Dit!quote:Op woensdag 28 september 2011 00:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
't is verdomme maar een pizzeria hè.
De bediening naderde de perfectie en het eten was een geschenk uit de hemel.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:37 schreef TWP het volgende:
[..]
5, mits goede bediening en lekker eten.
2 pizza, 4 drankjes, 2 toetjes, 2x thee.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:39 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dit!
En 40 euro voor 2 pizza's en wat drinken? is het niet beetje over priced dan ?
Dan valt het mee inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2011 00:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
2 pizza, 4 drankjes, 2 toetjes, 2x thee.
5 euro is misschien wat veel, maar als je het gewoon erg leuk/lekker hebt gehad kan het best. Denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De bediening naderde de perfectie en het eten was een geschenk uit de hemel.
Trusten.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:43 schreef SpermaDonor het volgende:
Maar luitjes, ik ga pitten.
Moet weer vroeg op![]()
Slaap lekker allemaal!
xx
Heb ook wel eens gehad dat ze de sauzen waren vergeten, zag het gelukkig gelijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:44 schreef Chloroform het volgende:
Ik had vandaag eten laten bezorgen omdat ik laat thuis kwam en lui was, maar ze waren mijn drinken vergeten.
Dan blijf ik nog ffquote:
Ik kreeg laatst ayran ipv colaquote:Op woensdag 28 september 2011 00:44 schreef Chloroform het volgende:
Ik had vandaag eten laten bezorgen omdat ik laat thuis kwam en lui was, maar ze waren mijn drinken vergeten.
Welterustenquote:Op woensdag 28 september 2011 00:43 schreef SpermaDonor het volgende:
Moet weer vroeg op![]()
Slaap lekker allemaal!
xx
ayranquote:Op woensdag 28 september 2011 00:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst ayran ipv cola
Wat had je besteld?quote:Op woensdag 28 september 2011 00:44 schreef Chloroform het volgende:
Snel weg gaan hequote:Op woensdag 28 september 2011 00:43 schreef SpermaDonor het volgende:
Moet weer vroeg op![]()
Slaap lekker allemaal!
xx
koude kibbelingquote:Op woensdag 28 september 2011 00:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
FUCK YES! IK WAS COMPLEET VERGETEN DAT IK NOG EEN BAK KIBBELING IN DE KOELKAST HEB STAAN!WAAAAAAAAAAAAAAAAAAHOEEEEEEEEEEE!
Oh, ik vind dat echt keilekker.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst ayran ipv cola
Lees dan!quote:
Kibbelingquote:Op woensdag 28 september 2011 00:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
FUCK YES! IK WAS COMPLEET VERGETEN DAT IK NOG EEN BAK KIBBELING IN DE KOELKAST HEB STAAN!WAAAAAAAAAAAAAAAAAAHOEEEEEEEEEEE!
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |