zoals je weet, ben ik een mongool.quote:Wat begrijp je niet aan nachtbagger?
Dat wist ik nog nietquote:Op woensdag 28 september 2011 00:06 schreef buley het volgende:
[..]
zoals je weet, ben ik een mongool.
Waar zit je in de trein?quote:Op woensdag 28 september 2011 00:07 schreef Drommeldaris het volgende:
HALLO ALLEMAAL IK ZIT NOG EVEN IN DE TREIN MAAR ZAL ER OVER ZON DERTIG MINUTEN IN VOLLE GLORIE BIJ ZIJN!
voelde me al alleenquote:Op woensdag 28 september 2011 00:07 schreef Drommeldaris het volgende:
HALLO ALLEMAAL IK ZIT NOG EVEN IN DE TREIN MAAR ZAL ER OVER ZON DERTIG MINUTEN IN VOLLE GLORIE BIJ ZIJN!
goede mang. goedquote:Op woensdag 28 september 2011 00:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Freezemet mij wel, en met jou?
Apartquote:Op woensdag 28 september 2011 00:08 schreef SpermaDonor het volgende:
Hoe vind je mijn nieuwe UI ?
Kan trouwens niet quoten :S
Nu wel weerquote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Achterin
veendam ==> groningen
Gewoon huid-smaak hoor, niets lekkers aan.quote:
Misschien wil hij de inhoud. Is dat zijn fetisj.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gewoon huid-smaak hoor, niets lekkers aan.
Geef ons die 1500 miljard euro aan aardgas-geld dan maar terug. Beetje lopen haten op het gebied dat NL rijk heeft gemaakt.quote:
Zo geweldig is ie nu ook weer neit hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zou alleen al mn pc aanzetten om je UI te kijken sperma D
Utrechtquote:
het gebiedquote:Op woensdag 28 september 2011 00:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geen ons die 1500 miljard euro aan aardgas-geld dan maar terug. Beetje lopen haten op de gebied dat NL rijk heeft gemaakt.
Noord Holland Amsterdam Alkmaar Haarlem hier is de shit. Alkmaar mijn liefdequote:Op woensdag 28 september 2011 00:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geen ons die 1500 miljard euro aan aardgas-geld dan maar terug. Beetje lopen haten op de gebied dat NL rijk heeft gemaakt.
Alkmaar de stad met de ontelbaar lekkere wijvenquote:Op woensdag 28 september 2011 00:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Noord Holland Amsterdam Alkmaar Haarlem hier is de shit. Alkmaar mijn liefde
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:14 schreef SpermaDonor het volgende:
Godverdomme zeg, loop ik vanmiddag in de appie hein, hebben ze er net gedweild en uitgerekend ik glijdt uit en heb nu een gekneusde voet
Lach maar krengquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |