran... Ik hoop dat je dat begrijpt. Blijft weinig over zo, niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:07 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
klopt, amine, horrors als child play, franse film (of bijna alle europese films) vind ik zonde om mijn opslag aan te besteden, laat staan mijn beeldbuis mee te vervuilen. Daarnaast lesly nielsen films komen dr ook niet in
Ik kijk oprecht nog liever naar my little pony the movie dan daarnaar
nee maar ik gen(r)eraliseer graag zulke pulpquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:08 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Franse film is geen genre, Ran... Ik hoop dat je dat begrijpt. Blijft weinig over zo, niet?
Snobquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:04 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk.![]()
Hoewel deel één nog wel enigszins leuk is als hele jonge tiener. Maar daarna gingen ze de boel uitmelken.
Hoe is een Franse film meteen pulp?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nee maar ik gen(r)eraliseer graag zulke pulp
Weet ik eigenlijk niet, heb er nog nooit 1 met plezier uitgekeken eigenlijk... en als ik het probeer merk ik dat ik na 10 min met mn telefoon ga spelen,. dus gewoon niet aan mij besteedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hoe is een Franse film meteen pulp?
Man de taxi reeks is klassiek.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:31 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, heb er nog nooit 1 met plezier uitgekeken eigenlijk... en als ik het probeer merk ik dat ik na 10 min met mn telefoon ga spelen,. dus gewoon niet aan mij besteed
sorry maar ik kan het gewoonweg niet weg kijken,quote:
Bollywood films Danielle steelequote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:58 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ahhh, alle Franse films afdoen als pulpWat vind je dan wél leuk???
Sja, je was blijkbaar toch een fractie van een seconde later....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:50 schreef Dopekoe het volgende:
Crap, das niet eerlijk....
Exact dezelfde seconde....
en ik heb veel meer getypt
Wat ook niet helpt is dat ik bij voorkeur geen ondertitels lees/aan heb staan en soms is het zo binnensmonds dat ik het zo slecht kan volgen, daar is mn frans niet goed genoeg voor, zeker niet als ze gaan ratelen, dat vind ik mateloos irritantquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:03 schreef picodealion het volgende:
Dat je niet van animé, horror of Leslie Nielsen houdt kan ik nog snappen, maar het is gewoonweg kortzichtig om alle franse films per definitie af te schrijven.
Niet gezien, maar het klinkt alsnog een tikkeltje minder erg dan Bollywoodquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:04 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
wedden
Mama Mia here we go again, my my how can I resist you.
Maar je Hindi en Bangaals is wel goed genoeg?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:07 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Wat ook niet helpt is dat ik bij voorkeur geen ondertitels lees/aan heb staan en soms is het zo binnensmonds dat ik het zo slecht kan volgen, daar is mn frans niet goed genoeg voor, zeker niet als ze gaan ratelen, dat vind ik mateloos irritant
Liever wat Indiase musical muziek dan ABBA...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Niet gezien, maar het klinkt alsnog een tikkeltje minder erg dan Bollywood
La Haine, Trois Couleurs, Léon, etcquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:05 schreef hornage het volgende:
13 Tzameti, Amelie, Cache, Irreversible, Les rivières pourpres, Asterix, allemaal toppers
absoluut, bollywood films, had ooit een collega die die meuk verkocht (en haar extentions) op van die bazaars enzo in het weekend, maar dr zitten en paar toppertjes bij hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Niet gezien, maar het klinkt alsnog een tikkeltje minder erg dan Bollywood
Dat gejengel is niet aan te horenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:10 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Liever wat Indiase musical muziek dan ABBA...
zie de smiley, dat kijk ik zeker nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:10 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar je Hindi en Bangaals is wel goed genoeg?
Zodra mn Nas weer aangesloten is maak ik wel ff een screenshotje van de films die ik om wat voor reden dan ook bewaar, maar dat duurt nog wel ffquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:12 schreef picodealion het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar jouw favorieten Ran, heb je een lijstje ofzo?
Je bent destijds een 'i' vergeten in je username?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:22 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Zodra mn Nas weer aangesloten is maak ik wel ff een screenshotje van de films die ik om wat voor reden dan ook bewaar, maar dat duurt nog wel ff
Maar ik heb een heleboel favorieten, hangt af van de mood en met wie ik kijk, al blijft rainman wel echt een favoriet
ehm nee....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:27 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je bent destijds een 'i' vergeten in je username?
wat is jouw all time favo dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Klinkt niet heel interessant moet ik zeggen.
Stand by me is jeugdsentiment voor me, maar blijft als film nog steeds overeind m.i. Goed coming of age dramaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Klinkt niet heel interessant moet ik zeggen.
En "My girl" met Macaulay Culkin dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Stand by me is jeugdsentiment voor me, maar blijft als film nog steeds overeind m.i. Goed coming of age drama
Dat heb ik dus ook, idem met rain man, als ik t na 20jaar nog altijd goed vind is t een goede film, top gun, was vroeger heel vet, maar nu, nee dank je dus geen goede film. Roadhouse en harley davidson and the marlboro man zijn ook nog altijd aardig, maar the matrix bijv ben ik nu alweer zatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Stand by me is jeugdsentiment voor me, maar blijft als film nog steeds overeind m.i. Goed coming of age drama
Dat vind ik wat kort door de bocht, maar ik kan er niet zo goed tegen om naar dat soort dingen te kijken. Guinea Pig enzo zal ik ook niet gauw opzetten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:59 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Iemand die zon script schrijft zal wel n verneukte jeugd hebben gehad denk ik
Dat heb ik ook. Ik heb ook het idee dat ik er slechter tegen kan dan vroeger. Als tiener was ik best wel een horrorfanaat.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat vind ik wat kort door de bocht, maar ik kan er niet zo goed tegen om naar dat soort dingen te kijken. Guinea Pig enzo zal ik ook niet gauw opzetten.
Saw heb ik wel gezien t/m deel 3 maar de laatste twee daarvan vond ik eigenlijk al heel vervelend om naar te kijken. Zelfde met Hostel.
Same here, alhoewel ik er wel tegen kan, maar er gewoon minder genot uit haal....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik heb ook het idee dat ik er slechter tegen kan dan vroeger. Als tiener was ik best wel een horrorfanaat.
Hehe idd, meestal wel suf. Alleen maar om te shockeren, weinig verhaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Al die torture films zijn over het algemeen ook gewoon te saai voor woorden
Als je een niet serieuze vage horror wil zien, moet je deze is proberen: http://uk.imdb.com/title/tt0085951/quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:20 schreef Asap het volgende:
Maar een horror af en toe kijken, blijft vermakelijk
Hehe, die ga ik eens proberenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als je een niet serieuze vage horror wil zien, moet je deze is proberen: http://uk.imdb.com/title/tt0085951/
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:39 schreef picodealion het volgende:
Con Air heb ik gewoon nooit gezien.
Ik heb hem 7x gezien ofzo. Eigenlijk de ultieme Bruckheimer. Mindless fun.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:39 schreef picodealion het volgende:
Con Air heb ik gewoon nooit gezien.
Er zijn er nog zoveel die ik moet kijken. Maar dit is inderdaad wel een van de weinige mindless actiefilms waarvan ik toch wel vind dat ik 'm gezien moet hebben. Net als Face/Off, die uiteindelijk erg tegen bleek te vallen.quote:
Ik moet toegeven dat ik ook wel een scene of 3 kijk als ik hem toevallig tegenkomquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:48 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja sorry. Elke keer is als hij op tv is kan ik niet zappen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:48 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja sorry. Elke keer is als hij op tv is kan ik niet zappen.
Idem hierquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik ook wel een scene of 3 kijk als ik hem toevallig tegenkom
Machettequote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:57 schreef picodealion het volgende:
Laatste tijd nog wat leuks met Michele Rodriguez uitgekomen? Ik vind haar echt geweldig.
Johquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:21 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Machettesamen met jessica alba
de film of jessica alba, Machete was toch niet echt de meest briljante film ooit in mijn bescheiden opiniequote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Joh. Een van m'n favorieten.
7/10 voor het vermaakquote:
Mooie filmquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
7/10 voor het vermaakVoor de rest sloeg deze film nergens op natuurlijk
En dat doet 'ie nou juist zo goed, dat nergens op slaanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
7/10 voor het vermaakVoor de rest sloeg deze film nergens op natuurlijk
Predators dan, gaat hij meteen dood en hoe...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Machete... de enige film waarin ik Trejo vind tegenvallen
Dat reken ik hem niet aan, dat flikten ze met Fishburne eigenlijk ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:17 schreef Asap het volgende:
[..]
Predators dan, gaat hij meteen dood en hoe...
ik heb er 1 bedacht waarvan ik nu al weet dat het meer dan een helft van het dubbele punten topic kan gaan opslokkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:09 schreef picodealion het volgende:
Oeh ik bedenk me net een prima dubbelepuntenvraag. Daar ga ik vast aan klussen voor (hopelijk) morgen.
Een pure obsceniteit!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
een paintvraag net wanneer ik er niet ben
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:33 schreef DragonFodder het volgende:
Zo maar een nieuwe paintvraag dan, lijkt me. Kan ik ook meedoen
Ja, paint in win 7 heeft allemaal leuke vormen om mee te spelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik vond die stralen van je wel heel mooi en goed geplaatst dragon
Ik kan totaal niet overweg met paint, hoewel die nieuwe versie (die ik op mijn werk heb en niet thuis) idd al een flinke verbetering is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, paint in win 7 heeft allemaal leuke vormen om mee te spelen.het is net Lego
Ik heb vooral respect voor de paints. Ik heb daar echt geen inspiratie cq. skills voor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:47 schreef wyccie het volgende:
Wat zijn jullie goed met paints! En überhaupt het onthouden van filmposters.
Ik kan dan wel weer haken, maar zo mooi als hierboven lukt me niet.
Punniken dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:47 schreef wyccie het volgende:
Wat zijn jullie goed met paints! En überhaupt het onthouden van filmposters.
Ik kan dan wel weer hraken, maar zo mooi als hierboven lukt me niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |