La Haine, Trois Couleurs, Léon, etcquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:05 schreef hornage het volgende:
13 Tzameti, Amelie, Cache, Irreversible, Les rivières pourpres, Asterix, allemaal toppers
absoluut, bollywood films, had ooit een collega die die meuk verkocht (en haar extentions) op van die bazaars enzo in het weekend, maar dr zitten en paar toppertjes bij hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Niet gezien, maar het klinkt alsnog een tikkeltje minder erg dan Bollywood
Dat gejengel is niet aan te horenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:10 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Liever wat Indiase musical muziek dan ABBA...
zie de smiley, dat kijk ik zeker nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:10 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar je Hindi en Bangaals is wel goed genoeg?
Zodra mn Nas weer aangesloten is maak ik wel ff een screenshotje van de films die ik om wat voor reden dan ook bewaar, maar dat duurt nog wel ffquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:12 schreef picodealion het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar jouw favorieten Ran, heb je een lijstje ofzo?
Je bent destijds een 'i' vergeten in je username?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:22 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Zodra mn Nas weer aangesloten is maak ik wel ff een screenshotje van de films die ik om wat voor reden dan ook bewaar, maar dat duurt nog wel ff
Maar ik heb een heleboel favorieten, hangt af van de mood en met wie ik kijk, al blijft rainman wel echt een favoriet
ehm nee....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:27 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je bent destijds een 'i' vergeten in je username?
wat is jouw all time favo dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Klinkt niet heel interessant moet ik zeggen.
Stand by me is jeugdsentiment voor me, maar blijft als film nog steeds overeind m.i. Goed coming of age dramaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Klinkt niet heel interessant moet ik zeggen.
En "My girl" met Macaulay Culkin dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Stand by me is jeugdsentiment voor me, maar blijft als film nog steeds overeind m.i. Goed coming of age drama
Dat heb ik dus ook, idem met rain man, als ik t na 20jaar nog altijd goed vind is t een goede film, top gun, was vroeger heel vet, maar nu, nee dank je dus geen goede film. Roadhouse en harley davidson and the marlboro man zijn ook nog altijd aardig, maar the matrix bijv ben ik nu alweer zatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Stand by me is jeugdsentiment voor me, maar blijft als film nog steeds overeind m.i. Goed coming of age drama
Dat vind ik wat kort door de bocht, maar ik kan er niet zo goed tegen om naar dat soort dingen te kijken. Guinea Pig enzo zal ik ook niet gauw opzetten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:59 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Iemand die zon script schrijft zal wel n verneukte jeugd hebben gehad denk ik
Dat heb ik ook. Ik heb ook het idee dat ik er slechter tegen kan dan vroeger. Als tiener was ik best wel een horrorfanaat.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat vind ik wat kort door de bocht, maar ik kan er niet zo goed tegen om naar dat soort dingen te kijken. Guinea Pig enzo zal ik ook niet gauw opzetten.
Saw heb ik wel gezien t/m deel 3 maar de laatste twee daarvan vond ik eigenlijk al heel vervelend om naar te kijken. Zelfde met Hostel.
Same here, alhoewel ik er wel tegen kan, maar er gewoon minder genot uit haal....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik heb ook het idee dat ik er slechter tegen kan dan vroeger. Als tiener was ik best wel een horrorfanaat.
Hehe idd, meestal wel suf. Alleen maar om te shockeren, weinig verhaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Al die torture films zijn over het algemeen ook gewoon te saai voor woorden
Als je een niet serieuze vage horror wil zien, moet je deze is proberen: http://uk.imdb.com/title/tt0085951/quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:20 schreef Asap het volgende:
Maar een horror af en toe kijken, blijft vermakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |