Ja, daar kan ik niet over oordelen, heb nog nooit puur vet gegeten.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Misschien wil hij de inhoud. Is dat zijn fetisj.
Dat is kut.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:14 schreef SpermaDonor het volgende:
Godverdomme zeg, loop ik vanmiddag in de appie hein, hebben ze er net gedweild en uitgerekend ik glijdt uit en heb nu een gekneusde voet
aaawhh erg.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:14 schreef SpermaDonor het volgende:
Godverdomme zeg, loop ik vanmiddag in de appie hein, hebben ze er net gedweild en uitgerekend ik glijdt uit en heb nu een gekneusde voet
zeg dat wel, met mijn poten verdien ik geld namelijk, dus als ie nou echt gebroken was zat ik in de ziekte wetquote:
Als dit al veel lekkere wijven.zijn.heb ik medelijden.met de rest van de wereld.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Alkmaar de stad met de ontelbaar lekkere wijven
Roemeniëquote:Op woensdag 28 september 2011 00:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als dit al veel lekkere wijven.zijn.heb ik medelijden.met de rest van de wereld.
Dan kan het alleen maar beter.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als dit al veel lekkere wijven.zijn.heb ik medelijden.met de rest van de wereld.
Hotquote:
iets met googlequote:Op woensdag 28 september 2011 00:19 schreef SpermaDonor het volgende:
Wie weet waar Vierpolders in de buurt ligt ?
Ja maar doet het niet, anders zou ik het niet hier vragen.quote:
Aight1quote:
Overal bloed nu, te lui om op te ruimen, dilemmaquote:
Lekker laten opdrogen is ook geen optie.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Overal bloed nu, te lui om op te ruimen, dilemma
Of wachten tot mijn kat het oplikt.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:28 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Lekker laten opdrogen is ook geen optie.
Das dan wel weer zielig, vind je nietquote:Op woensdag 28 september 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Of wachten tot mijn kat het oplikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |