Definieer offensivequote:Op woensdag 28 september 2011 00:42 schreef TWP het volgende:
Nog een vraagje tussendoor, wat vinden jullie 'offensive' als je een internet site bezoekt?
Opwarmen in de magnetronquote:Op woensdag 28 september 2011 00:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dat ga ik toch niet koud eten
Dat ga ik toch ook niet doenquote:Op woensdag 28 september 2011 00:47 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Opwarmen in de magnetronnet zo goor
i knowquote:Op woensdag 28 september 2011 00:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En dan nog 3 kuipjes
Ik heb er 1 opgedronken met live verslag in Nachtbagger
Zoute rotzooi.
Hoe dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 00:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dat ga ik toch ook niet doen
Je hebt het vast over die colaquote:Op woensdag 28 september 2011 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, ik vind dat echt keilekker.
Quesedilla geitenkaas en enchilada met gehakt.quote:
Je gaat toch ook geen frikandellen voor de 2e keer frituren ?quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je hebt het vast over die cola
Denk hetquote:Op woensdag 28 september 2011 00:49 schreef monkyyy het volgende:
Ben ik echt de enige op deze planeet die niet van frituur houd?
Denk het wel, ik eet het nooit maar vind het wel lekker.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:49 schreef monkyyy het volgende:
Met de paplepel ingegoten. Dat kan.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar misschien komt dat door mijn Aziatische roots, mijn moeder maakte dat vroeger altijd zelf enzo. Lekker man.
Nee, maar dat maakt je niet minder raar, nu ziek ik je niet meer als potentiële levenspartner Monkyyy!quote:Op woensdag 28 september 2011 00:49 schreef monkyyy het volgende:
Ik probeer aan te komen jaquote:
Niet Oost-Aziatisch maar West-Aziatisch. For the record.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:50 schreef monkyyy het volgende:
* monkyyy noteert: Chloroform is Aziatisch.
Geloof me, je wil niet mijn levenspartner zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt je niet minder raar, nu ziek ik je niet meer als potentiële levenspartner Monkyyy!
Ja precies. Jij vindt erwtensoep en zuurkool met worst waarschijnlijk ook lekker, maar ik krijg die shit niet naar binnen man.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Met de paplepel ingegoten. Dat kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |