SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
You wish dear.. You wish..quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:34 schreef Poit het volgende:
Nou, ik ga nu echt lekker m'n bedje in!
Bonus trustekus!!
Lekker Vrouwskequote:Op dinsdag 27 september 2011 23:51 schreef SuperFruitig het volgende:
staat LV eigenlijk voor Louis Vuitton?
Dat denk ik welquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Yea, als mijn naam toch eens kon aanpassen ... buhquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Sharquote:Op woensdag 28 september 2011 07:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea, als mijn naam toch eens kon aanpassen ... buh
Maar zelda is toch een toffe naam?quote:Op woensdag 28 september 2011 07:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea, als mijn naam toch eens kon aanpassen ... buh
quote:Op woensdag 28 september 2011 07:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar zelda is toch een toffe naam?
lotquote:Op woensdag 28 september 2011 07:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Shar![]()
Had je liever LV geheten?
Haha ik stikte echt bijna in mijn theequote:Op woensdag 28 september 2011 07:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vertrek ook! Werkse iedereen!quote:Op woensdag 28 september 2011 07:55 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben weg, anders ben ik te laat bij linux
quote:Op woensdag 28 september 2011 07:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kleren nemen toch al genoeg vocht op?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Heb net tienduizendmiljoen vochtvreters gehaald, zo met de schimmelvreter aan de gang en dan heel de slaapkamer onder vochtvreters plakken!
Damn inderdaad, nutteloze investering!quote:Op woensdag 28 september 2011 09:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kleren nemen toch al genoeg vocht op?
Daar heb je de schimmelvretervreter toch voor?quote:Op woensdag 28 september 2011 10:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Damn inderdaad, nutteloze investering!
On another note: schimmelvreter meurt als een malle!
Kipgezicht?quote:Op woensdag 28 september 2011 10:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Daar heb je de schimmelvretervreter toch voor?
say what?quote:
SONYTIMER!!%!#@$!@#%111quote:Op woensdag 28 september 2011 10:51 schreef Poit het volgende:
Trouwens.. Pure nieuwsgierigheid naar de haters. Wat is er mis met Sony producten??
Een wat?quote:
Ohjaquote:Op woensdag 28 september 2011 11:01 schreef SuperFruitig het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sony_timer
Bitch please
quote:
quote:
quote:
Apple ook, maar die gaan wel kapot.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar nee, weinig mis met Sony producten, soms wat duurder maar ach
Die in mijn TV ookquote:Op woensdag 28 september 2011 11:05 schreef Pheno het volgende:
De sony timer is kapot in mijn stereo btw.
Ik had vernomen dat hij ook halfrauwe schimmelvreters eet.quote:
Pff, heb allang een 3DSquote:Op woensdag 28 september 2011 11:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Bericht gehad dat mijn DS geshipped is OHMYGAAWWDDD!@#%$#^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff, heb allang een 3DS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]I KNOW!! Ben nog aan het bijkomen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Dat zijn geen grappen Fruitquote:Op woensdag 28 september 2011 12:02 schreef SuperFruitig het volgende:
HIJ STAAT WEER ONLINE
WAT EEN EPISCHE DAG
Voor welke film? Of gewoon blanco kaartjes?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:25 schreef Solique het volgende:
ok, dit is wel vaag. Heb blijkbaar kaarten gewonnen voor een avondje bios alleen geen idee waarmee.
Edit: Gevonden
Met Ashton?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Nieuwe Two and a Half Men zuigt, gewoon nergens niet grappig.
Fixedquote:Op woensdag 28 september 2011 14:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Dus hij is continu grappig?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Yep, zuigt apeballen!quote:
Ik snap niet dat mensen altijd zo moeilijk doen om dubbele ontkenningen, het betekent alleen maar dat ik het écht hard ontken!quote:Op woensdag 28 september 2011 14:42 schreef koei het volgende:
[..]
Dus hij is continu grappig?
Ik begrijp sowieso al niet dat ze door zijn gegaan met die serie. Hij draaide om Charlie, dus dit kan alleen maar falen.
geld he, two and a half men was de best bekeken sitcome in amerika.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:42 schreef koei het volgende:
[..]
Dus hij is continu grappig?
Ik begrijp sowieso al niet dat ze door zijn gegaan met die serie. Hij draaide om Charlie, dus dit kan alleen maar falen.
Fright Night vanavond in Pathe de Munt, wel om 21:45 pas kaarten afhalenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:39 schreef koei het volgende:
[..]
Voor welke film? Of gewoon blanco kaartjes?
Goeie drop idd!quote:
quote:
Nah.. I'd do himquote:
Geen maatstafquote:
Wij missen jou ook lieve Kuuksk!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik mis jullie trouwens 'n bietje.. Ik mis heel veel hier heb ik het idee. Maar ik heb het zo .. mja. Druk-ish.
En 's avonds ben ik veel te moe om te SC'en.
JAAAAHWEEEELLLLLLLL!!! BOUUUNCEEEEENNNN!!!!quote:
BOOBIES!quote:
quote:
quote:
Toch maar eens doen.. Is het opeens iets minder banaalquote:
Welke aflevering was het?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Toch maar eens doen.. Is het opeens iets minder banaal
Binnenkort Skrillex in Paradisioquote:Op woensdag 28 september 2011 16:17 schreef SuperFruitig het volgende:
kan iemand me vertellen waar deze feessies zijn (in de buurt ergens).
I'm missing out as fuck
Is helaas al uitverkochtquote:
Die van eergisteren.quote:
Oeh, ziekenhuis?? Voor jezelf? Watdahn?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:19 schreef Solique het volgende:
Bios gaat sowieso niet door vanavond.
Ik ben vanavond in het ziekenhuis te vinden
[..]
Is helaas al uitverkocht
Mijn omaquote:Op woensdag 28 september 2011 16:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh, ziekenhuis?? Voor jezelf? Watdahn?
Oh jeetje.. Da's kut.. Sterkte kerel.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn oma
Zijn gestopt met medicijnen en behandelen omdat het geen nut meer heeft.
FFFUUUU regel me even 2 kaartjes Poit.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Binnenkort Skrillex in Paradisio
Oeh, en I Love Techno in Gent wordt ook een mooi feestje!
quote:Op woensdag 28 september 2011 16:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn oma
Voor welke?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
FFFUUUU regel me even 2 kaartjes Poit.
Sterkte!quote:Op woensdag 28 september 2011 16:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn oma
Maar op I Love Techno komt Nero!!quote:
Voor Lotje en een van d'r leukste vrijgezelle vriendinnen? Ik doe m'n best.quote:
Bwehehe, dr meest slutty chick heeft al een vriendquote:Op woensdag 28 september 2011 17:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Voor Lotje en een van d'r leukste vrijgezelle vriendinnen? Ik doe m'n best.
Ik hou niet van slutty, maar bedankt voor het meedenkenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:04 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Bwehehe, dr meest slutty chick heeft al een vriend
Misschien kun je Shar hosselen, die is nog vrijgezel volgens mij
Sterkte Solquote:Op woensdag 28 september 2011 16:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn oma
DUDE.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hou niet van slutty, maar bedankt voor het meedenken
Bah veel sterkte solquote:Op woensdag 28 september 2011 16:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn oma
Jeemig, zit bij jouw dierenrijk niet mee he meske?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Baaaaaah nou is hondje ernstig ziek
Nee.. Snap nietquote:Op woensdag 28 september 2011 17:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
DUDE.
Ze is like LETTERLIJK slutty.
snapte?
nietsquote:Op woensdag 28 september 2011 17:23 schreef Tain het volgende:
Sterkte Sol
Shar wat doe je met je beestjes?
thanks chickquote:Op woensdag 28 september 2011 17:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jeemig, zit bij jouw dierenrijk niet mee he meske?.
Wat vervelend.
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nietshaar lever zuivert haar bloed niet dus het gaat nu ongezuiverd door haar lichaam, ze heeft ook redelijk vaak epileptische aanvallen nu
Pff, bij jou gaat het lekker met de dieren.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:10 schreef Sharana_LV het volgende:
meh idd ..quote:Op woensdag 28 september 2011 17:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
noooohLaat het lot maar niet horen.
quote:Sharp brengt 80"-lcd-tv in eerste kwartaal 2012 uit in Nederland
Vrouw van mijn dromenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
meh idd ..
een leukere note: heb mijn mini autotje binnen, die raced rond in de kamerkatten vinden hem geweldig, alleen gaat dat ding niet snel genoeg dus ze slaan hem nu steeds om ... gelijk een nitro hot wheels besteld, die houden ze nooit bij
Wat tofquote:Op woensdag 28 september 2011 18:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb nu deze besteld
dat wordt straks crossen
Jaaaaaquote:Op woensdag 28 september 2011 18:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat tofDie wil ik eigenlijk ook wel
qft!quote:Op woensdag 28 september 2011 18:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat tofDie wil ik eigenlijk ook wel
Mot geen Sharp... Krijg je bij die tv ook een woning waar die in past?quote:
Waarom is er geen knuffel smiley... Dan maar deze:quote:Op woensdag 28 september 2011 16:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn oma
Oh nee, dat snoezige teckeltjequote:Op woensdag 28 september 2011 17:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Hier is geen redden meer aan, ter info ze leeft al 5 jaar langer dan bij de constatering werd gegeven.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
Sterkte Sol! Bij mijn zusje was door foute beoordeling (en medicijnen) van de huisarts de lever uitgevallen. Was ze bijna dood, gelukkig goed herstellende
Coolquote:Op woensdag 28 september 2011 18:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb nu deze besteld
dat wordt straks crossen
Thanksquote:
Ja de doosquote:Op woensdag 28 september 2011 18:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Mot geen Sharp... Krijg je bij die tv ook een woning waar die in past?
Sterkte kerelquote:Op woensdag 28 september 2011 16:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn oma
Zullen we ruilen?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:27 schreef Sharana_LV het volgende:
MAG IK ALSJEBLIEFT EEN NIEUW LICHAAM?
wat een dag
Helemaal verrot na de cursusquote:Op woensdag 28 september 2011 20:27 schreef Sharana_LV het volgende:
MAG IK ALSJEBLIEFT EEN NIEUW LICHAAM?
wat een dag
Haha, als je hem terug wilt zal die wel vies en gebruikt zijn denk ikquote:
neh cursus was leuk juist en ging super lekkerquote:
.....!!!quote:Op woensdag 28 september 2011 20:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, als je hem terug wilt zal die wel vies en gebruikt zijn denk ik
Dan kom ik wel even bij je spelen Poitquote:Op woensdag 28 september 2011 20:31 schreef Poit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neh cursus was leuk juist en ging super lekker
maar had wel om half 2 dat mijn hart weer over de zeik ging, en daarna was het weer normaal en net kreeg ik er weer onwijze steken dat ik in elkaar zakte en nou heb ik paar tenen waar ik geen gevoel in hebmaar dat zal vast zo weer terug komen
lol, ik ook nietquote:Op woensdag 28 september 2011 20:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dan kom ik wel even bij je spelen Poit![]()
ik weet nu niet of dat gay is of niet
omnomnomquote:
Ehm wat?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dan kom ik wel even bij je spelen Poit![]()
ik weet nu niet of dat gay is of niet
Je mag best kijken hoorquote:
Kijken hoe fruit aan de gang gaat met Sharpo? (ha Shar en Poit) Nee bedankt!quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:37 schreef wc-eend het volgende:
Zouden mijn collega's het volgende digitale handtekening in outlook kunnen waarderen
[ afbeelding ]
We merken het morgen
Zouden mijn collega's het volgende digitale handtekening in outlook kunnen waarderen
[ afbeelding ]
We merken het morgen
SharPoLoquote:Op woensdag 28 september 2011 20:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kijken hoe fruit aan de gang gaat met Sharpo? (ha Shar en Poit) Nee bedankt!
Ik weet niet of hij dat gay is maar vrijgezel is ie dan zeker!
Ook flauw.. Maar Shar, lieverd! We hebben een naam voor onze liefdesbaby!quote:Op woensdag 28 september 2011 20:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kijken hoe fruit aan de gang gaat met Sharpo? (ha Shar en Poit) Nee bedankt!
Ik weet niet of hij dat gay is maar vrijgezel is ie dan zeker!
Wat een naamquote:Op woensdag 28 september 2011 20:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Ook flauw.. Maar Shar, lieverd! We hebben een naam voor onze liefdesbaby!
Sharpo
[ afbeelding ]
We merken het morgen
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Ook flauw.. Maar Shar, lieverd! We hebben een naam voor onze liefdesbaby!
Sharpo
Betekend dit dat onze baby na geboorte ook bij het grofvuil ligt?quote:
Scherpquote:Op woensdag 28 september 2011 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
Betekend dit dat onze baby na geboorte ook bij het grofvuil ligt?
Ja klinkt een beetje als een sharpei:quote:
die rimpels heeft hij/zij dan van pappa hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 20:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja klinkt een beetje als een sharpei:
[ afbeelding ]
Het heeft de rimpels van Poit, dat is al te zien.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja klinkt een beetje als een sharpei:
[ afbeelding ]
Wilde een opmerking maken over baby's maar bedacht me net op tijd dat kuuk een kleine krijgtquote:Op woensdag 28 september 2011 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
Moet welquote:Op woensdag 28 september 2011 20:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die rimpels heeft hij/zij dan van pappa hoor
Zit je nou onze liefdesbaby te vergelijken met pauperzooi? Het is wel weer duidelijk wat ik voor je beteken.. phuh.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
Maakt niet uit, groot zien ze er zo uit:quote:Op woensdag 28 september 2011 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het heeft de rimpels van Poit, dat is al te zien.
en jouw natte neusquote:Op woensdag 28 september 2011 20:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die rimpels heeft hij/zij dan van pappa hoor
ouder worden en minder rimpels krijgen. die me dat maar eens na!quote:Op woensdag 28 september 2011 20:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maakt niet uit, groot zien ze er zo uit:
[ afbeelding ]
het zijn jouw woorden!quote:Op woensdag 28 september 2011 20:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Zit je nou onze liefdesbaby te vergelijken met pauperzooi? Het is wel weer duidelijk wat ik voor je beteken.. phuh.
quote:
het o-tje achter de naam zorgt voor niets anders dan schoonheid en genialiteit.. ook van mij, net als de rimpels.quote:
het was toch niet onze liefdesbaby?quote:
Mwah het ging meer om de opmerking:)quote:Op woensdag 28 september 2011 20:50 schreef Poit het volgende:
[..]
het was toch niet onze liefdesbaby?
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je er een bewegend gifje van moeten makenquote:Op woensdag 28 september 2011 20:37 schreef wc-eend het volgende:
[ afbeelding ]
We merken het morgen
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:59 schreef RitseB het volgende:
Lol
[ afbeelding ]
Dit maakt me een beetje verdrietig
quote:
Sharquote:Op donderdag 29 september 2011 08:11 schreef Sharana_LV het volgende:
mogguh all
ik ga zo maar weer richting linux
* SpankmasterC zit in het fitnesscentrum van de uni te werken en te "genieten" van slam.fmquote:Op donderdag 29 september 2011 09:10 schreef Poit het volgende:
Mogguh.
* Poit zit lekker in de wachtkamer naar sky radio te luisteren
Je weet toch wel dat in je ding dong geen bot zit, ondanks je dat in sommige gevallen wel zou denkenquote:Op donderdag 29 september 2011 09:50 schreef Poit het volgende:
Jeej, ik mag op de foto... Waar is reintje als je hem nodig hebt!
Ik heb GB nog niet gezien op kantoor deze week... daar gaat het zorgen al foutquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Als het staat staat het goed.. Op het moment wat kreupel maar verder alles flex!
Hoe is het daar dan?? Zorg je een beetje voor GameBabe als d'r vent binnenkort weg is?
[ afbeelding ]
We merken het morgen
That's so hotquote:Op donderdag 29 september 2011 12:18 schreef Poit het volgende:
Zodan. Gewoon 6 foto's van me gemaakt!
echt alles is te zien!quote:
quote:
Alles beter dan sky radioquote:Op donderdag 29 september 2011 09:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
* SpankmasterC zit in het fitnesscentrum van de uni te werken en te "genieten" van slam.fm
True that!quote:
Die blijft mooiquote:
Kick, have fun!quote:Op donderdag 29 september 2011 14:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
Morgenvroeg land ik in LondenPersoneelsfeest
Ach, het is vast de moeite waard!quote:Op donderdag 29 september 2011 14:29 schreef Pettigrew81 het volgende:
Thanksik moet er alleen wel om half 4 morgenvroeg op mijn werk zijn
Vergeet je de gordijnen niet dicht te doen?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
hoax
DARK SOULS IS BINNEN IK GA HEM EVEN OPHALEN
Absoluutquote:Op donderdag 29 september 2011 14:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ach, het is vast de moeite waard!
Leuk Leukquote:Op donderdag 29 september 2011 17:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ]
PREPARE TO DIE
moet tot 8 uur werken![]()
gayquote:Op donderdag 29 september 2011 17:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Leuk Leuk
Heb thuis Demons Souls nog liggen van De Kok..
quote:
Jong dat is nazomer.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:23 schreef Solique het volgende:
Damn wat is het benauwd buiten.
[..]![]()
Weer overleefd
Erg mager!quote:
bwehehehe die cell shaded game was mwoa.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:03 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb het idee dt ik princess of persia aan het spelen ben
sjeee wat is die gast een zeikerd"i hope it's not poison"
het is klimop! hou je kop en ga klimmen!
ik ben nu de hele tijd die lichtbolletjes aan het verzamelen, moet er nog 20 maar ben er beetje klaar mee eigenlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 21:04 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
bwehehehe die cell shaded game was mwoa.
welke game?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben nu de hele tijd die lichtbolletjes aan het verzamelen, moet er nog 20 maar ben er beetje klaar mee eigenlijk
Ik hou ook van jouquote:Op donderdag 29 september 2011 20:53 schreef badboynova het volgende:
Speciaal voor mijn popje (wel ff uit een ander topic geleend)
Ik las over Princess heenquote:
ik heb em uitgezetquote:Op donderdag 29 september 2011 21:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik las over Princess heen
Maar waarom eigenlijk? Wat doe je jezelf toch aan lieverd..
Gelijk heb jequote:Op donderdag 29 september 2011 21:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb em uitgezetwas er wel beetje klaar mee ..
ga zo ff lekker douchen en in bed misschoen nog wat zelda doen en moet nog bijslapen
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Gelijk heb je
Zelda ze en slaap lekker alvast!
truste!!!quote:Op donderdag 29 september 2011 21:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo heb er nog een casus voor school uit weten te persen dus nu is het echt bedtijd.
Even nog een spelletje spelen op de ds
ik vind em nice!quote:
JIJ GAAT LANGZAAM DE LAATSTE TIJD!!!!quote:Op donderdag 29 september 2011 22:31 schreef koei het volgende:
Wat gaan deze topics langzaam de laatste tijd...
Zijn we soort van collega'squote:Op vrijdag 30 september 2011 10:35 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben planner in een verpleeghuis...
Ik maak het rooster voor een PG-afdeling (50 personeelsleden) en doe daarnaast andere, planningtechnische-achtige dingen... En daarnaast vervang ik andere afdelingen als de planners daar vrij zijn...
Simpel gezegd... Iemand meldt zich ziek voor vanavond, ik moet dat gaan oplossen..
Ben je ziekjes of heb je stiekem Fruit z'n Dark Souls gejat?quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zijn we soort van collega's![]()
Ik loop stage in een verpleegtehuis (en heb me vandaag ook ziek gemeldmaar ik ben boventallig dus dat geeft geen grote problemen)
Ziekjesquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben je ziekjes of heb je stiekem Fruit z'n Dark Souls gejat?
Ahw.. Beterschap meissie..quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ziekjes![]()
Mijn lijf wil vandaag niet, heb echt spierpijn alsof ik 3 keer de marathon gelopen heb. En hoofd en maagpijn.
Dus niet echt de ideale gezondheidstoestand om met bejaarden te sjouwen, dus ik ga vandaag maar heel de dag aan mijn opdrachten typen als ik mijn concentratie gevonden krijg.
Als het goed is onderrug, wanneer het kut was was het nog wat hè! Einz!!1!!1!!!1111!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Hier ook nog steeds enorme last van m'n rug.. Maandag uitslag van de foto's.. Verwacht er geen kut maar toch.. Het idee dat iemand er naar kijkt voelt al wat beter..
Vergeet m'n heupen niet!quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:08 schreef Reintji het volgende:
[..]
Als het goed is onderrug, wanneer het kut was was het nog wat hè! Einz!!1!!1!!!1111!!
Meenst nait. Hadden ze je maat wel?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Vergeet m'n heupen niet!
En ik moest zo'n kecke ballprotector om
Paste primaquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:25 schreef Reintji het volgende:
[..]
Meenst nait. Hadden ze je maat wel?
Gebruik verschilt per kliniek. Laatst was er nog een kerel die de loodportemonnee (jawel) volgeplast terug gaf aan onze stagière..![]()
Laten we zeggen dat het een patiënt was uit de cat. "Buskruit Negatief"quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Paste prima
Was wel mooi.. Die kerel keek me aan en zei:"Ik kan hier de juiste termen voor gebruiken maar dit moet gewoon om je zak heen."
En hoe kom je erbij om dat ding vol te pissen
quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:38 schreef SuperFruitig het volgende:
NET EPISCH OVERLEG GEHAD
Veel leuke projecten (GAMES!) in het vooruitzicht!![]()
![]()
Ja maar toch!quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wist je toch al lang![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mis gemaakt
quote:
Fixed!quote:
Welluke?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:13 schreef badboynova het volgende:
hoppa, 5 spelen in 3 weken uitgespeeldnu de rest nog, en dat is nog aardig wat
Damn, bazig!quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:13 schreef badboynova het volgende:
hoppa, 5 spelen in 3 weken uitgespeeldnu de rest nog, en dat is nog aardig wat
Kijk je wel uit, want las net dat er weer in jouw stadje is geschoten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:15 schreef koei het volgende:
Weekend
Vanavond uit eten, morgenavond de stad in en de rest van het weekend helemaal niets doen! Heerlijk!
je bent leuker dan zij is?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Volgens mij heeft ons nieuwe buurmeisje nu al een hekel aan me
quote:
vertelquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Volgens mij heeft ons nieuwe buurmeisje nu al een hekel aan me
na 2 uur de teksten "I HATE YOU SO MUCH RIGHT NOW" is dat te begrijpen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Haar blik op mijn outfit zei genoeg(daarnaast kwam ik vragen of haar snoeiharde muziek wat zachter kon, was de metal na 2 uur een beetje beu)
Is het zo'n geile scenegirl of een vieze gothic?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Haar blik op mijn outfit zei genoeg(daarnaast kwam ik vragen of haar snoeiharde muziek wat zachter kon, was de metal na 2 uur een beetje beu)
Ik dacht dat je mijn bitch wasquote:
Andersom lieverd.. Andersom.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mijn bitch was
Geen van beide! Gewoon een lelijk saai meisje (gemeen he)quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Is het zo'n geile scenegirl of een vieze gothic?
Wat, ik zijn bitch?quote:
Blijkbaar is de waarheid hardquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Geen van beide! Gewoon een lelijk saai meisje (gemeen he)
Blijkbaar is de waarheid hardquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat, ik zijn bitch?
Haha wat denk je zelf
Duidelijk iemands bitchquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik zal er maar niets op zeggen, engeltje he
Zeker girlpower (hoewel dat iets te spice girl achtig klinkt)quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk iemands bitch
Ahneehoor! GIRL POWER LOT!! GIRL POWER!!!
Ga je nu al naar bed?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, ik ga echt een vette reis maken!
quote:
Waar ga je naar toe dan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, ik ga echt een vette reis maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |