Hehe, die ga ik eens proberenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als je een niet serieuze vage horror wil zien, moet je deze is proberen: http://uk.imdb.com/title/tt0085951/
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:39 schreef picodealion het volgende:
Con Air heb ik gewoon nooit gezien.
Ik heb hem 7x gezien ofzo. Eigenlijk de ultieme Bruckheimer. Mindless fun.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:39 schreef picodealion het volgende:
Con Air heb ik gewoon nooit gezien.
Er zijn er nog zoveel die ik moet kijken. Maar dit is inderdaad wel een van de weinige mindless actiefilms waarvan ik toch wel vind dat ik 'm gezien moet hebben. Net als Face/Off, die uiteindelijk erg tegen bleek te vallen.quote:
Ik moet toegeven dat ik ook wel een scene of 3 kijk als ik hem toevallig tegenkomquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:48 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja sorry. Elke keer is als hij op tv is kan ik niet zappen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:48 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja sorry. Elke keer is als hij op tv is kan ik niet zappen.
Idem hierquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik ook wel een scene of 3 kijk als ik hem toevallig tegenkom
Machettequote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:57 schreef picodealion het volgende:
Laatste tijd nog wat leuks met Michele Rodriguez uitgekomen? Ik vind haar echt geweldig.
Johquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:21 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Machettesamen met jessica alba
de film of jessica alba, Machete was toch niet echt de meest briljante film ooit in mijn bescheiden opiniequote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Joh. Een van m'n favorieten.
7/10 voor het vermaakquote:
Mooie filmquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
7/10 voor het vermaakVoor de rest sloeg deze film nergens op natuurlijk
En dat doet 'ie nou juist zo goed, dat nergens op slaanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
7/10 voor het vermaakVoor de rest sloeg deze film nergens op natuurlijk
Predators dan, gaat hij meteen dood en hoe...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Machete... de enige film waarin ik Trejo vind tegenvallen
Dat reken ik hem niet aan, dat flikten ze met Fishburne eigenlijk ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:17 schreef Asap het volgende:
[..]
Predators dan, gaat hij meteen dood en hoe...
ik heb er 1 bedacht waarvan ik nu al weet dat het meer dan een helft van het dubbele punten topic kan gaan opslokkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:09 schreef picodealion het volgende:
Oeh ik bedenk me net een prima dubbelepuntenvraag. Daar ga ik vast aan klussen voor (hopelijk) morgen.
Een pure obsceniteit!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
een paintvraag net wanneer ik er niet ben
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:33 schreef DragonFodder het volgende:
Zo maar een nieuwe paintvraag dan, lijkt me. Kan ik ook meedoen
Ja, paint in win 7 heeft allemaal leuke vormen om mee te spelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik vond die stralen van je wel heel mooi en goed geplaatst dragon
Ik kan totaal niet overweg met paint, hoewel die nieuwe versie (die ik op mijn werk heb en niet thuis) idd al een flinke verbetering is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, paint in win 7 heeft allemaal leuke vormen om mee te spelen.het is net Lego
Ik heb vooral respect voor de paints. Ik heb daar echt geen inspiratie cq. skills voor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:47 schreef wyccie het volgende:
Wat zijn jullie goed met paints! En überhaupt het onthouden van filmposters.
Ik kan dan wel weer haken, maar zo mooi als hierboven lukt me niet.
Punniken dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:47 schreef wyccie het volgende:
Wat zijn jullie goed met paints! En überhaupt het onthouden van filmposters.
Ik kan dan wel weer hraken, maar zo mooi als hierboven lukt me niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |