SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
You wish dear.. You wish..quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:34 schreef Poit het volgende:
Nou, ik ga nu echt lekker m'n bedje in!
Bonus trustekus!!
Lekker Vrouwskequote:Op dinsdag 27 september 2011 23:51 schreef SuperFruitig het volgende:
staat LV eigenlijk voor Louis Vuitton?
Dat denk ik welquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Yea, als mijn naam toch eens kon aanpassen ... buhquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Sharquote:Op woensdag 28 september 2011 07:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea, als mijn naam toch eens kon aanpassen ... buh
Maar zelda is toch een toffe naam?quote:Op woensdag 28 september 2011 07:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea, als mijn naam toch eens kon aanpassen ... buh
quote:Op woensdag 28 september 2011 07:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar zelda is toch een toffe naam?
lotquote:Op woensdag 28 september 2011 07:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Shar![]()
Had je liever LV geheten?
Haha ik stikte echt bijna in mijn theequote:Op woensdag 28 september 2011 07:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vertrek ook! Werkse iedereen!quote:Op woensdag 28 september 2011 07:55 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben weg, anders ben ik te laat bij linux
quote:Op woensdag 28 september 2011 07:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kleren nemen toch al genoeg vocht op?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Heb net tienduizendmiljoen vochtvreters gehaald, zo met de schimmelvreter aan de gang en dan heel de slaapkamer onder vochtvreters plakken!
Damn inderdaad, nutteloze investering!quote:Op woensdag 28 september 2011 09:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kleren nemen toch al genoeg vocht op?
Daar heb je de schimmelvretervreter toch voor?quote:Op woensdag 28 september 2011 10:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Damn inderdaad, nutteloze investering!
On another note: schimmelvreter meurt als een malle!
Kipgezicht?quote:Op woensdag 28 september 2011 10:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Daar heb je de schimmelvretervreter toch voor?
say what?quote:
SONYTIMER!!%!#@$!@#%111quote:Op woensdag 28 september 2011 10:51 schreef Poit het volgende:
Trouwens.. Pure nieuwsgierigheid naar de haters. Wat is er mis met Sony producten??
Een wat?quote:
Ohjaquote:Op woensdag 28 september 2011 11:01 schreef SuperFruitig het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sony_timer
Bitch please
quote:
quote:
quote:
Apple ook, maar die gaan wel kapot.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar nee, weinig mis met Sony producten, soms wat duurder maar ach
Die in mijn TV ookquote:Op woensdag 28 september 2011 11:05 schreef Pheno het volgende:
De sony timer is kapot in mijn stereo btw.
Ik had vernomen dat hij ook halfrauwe schimmelvreters eet.quote:
Pff, heb allang een 3DSquote:Op woensdag 28 september 2011 11:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Bericht gehad dat mijn DS geshipped is OHMYGAAWWDDD!@#%$#^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff, heb allang een 3DS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]I KNOW!! Ben nog aan het bijkomen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Dat zijn geen grappen Fruitquote:Op woensdag 28 september 2011 12:02 schreef SuperFruitig het volgende:
HIJ STAAT WEER ONLINE
WAT EEN EPISCHE DAG
Voor welke film? Of gewoon blanco kaartjes?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:25 schreef Solique het volgende:
ok, dit is wel vaag. Heb blijkbaar kaarten gewonnen voor een avondje bios alleen geen idee waarmee.
Edit: Gevonden
Met Ashton?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Nieuwe Two and a Half Men zuigt, gewoon nergens niet grappig.
Fixedquote:Op woensdag 28 september 2011 14:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Dus hij is continu grappig?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Yep, zuigt apeballen!quote:
Ik snap niet dat mensen altijd zo moeilijk doen om dubbele ontkenningen, het betekent alleen maar dat ik het écht hard ontken!quote:Op woensdag 28 september 2011 14:42 schreef koei het volgende:
[..]
Dus hij is continu grappig?
Ik begrijp sowieso al niet dat ze door zijn gegaan met die serie. Hij draaide om Charlie, dus dit kan alleen maar falen.
geld he, two and a half men was de best bekeken sitcome in amerika.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:42 schreef koei het volgende:
[..]
Dus hij is continu grappig?
Ik begrijp sowieso al niet dat ze door zijn gegaan met die serie. Hij draaide om Charlie, dus dit kan alleen maar falen.
Fright Night vanavond in Pathe de Munt, wel om 21:45 pas kaarten afhalenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:39 schreef koei het volgende:
[..]
Voor welke film? Of gewoon blanco kaartjes?
Goeie drop idd!quote:
quote:
Nah.. I'd do himquote:
Geen maatstafquote:
Wij missen jou ook lieve Kuuksk!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik mis jullie trouwens 'n bietje.. Ik mis heel veel hier heb ik het idee. Maar ik heb het zo .. mja. Druk-ish.
En 's avonds ben ik veel te moe om te SC'en.
JAAAAHWEEEELLLLLLLL!!! BOUUUNCEEEEENNNN!!!!quote:
BOOBIES!quote:
quote:
quote:
Toch maar eens doen.. Is het opeens iets minder banaalquote:
Welke aflevering was het?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Toch maar eens doen.. Is het opeens iets minder banaal
Binnenkort Skrillex in Paradisioquote:Op woensdag 28 september 2011 16:17 schreef SuperFruitig het volgende:
kan iemand me vertellen waar deze feessies zijn (in de buurt ergens).
I'm missing out as fuck
Is helaas al uitverkochtquote:
Die van eergisteren.quote:
Oeh, ziekenhuis?? Voor jezelf? Watdahn?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:19 schreef Solique het volgende:
Bios gaat sowieso niet door vanavond.
Ik ben vanavond in het ziekenhuis te vinden
[..]
Is helaas al uitverkocht
Mijn omaquote:Op woensdag 28 september 2011 16:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh, ziekenhuis?? Voor jezelf? Watdahn?
Oh jeetje.. Da's kut.. Sterkte kerel.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn oma
Zijn gestopt met medicijnen en behandelen omdat het geen nut meer heeft.
FFFUUUU regel me even 2 kaartjes Poit.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Binnenkort Skrillex in Paradisio
Oeh, en I Love Techno in Gent wordt ook een mooi feestje!
quote:Op woensdag 28 september 2011 16:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn oma
Voor welke?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
FFFUUUU regel me even 2 kaartjes Poit.
Sterkte!quote:Op woensdag 28 september 2011 16:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn oma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |