In de extended edition op 1:39:45quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:13 schreef hornage het volgende:
[..]
In de extended edition op 1:39:45
Dat waren mijn gokken niet. Animal Farm zat er niet eens zo ver vanaf.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:54 schreef RanTheMan het volgende:
niet echt hetzelfde als snatch en dracula ofwel
Terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
dat zei je ook al over al die leuke horror films als Child's Play
klopt, amine, horrors als child play, franse film (of bijna alle europese films) vind ik zonde om mijn opslag aan te besteden, laat staan mijn beeldbuis mee te vervuilen. Daarnaast lesly nielsen films komen dr ook niet inquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
dat zei je ook al over al die leuke horror films als Child's Play
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:00 schreef RanTheMan het volgende:
man man man, zulke pulp kijk ik uit principe niet, anime bah, gaat mn Nas automatisch van roken denk ik
Franse film is geen genre, Ran... Ik hoop dat je dat begrijpt. Blijft weinig over zo, niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:07 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
klopt, amine, horrors als child play, franse film (of bijna alle europese films) vind ik zonde om mijn opslag aan te besteden, laat staan mijn beeldbuis mee te vervuilen. Daarnaast lesly nielsen films komen dr ook niet in
Ik kijk oprecht nog liever naar my little pony the movie dan daarnaar
nee maar ik gen(r)eraliseer graag zulke pulpquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:08 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Franse film is geen genre, Ran... Ik hoop dat je dat begrijpt. Blijft weinig over zo, niet?
Snobquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:04 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk.![]()
Hoewel deel één nog wel enigszins leuk is als hele jonge tiener. Maar daarna gingen ze de boel uitmelken.
Hoe is een Franse film meteen pulp?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nee maar ik gen(r)eraliseer graag zulke pulp
Weet ik eigenlijk niet, heb er nog nooit 1 met plezier uitgekeken eigenlijk... en als ik het probeer merk ik dat ik na 10 min met mn telefoon ga spelen,. dus gewoon niet aan mij besteedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hoe is een Franse film meteen pulp?
Man de taxi reeks is klassiek.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:31 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, heb er nog nooit 1 met plezier uitgekeken eigenlijk... en als ik het probeer merk ik dat ik na 10 min met mn telefoon ga spelen,. dus gewoon niet aan mij besteed
sorry maar ik kan het gewoonweg niet weg kijken,quote:
Bollywood films Danielle steelequote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:58 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ahhh, alle Franse films afdoen als pulpWat vind je dan wél leuk???
Sja, je was blijkbaar toch een fractie van een seconde later....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:50 schreef Dopekoe het volgende:
Crap, das niet eerlijk....
Exact dezelfde seconde....
en ik heb veel meer getypt
Wat ook niet helpt is dat ik bij voorkeur geen ondertitels lees/aan heb staan en soms is het zo binnensmonds dat ik het zo slecht kan volgen, daar is mn frans niet goed genoeg voor, zeker niet als ze gaan ratelen, dat vind ik mateloos irritantquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:03 schreef picodealion het volgende:
Dat je niet van animé, horror of Leslie Nielsen houdt kan ik nog snappen, maar het is gewoonweg kortzichtig om alle franse films per definitie af te schrijven.
Niet gezien, maar het klinkt alsnog een tikkeltje minder erg dan Bollywoodquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:04 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
wedden
Mama Mia here we go again, my my how can I resist you.
Maar je Hindi en Bangaals is wel goed genoeg?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:07 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Wat ook niet helpt is dat ik bij voorkeur geen ondertitels lees/aan heb staan en soms is het zo binnensmonds dat ik het zo slecht kan volgen, daar is mn frans niet goed genoeg voor, zeker niet als ze gaan ratelen, dat vind ik mateloos irritant
Liever wat Indiase musical muziek dan ABBA...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Niet gezien, maar het klinkt alsnog een tikkeltje minder erg dan Bollywood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |