Maar je bent zo rijk en ik ben een golddiggerquote:Op woensdag 28 september 2011 00:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geloof me, je wil niet mijn levenspartner zijn.
Je mag me wel even aanraken hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:51 schreef monkyyy het volgende:
* monkyyy noteert: Chloroform is West-Aziatisch.
Snert en zuurkool, gadverdammequote:Op woensdag 28 september 2011 00:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies. Jij vindt erwtensoep en zuurkool met worst waarschijnlijk ook lekker, maar ik krijg die shit niet naar binnen man.
* monkyyy denkt: Hmmm, mijn eten in ranzig vet gooien en het daarna opeten, hoeveel geld zou ik moeten krijgen om dat te doen...quote:Op woensdag 28 september 2011 00:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Monkyyy, ik ben met 2 personen uit eten geweest naar de snackbar, 20 euro, hoeveel fooi geef ik dan?
Straks ga je me zeker ook nog vertellen dat je alleen biologische producten eetquote:Op woensdag 28 september 2011 00:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
* monkyyy denkt: Hmmm, mijn eten in ranzig vet gooien en het daarna opeten, hoeveel geld zou ik moeten krijgen om dat te doen...
Nee, sorry.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Straks ga je me zeker ook nog vertellen dat je alleen biologische producten eet
Met mijn beide handen?quote:Op woensdag 28 september 2011 00:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag me wel even aanraken hoor.
Ben je serieus 3 dagen ziek nadat je bij de McD bent geweest? Misschien ben je niet zo gezond als dat je denktquote:Op woensdag 28 september 2011 00:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Maar mijn lichaam reageert gewoon heel slecht op dat soort eten. Ben meteen 3 dagen ziek als ik een hamburger eet bij McD bijvoorbeeld.En de hele dag door druiven eten voel ik me heel goed op enzo dus ik ben meer van het gezonde eten.
Luister je ook altijd naar West-Aziatische muziek?quote:Op woensdag 28 september 2011 00:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies. Jij vindt erwtensoep en zuurkool met worst waarschijnlijk ook lekker, maar ik krijg die shit niet naar binnen man.
Ja.quote:
Ieehh, nee, dat niet. Verder gewoon een ontzettende kaaskop hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Luister je ook altijd naar West-Aziatische muziek?
plink ploink ploooink pling pling plong
Vanaf 8:33 kan ook trouwens, als je de intro van het verhaal niet wilt horen.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:58 schreef Chloroform het volgende:
Vanaf 6:35
Ik vond dit heel grappig.
Ja joh, meteen de dag erna met keelpijn wakker worden, hele dag misselijk, hoofdpijn, mijn lijfje, graf McD.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben je serieus 3 dagen ziek nadat je bij de McD bent geweest? Misschien ben je niet zo gezond als dat je denkt
Verder leef ik volgens mij ook nog wel gezond, groentetekort aanvullen met rauwe groenten als komkommer en wortel (soms). Voor de rest 2 appels per dag maar daar houd het gezonde eigenlijk ook wel weer op
Een van mijn favoriete komieken ookquote:Op woensdag 28 september 2011 01:03 schreef monkyyy het volgende:
Ik kan heel hard lachen om Louis CK.
Niets trouwens.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Monkyyy, ik ben met 2 personen uit eten geweest naar de snackbar, 20 euro, hoeveel fooi geef ik dan?
Heb ik dat even goed gedaan, maar ze hebben wel de lekkerste frikandellen en een chinees die Ejtsmakkelijk hjeeee zegtquote:
Ben je ongesteld of lees ik nu over het probleem heen?quote:Op woensdag 28 september 2011 01:15 schreef Chloroform het volgende:
Pfff jongens, ik heb binnenkort een heel groot spectaculair feest, maar ik moet nog schoenen hebben, maar ik kan niks leuks vinden.Soms haat ik het om vrouw te zijn.
quote:Op woensdag 28 september 2011 01:15 schreef Chloroform het volgende:
Pfff jongens, ik heb binnenkort een heel groot spectaculair feest, maar ik moet nog schoenen hebben, maar ik kan niks leuks vinden.Soms haat ik het om vrouw te zijn.
Nee man. Ik heb al een supermooie jurk alles!quote:Op woensdag 28 september 2011 01:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe zo'n ding om je hoofd en ga op blote voeten en zeg dat je als hippie bent gegaan.
Hoor je niet eerst schoenen te kopen en dan een matchende jurk?quote:Op woensdag 28 september 2011 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man. Ik heb al een supermooie jurk alles!
Weet niet? Hoort dat?quote:Op woensdag 28 september 2011 01:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoor je niet eerst schoenen te kopen en dan een matchende jurk?
niet dat ik weet.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoor je niet eerst schoenen te kopen en dan een matchende jurk?
Nee geen idee, met nette schoenen heb ik nooit zo'n moeite. Maar ik probeer al een maand lang nieuwe Sneakers te scorenquote:
Ik heb bij sneakers juist dat ik vaak te veel leuke zie en niet kan kiezen.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee geen idee, met nette schoenen heb ik nooit zo'n moeite. Maar ik probeer al een maand lang nieuwe Sneakers te scoren
Ik ben niet normaal kieskeurig met m'n patas, zelfs al Zalando gecheckedquote:Op woensdag 28 september 2011 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb bij sneakers juist dat ik vaak te veel leuke zie en niet kan kiezen.
Ja, hij is gescheiden en heeft twee dochtertjes, Lilly en Jane, 5 en 9 jaar.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Monkyyy, Louis CK is toch nog single, hossel hem dan. Dan een feestje met hem als grappenmaker![]()
![]()
Grijp je kans!quote:Op woensdag 28 september 2011 01:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, hij is gescheiden en heeft twee dochtertjes, Lilly en Jane, 5 en 9 jaar.
Ik ben bezetquote:
Dat heb ik dus met pumps.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben niet normaal kieskeurig met m'n patas, zelfs al Zalando gechecked
Nooit van upgraden gehoord? Doen mannen ook vaak wanneer ze rijk zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 01:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben bezetmaar zou best weleens met hem willen chillen.
Nee?quote:Op woensdag 28 september 2011 01:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nooit van upgraden gehoord? Doen mannen ook vaak wanneer ze rijk zijn
Zoveel zou ik er zo niet kunnen noemen.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met pumps.In Groningen zijn toch best veel sneakerzaken?
Tostttttiii~quote:Op woensdag 28 september 2011 01:28 schreef Hooidraad het volgende:
Tosti! Tosti! Tosti!
[ afbeelding ]
Oh.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:29 schreef Drommeldaris het volgende:
En met sneakers bedoel ik skateschoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |