zoals je weet, ben ik een mongool.quote:Wat begrijp je niet aan nachtbagger?
Dat wist ik nog nietquote:Op woensdag 28 september 2011 00:06 schreef buley het volgende:
[..]
zoals je weet, ben ik een mongool.
Waar zit je in de trein?quote:Op woensdag 28 september 2011 00:07 schreef Drommeldaris het volgende:
HALLO ALLEMAAL IK ZIT NOG EVEN IN DE TREIN MAAR ZAL ER OVER ZON DERTIG MINUTEN IN VOLLE GLORIE BIJ ZIJN!
voelde me al alleenquote:Op woensdag 28 september 2011 00:07 schreef Drommeldaris het volgende:
HALLO ALLEMAAL IK ZIT NOG EVEN IN DE TREIN MAAR ZAL ER OVER ZON DERTIG MINUTEN IN VOLLE GLORIE BIJ ZIJN!
goede mang. goedquote:Op woensdag 28 september 2011 00:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Freezemet mij wel, en met jou?
Apartquote:Op woensdag 28 september 2011 00:08 schreef SpermaDonor het volgende:
Hoe vind je mijn nieuwe UI ?
Kan trouwens niet quoten :S
Nu wel weerquote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Achterin
veendam ==> groningen
Gewoon huid-smaak hoor, niets lekkers aan.quote:
Misschien wil hij de inhoud. Is dat zijn fetisj.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gewoon huid-smaak hoor, niets lekkers aan.
Geef ons die 1500 miljard euro aan aardgas-geld dan maar terug. Beetje lopen haten op het gebied dat NL rijk heeft gemaakt.quote:
Zo geweldig is ie nu ook weer neit hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zou alleen al mn pc aanzetten om je UI te kijken sperma D
Utrechtquote:
het gebiedquote:Op woensdag 28 september 2011 00:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geen ons die 1500 miljard euro aan aardgas-geld dan maar terug. Beetje lopen haten op de gebied dat NL rijk heeft gemaakt.
Noord Holland Amsterdam Alkmaar Haarlem hier is de shit. Alkmaar mijn liefdequote:Op woensdag 28 september 2011 00:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geen ons die 1500 miljard euro aan aardgas-geld dan maar terug. Beetje lopen haten op de gebied dat NL rijk heeft gemaakt.
Alkmaar de stad met de ontelbaar lekkere wijvenquote:Op woensdag 28 september 2011 00:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Noord Holland Amsterdam Alkmaar Haarlem hier is de shit. Alkmaar mijn liefde
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:14 schreef SpermaDonor het volgende:
Godverdomme zeg, loop ik vanmiddag in de appie hein, hebben ze er net gedweild en uitgerekend ik glijdt uit en heb nu een gekneusde voet
Lach maar krengquote:
Ja, daar kan ik niet over oordelen, heb nog nooit puur vet gegeten.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Misschien wil hij de inhoud. Is dat zijn fetisj.
Dat is kut.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:14 schreef SpermaDonor het volgende:
Godverdomme zeg, loop ik vanmiddag in de appie hein, hebben ze er net gedweild en uitgerekend ik glijdt uit en heb nu een gekneusde voet
aaawhh erg.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:14 schreef SpermaDonor het volgende:
zeg dat wel, met mijn poten verdien ik geld namelijk, dus als ie nou echt gebroken was zat ik in de ziekte wetquote:
Als dit al veel lekkere wijven.zijn.heb ik medelijden.met de rest van de wereld.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Alkmaar de stad met de ontelbaar lekkere wijven
Roemeniëquote:Op woensdag 28 september 2011 00:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als dit al veel lekkere wijven.zijn.heb ik medelijden.met de rest van de wereld.
Dan kan het alleen maar beter.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als dit al veel lekkere wijven.zijn.heb ik medelijden.met de rest van de wereld.
Hotquote:
iets met googlequote:Op woensdag 28 september 2011 00:19 schreef SpermaDonor het volgende:
Wie weet waar Vierpolders in de buurt ligt ?
Ja maar doet het niet, anders zou ik het niet hier vragen.quote:
Aight1quote:
Overal bloed nu, te lui om op te ruimen, dilemmaquote:
Lekker laten opdrogen is ook geen optie.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Overal bloed nu, te lui om op te ruimen, dilemma
Of wachten tot mijn kat het oplikt.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:28 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Lekker laten opdrogen is ook geen optie.
Das dan wel weer zielig, vind je nietquote:Op woensdag 28 september 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Of wachten tot mijn kat het oplikt.
Hij drinkt ook appelsap en eet lasagne, dus hij zal met mensenbloed ook niet zo'n moeite hebben.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:31 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Das dan wel weer zielig, vind je niet?
Een hond die de krant brengt is toch leuker.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:32 schreef Chloroform het volgende:
Mijn kat eet rare beestjes en kotst ze dan voor m'n voeten uit.
Krijg vrijdag een katjequote:Op woensdag 28 september 2011 00:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij drinkt ook appelsap en eet lasagne, dus hij zal met mensenbloed ook niet zo'n moeite hebben.
Heb je die hakjes al gekocht ?quote:Op woensdag 28 september 2011 00:32 schreef Chloroform het volgende:
Mijn kat eet rare beestjes en kotst ze dan voor m'n voeten uit.
Hey aight.quote:
Nee want 4x per dag dat dier uitlaten en ik lui, wordt hem niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:33 schreef TWP het volgende:
[..]
Een hond die de krant brengt is toch leuker.
Nee man gek, ga toch geen ¤225,- neerleggen voor schoenen. Als iemand me hiervoor wilt sponsoren trouwens, dan is dat alsnog van harte welkom.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:33 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heb je die hakjes al gekocht ?
Richt hem af, dan laat dat ding zichzelf maar uit.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee want 4x per dag dat dier uitlaten en ik lui, wordt hem niet.
225 valt enigszins nog meequote:Op woensdag 28 september 2011 00:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man gek, ga toch geen ¤225,- neerleggen voor schoenen. Als iemand me hiervoor wilt sponsoren trouwens, dan is dat alsnog van harte welkom.
Ik denk dat ik eerder het wereld voedsel probleem eigenhandig kan oplossen dan dat wat jij vertelt.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:34 schreef TWP het volgende:
[..]
Richt hem af, dan laat dat ding zichzelf maar uit.
Doei aight.quote:
5, mits goede bediening en lekker eten.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:36 schreef monkyyy het volgende:
Even gauw, met z'n 2en uiteten bij een pizzaria, 40 euro rekening, jullie geven hoeveel fooi?
Niks want 40 euro, was het 38 of 39 geweest dan naar boven afronden,quote:Op woensdag 28 september 2011 00:36 schreef monkyyy het volgende:
Even gauw, met z'n 2en uiteten bij een pizzaria, 40 euro rekening, jullie geven hoeveel fooi?
2 euro.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:36 schreef monkyyy het volgende:
het is een pizzeria, duur zat al!quote:Op woensdag 28 september 2011 00:37 schreef TWP het volgende:
[..]
5, mits goede bediening en lekker eten.
Dit!quote:Op woensdag 28 september 2011 00:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
't is verdomme maar een pizzeria hè.
De bediening naderde de perfectie en het eten was een geschenk uit de hemel.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:37 schreef TWP het volgende:
[..]
5, mits goede bediening en lekker eten.
2 pizza, 4 drankjes, 2 toetjes, 2x thee.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:39 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dit!
En 40 euro voor 2 pizza's en wat drinken? is het niet beetje over priced dan ?
Dan valt het mee inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2011 00:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
2 pizza, 4 drankjes, 2 toetjes, 2x thee.
5 euro is misschien wat veel, maar als je het gewoon erg leuk/lekker hebt gehad kan het best. Denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De bediening naderde de perfectie en het eten was een geschenk uit de hemel.
Trusten.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:43 schreef SpermaDonor het volgende:
Maar luitjes, ik ga pitten.
Moet weer vroeg op![]()
Slaap lekker allemaal!
xx
Heb ook wel eens gehad dat ze de sauzen waren vergeten, zag het gelukkig gelijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:44 schreef Chloroform het volgende:
Ik had vandaag eten laten bezorgen omdat ik laat thuis kwam en lui was, maar ze waren mijn drinken vergeten.
Dan blijf ik nog ffquote:
Ik kreeg laatst ayran ipv colaquote:Op woensdag 28 september 2011 00:44 schreef Chloroform het volgende:
Ik had vandaag eten laten bezorgen omdat ik laat thuis kwam en lui was, maar ze waren mijn drinken vergeten.
Welterustenquote:Op woensdag 28 september 2011 00:43 schreef SpermaDonor het volgende:
Moet weer vroeg op![]()
Slaap lekker allemaal!
xx
ayranquote:Op woensdag 28 september 2011 00:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst ayran ipv cola
Wat had je besteld?quote:Op woensdag 28 september 2011 00:44 schreef Chloroform het volgende:
Snel weg gaan hequote:Op woensdag 28 september 2011 00:43 schreef SpermaDonor het volgende:
Moet weer vroeg op![]()
Slaap lekker allemaal!
xx
koude kibbelingquote:Op woensdag 28 september 2011 00:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
FUCK YES! IK WAS COMPLEET VERGETEN DAT IK NOG EEN BAK KIBBELING IN DE KOELKAST HEB STAAN!WAAAAAAAAAAAAAAAAAAHOEEEEEEEEEEE!
Oh, ik vind dat echt keilekker.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst ayran ipv cola
Lees dan!quote:
Kibbelingquote:Op woensdag 28 september 2011 00:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
FUCK YES! IK WAS COMPLEET VERGETEN DAT IK NOG EEN BAK KIBBELING IN DE KOELKAST HEB STAAN!WAAAAAAAAAAAAAAAAAAHOEEEEEEEEEEE!
![]()
![]()
Definieer offensivequote:Op woensdag 28 september 2011 00:42 schreef TWP het volgende:
Nog een vraagje tussendoor, wat vinden jullie 'offensive' als je een internet site bezoekt?
Opwarmen in de magnetronquote:Op woensdag 28 september 2011 00:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dat ga ik toch niet koud eten
Dat ga ik toch ook niet doenquote:Op woensdag 28 september 2011 00:47 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Opwarmen in de magnetronnet zo goor
i knowquote:Op woensdag 28 september 2011 00:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En dan nog 3 kuipjes
Ik heb er 1 opgedronken met live verslag in Nachtbagger
Zoute rotzooi.
Hoe dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 00:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dat ga ik toch ook niet doen
Je hebt het vast over die colaquote:Op woensdag 28 september 2011 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, ik vind dat echt keilekker.
Quesedilla geitenkaas en enchilada met gehakt.quote:
Je gaat toch ook geen frikandellen voor de 2e keer frituren ?quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je hebt het vast over die cola
Denk hetquote:Op woensdag 28 september 2011 00:49 schreef monkyyy het volgende:
Ben ik echt de enige op deze planeet die niet van frituur houd?
Denk het wel, ik eet het nooit maar vind het wel lekker.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:49 schreef monkyyy het volgende:
Met de paplepel ingegoten. Dat kan.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar misschien komt dat door mijn Aziatische roots, mijn moeder maakte dat vroeger altijd zelf enzo. Lekker man.
Nee, maar dat maakt je niet minder raar, nu ziek ik je niet meer als potentiële levenspartner Monkyyy!quote:Op woensdag 28 september 2011 00:49 schreef monkyyy het volgende:
Ik probeer aan te komen jaquote:
Niet Oost-Aziatisch maar West-Aziatisch. For the record.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:50 schreef monkyyy het volgende:
* monkyyy noteert: Chloroform is Aziatisch.
Geloof me, je wil niet mijn levenspartner zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt je niet minder raar, nu ziek ik je niet meer als potentiële levenspartner Monkyyy!
Ja precies. Jij vindt erwtensoep en zuurkool met worst waarschijnlijk ook lekker, maar ik krijg die shit niet naar binnen man.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Met de paplepel ingegoten. Dat kan.
Maar je bent zo rijk en ik ben een golddiggerquote:Op woensdag 28 september 2011 00:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geloof me, je wil niet mijn levenspartner zijn.
Je mag me wel even aanraken hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:51 schreef monkyyy het volgende:
* monkyyy noteert: Chloroform is West-Aziatisch.
Snert en zuurkool, gadverdammequote:Op woensdag 28 september 2011 00:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies. Jij vindt erwtensoep en zuurkool met worst waarschijnlijk ook lekker, maar ik krijg die shit niet naar binnen man.
* monkyyy denkt: Hmmm, mijn eten in ranzig vet gooien en het daarna opeten, hoeveel geld zou ik moeten krijgen om dat te doen...quote:Op woensdag 28 september 2011 00:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Monkyyy, ik ben met 2 personen uit eten geweest naar de snackbar, 20 euro, hoeveel fooi geef ik dan?
Straks ga je me zeker ook nog vertellen dat je alleen biologische producten eetquote:Op woensdag 28 september 2011 00:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
* monkyyy denkt: Hmmm, mijn eten in ranzig vet gooien en het daarna opeten, hoeveel geld zou ik moeten krijgen om dat te doen...
Nee, sorry.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Straks ga je me zeker ook nog vertellen dat je alleen biologische producten eet
Met mijn beide handen?quote:Op woensdag 28 september 2011 00:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag me wel even aanraken hoor.
Ben je serieus 3 dagen ziek nadat je bij de McD bent geweest? Misschien ben je niet zo gezond als dat je denktquote:Op woensdag 28 september 2011 00:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Maar mijn lichaam reageert gewoon heel slecht op dat soort eten. Ben meteen 3 dagen ziek als ik een hamburger eet bij McD bijvoorbeeld.En de hele dag door druiven eten voel ik me heel goed op enzo dus ik ben meer van het gezonde eten.
Luister je ook altijd naar West-Aziatische muziek?quote:Op woensdag 28 september 2011 00:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies. Jij vindt erwtensoep en zuurkool met worst waarschijnlijk ook lekker, maar ik krijg die shit niet naar binnen man.
Ja.quote:
Ieehh, nee, dat niet. Verder gewoon een ontzettende kaaskop hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Luister je ook altijd naar West-Aziatische muziek?
plink ploink ploooink pling pling plong
Vanaf 8:33 kan ook trouwens, als je de intro van het verhaal niet wilt horen.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:58 schreef Chloroform het volgende:
Vanaf 6:35
Ik vond dit heel grappig.
Ja joh, meteen de dag erna met keelpijn wakker worden, hele dag misselijk, hoofdpijn, mijn lijfje, graf McD.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben je serieus 3 dagen ziek nadat je bij de McD bent geweest? Misschien ben je niet zo gezond als dat je denkt
Verder leef ik volgens mij ook nog wel gezond, groentetekort aanvullen met rauwe groenten als komkommer en wortel (soms). Voor de rest 2 appels per dag maar daar houd het gezonde eigenlijk ook wel weer op
Een van mijn favoriete komieken ookquote:Op woensdag 28 september 2011 01:03 schreef monkyyy het volgende:
Ik kan heel hard lachen om Louis CK.
Niets trouwens.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Monkyyy, ik ben met 2 personen uit eten geweest naar de snackbar, 20 euro, hoeveel fooi geef ik dan?
Heb ik dat even goed gedaan, maar ze hebben wel de lekkerste frikandellen en een chinees die Ejtsmakkelijk hjeeee zegtquote:
Ben je ongesteld of lees ik nu over het probleem heen?quote:Op woensdag 28 september 2011 01:15 schreef Chloroform het volgende:
Pfff jongens, ik heb binnenkort een heel groot spectaculair feest, maar ik moet nog schoenen hebben, maar ik kan niks leuks vinden.Soms haat ik het om vrouw te zijn.
quote:Op woensdag 28 september 2011 01:15 schreef Chloroform het volgende:
Pfff jongens, ik heb binnenkort een heel groot spectaculair feest, maar ik moet nog schoenen hebben, maar ik kan niks leuks vinden.Soms haat ik het om vrouw te zijn.
Nee man. Ik heb al een supermooie jurk alles!quote:Op woensdag 28 september 2011 01:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe zo'n ding om je hoofd en ga op blote voeten en zeg dat je als hippie bent gegaan.
Hoor je niet eerst schoenen te kopen en dan een matchende jurk?quote:Op woensdag 28 september 2011 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man. Ik heb al een supermooie jurk alles!
Weet niet? Hoort dat?quote:Op woensdag 28 september 2011 01:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoor je niet eerst schoenen te kopen en dan een matchende jurk?
niet dat ik weet.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoor je niet eerst schoenen te kopen en dan een matchende jurk?
Nee geen idee, met nette schoenen heb ik nooit zo'n moeite. Maar ik probeer al een maand lang nieuwe Sneakers te scorenquote:
Ik heb bij sneakers juist dat ik vaak te veel leuke zie en niet kan kiezen.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee geen idee, met nette schoenen heb ik nooit zo'n moeite. Maar ik probeer al een maand lang nieuwe Sneakers te scoren
Ik ben niet normaal kieskeurig met m'n patas, zelfs al Zalando gecheckedquote:Op woensdag 28 september 2011 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb bij sneakers juist dat ik vaak te veel leuke zie en niet kan kiezen.
Ja, hij is gescheiden en heeft twee dochtertjes, Lilly en Jane, 5 en 9 jaar.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Monkyyy, Louis CK is toch nog single, hossel hem dan. Dan een feestje met hem als grappenmaker![]()
![]()
Grijp je kans!quote:Op woensdag 28 september 2011 01:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, hij is gescheiden en heeft twee dochtertjes, Lilly en Jane, 5 en 9 jaar.
Ik ben bezetquote:
Dat heb ik dus met pumps.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben niet normaal kieskeurig met m'n patas, zelfs al Zalando gechecked
Nooit van upgraden gehoord? Doen mannen ook vaak wanneer ze rijk zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 01:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben bezetmaar zou best weleens met hem willen chillen.
Nee?quote:Op woensdag 28 september 2011 01:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nooit van upgraden gehoord? Doen mannen ook vaak wanneer ze rijk zijn
Zoveel zou ik er zo niet kunnen noemen.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met pumps.In Groningen zijn toch best veel sneakerzaken?
Tostttttiii~quote:Op woensdag 28 september 2011 01:28 schreef Hooidraad het volgende:
Tosti! Tosti! Tosti!
[ afbeelding ]
Oh.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:29 schreef Drommeldaris het volgende:
En met sneakers bedoel ik skateschoenen.
Wat bedoel je met upgraden danquote:Op woensdag 28 september 2011 01:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou je persoonlijke levensadviseur kunnen worden
Een betere man, net zoals dat veel mannen een jongere vrouw nemen wanneer ze al die moneys hebben en hooggeleid zijnquote:
Louis is niet een upgrade vs mijn huidige man.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Een betere man, net zoals dat veel mannen een jongere vrouw nemen wanneer ze al die moneys hebben en hooggeleid zijn
Het gaat om het innerlijkquote:Op woensdag 28 september 2011 01:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Louis is niet een upgrade vs mijn huidige man.
Inderdaad.quote:
Jawel. Skateschoenen zijn lelijk. Per definitie.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 01:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel. Skateschoenen zijn lelijk. Per definitie.
Niet wanneer ik ze aan hebquote:Op woensdag 28 september 2011 01:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel. Skateschoenen zijn lelijk. Per definitie.
My point exactly.quote:
Eerste hit bij "skate shoes"quote:
Omg.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:36 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.zalando.nl/sneakers-blauw-mu312c004-503.html
zoiets vind ik wel vet
quote:Op woensdag 28 september 2011 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb serieus vanmiddag deze besteld.
[ afbeelding ]
Meningen?
Baasquote:Op woensdag 28 september 2011 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb serieus vanmiddag deze besteld.
[ afbeelding ]
Meningen?
Maar dat zijn sneakers niet "skatespchoenen"quote:Op woensdag 28 september 2011 01:36 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.zalando.nl/sneakers-blauw-mu312c004-503.html
zoiets vind ik wel vet
Ja die term kennen ze niet bij Zalandoquote:Op woensdag 28 september 2011 01:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar dat zijn sneakers niet "skatespchoenen"
srs.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:40 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.zalando.nl/sneakers-blauw-mu312c008-502.html
Dezen heb ik
Ik vind ze verschrikkelijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:40 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.zalando.nl/sneakers-blauw-mu312c008-502.html
Dezen heb ik
Done.quote:
quote:
Gewoon foto maken een op imgur uploadenquote:Op woensdag 28 september 2011 01:43 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan de mijne nergens vinden, maar ik zoek stug door.
quote:Op woensdag 28 september 2011 01:45 schreef monkyyy het volgende:
Hooidraad, geef mij nu jouw zuurverdiende geld zodat ik dat uit kan geven.
Wel maat 41?quote:Op woensdag 28 september 2011 01:47 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn ze dus niet, maar ze lijken er wel wat op. Bovenste wit is alleen ook zwart, rood is ook iets donkerder rood..
Mastodon, man.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat mag
Wat is verschrikkelijker?
of
de schoenen?
![]()
![]()
Tssssss, beetje tosti's bij mij bietsen.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]![]()
Jij bent veel rijker dan ik, één tosti kan er wel vanaf toch?
JAAAAA vet. man.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat vind je van het nieuwe album?
Jawel, dan kom ik thuis van mijn werk en ga languit op de bank liggen met de tv aan. Af en toe lekker in slaap vallen terwijl jij een paar tosti's voor mij klaarmaakt.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tssssss, beetje tosti's bij mij bietsen.
Zou toch bijna een record zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 01:55 schreef Hooidraad het volgende:
Wat ziet mijn oog? Topic bijna vol?
[ afbeelding ]
Bijna ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:55 schreef Hooidraad het volgende:
Wat ziet mijn oog? Topic bijna vol?
[ afbeelding ]
2:38, me gusta, I orgasmedquote:Op woensdag 28 september 2011 01:55 schreef monkyyy het volgende:
Nog even een liedje voor het slapen gaan.
We zijn met max 4 momenteel, al die niet hardcore mensen gaan al slapenquote:Op woensdag 28 september 2011 01:55 schreef BBQSausage het volgende:
Oh hier heeft het levendige deel van FOK! zich verstopt.
Dat gilletje als hij ze aankijktquote:Op woensdag 28 september 2011 01:55 schreef monkyyy het volgende:
Nog even een liedje voor het slapen gaan.
Sowieso, slapen.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
We zijn met max 4 momenteel, al die niet hardcore mensen gaan al slapen
Ben ik het mee eens man.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
top 3?
Black Tongue
Spectrelight
Stargasm
hier
quote:Op woensdag 28 september 2011 02:03 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens man.
Ik ga slapen,.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 02:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
slapen
mensen die naar school gaan en vroeg slapen
Doet ze wel vaker hoor, stiekempjes.quote:Op woensdag 28 september 2011 02:05 schreef Hooidraad het volgende:
Bijzonder moment, Kippie in Nachtbagger.
Wat een stiekemerd.quote:Op woensdag 28 september 2011 02:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doet ze wel vaker hoor, stiekempjes.
quote:Op woensdag 28 september 2011 02:05 schreef Hooidraad het volgende:
Bijzonder moment, Kippie in Nachtbagger.
NOEM JE ME NOU DIEF?quote:Op woensdag 28 september 2011 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, echt. D'r UI spreekt boekdelen.
Btje, dus kom ik jullie vervelen.quote:Op woensdag 28 september 2011 02:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is het uitgekotste users topic dood?
Uiteindelijk komen ze allemaal weer terug naar hun thuisbasis. Nachtbaggerquote:Op woensdag 28 september 2011 02:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is het uitgekotste users topic dood?
Multitaskenquote:Op woensdag 28 september 2011 02:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Uiteindelijk komen ze allemaal weer terug naar hun thuisbasis. Nachtbagger
ohhhh oh ohquote:Op woensdag 28 september 2011 02:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Onder andere, maar vooral een stiekemerd eigenlijk.
Laatst nog iemand dacht even stoer terug te gaan doen tegen 4 Marokkanen terwijl die in zijn 1tje wasquote:Op woensdag 28 september 2011 02:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ohhhh oh oh
zeker omdat ik mokro ben
KOM DAN EH KOMKOM.
Dat was ik, ik heb toen de vloer met ze aangeveegdquote:Op woensdag 28 september 2011 02:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Laatst nog iemand dacht even stoer terug te gaan doen tegen 4 Marokkanen terwijl die in zijn 1tje was
quote:Op woensdag 28 september 2011 02:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Laatst nog iemand dacht even stoer terug te gaan doen tegen 4 Marokkanen terwijl die in zijn 1tje was
Ja jij wel.quote:Op woensdag 28 september 2011 02:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat was ik, ik heb toen de vloer met ze aangeveegd
de pi mi mattie, de PIquote:Op woensdag 28 september 2011 02:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bespeur ik daar enige vorm van sarcasme?
Ok, naam, adres, woonplaats?quote:Op woensdag 28 september 2011 02:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ohhhh oh oh
zeker omdat ik mokro ben
KOM DAN EH KOMKOM.
Nee, die gast poste de dag na het uitgaan op z'n facebook "Hoe kan ik checken of mn neus gebroken is?"quote:Op woensdag 28 september 2011 02:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat was ik, ik heb toen de vloer met ze aangeveegd
dmdmdmquote:Op woensdag 28 september 2011 02:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ok, naam, adres, woonplaats?
Eeenschquote:Op woensdag 28 september 2011 02:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens zijn de meeste Marokkanen totaal niet sterk, enkel strenght in numbers
Ow, dat was ik nietquote:Op woensdag 28 september 2011 02:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, die gast poste de dag na het uitgaan op z'n facebook "Hoe kan ik checken of mn neus gebroken is?"
Ja, en sterk in hun eigen taaltje, met van die woorden die in hun taal gigantisch intimiderend klinken, terwijl ze gewoon zoiets als "ppelflap" betekenen.quote:Op woensdag 28 september 2011 02:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens zijn de meeste Marokkanen totaal niet sterk, enkel strenght in numbers
KOWEDDDDquote:Op woensdag 28 september 2011 02:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, en sterk in hun eigen taaltje, met van die woorden die in hun taal gigantisch intimiderend klinken, terwijl ze gewoon zoiets als "ppelflap" betekenen.
oke.quote:Op woensdag 28 september 2011 02:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ok, wanneer zullen we afspreken? Komend weekend?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |