zeeuwsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:29 schreef golfer het volgende:
Ik versta ze nauwelijks. Wat is dat voor dialect?
Raar dat je dan een bedrijf naast je krijgt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:33 schreef vuvuzela het volgende:
Het is ook nog eens een bedrijventerrein
Lijkt me niet dat iets zomaar opeens van woonwijk naar industrieterrein wordt gedegradeerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:34 schreef Karina het volgende:
Maar was het misschien vroeger ook al een industrieterrein?
Nee precies, dus het was altijd al zo, alleen is er nu een bedrijf bijgekomen dat meer lawaai maakt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:34 schreef alors het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat iets zomaar opeens van woonwijk naar industrieterrein wordt gedegradeerd.
maar die huizen zitten niet aan elkaar, dus zo erg kan het nou ook weer niet zijn lijkt me..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:36 schreef Karina het volgende:
Het gepiep gaat het ook om, dat is een rotgeluid.
Denk dat het probleem ook is dat het huis van de oudjes weinig tot niet geïsoleerd is, waardoor het geluid extra stevig de huiskamer in komt door de dunne muurtjes.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:37 schreef alors het volgende:
[..]
maar die huizen zitten niet aan elkaar, dus zo erg kan het nou ook weer niet zijn lijkt me..
hij gaat zelfmoord plegen in de duiventil.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
'Een duivenmelker sterft in het harnas.'
Het is toch een bedrijventerrein? Dus zo vreemd is dat niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:48 schreef MilaNL het volgende:
Het is natuurlijk ook een plek van niks om zo'n bedrijf te beginnen.
Mee eens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:48 schreef MilaNL het volgende:
Het is natuurlijk ook een plek van niks om zo'n bedrijf te beginnen.
Nah, een plekje met de bestemming 'bedrijven' tussen allemaal woonbestemmingen is niet een echte bedrijventerreinquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is toch een bedrijventerrein? Dus zo vreemd is dat niet.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hij gaat alleen horizontaal weg.
Hij had wel een vergunning gekregen. Hij had wel een punt: dan had de gemeente die vergunning niet moeten geven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:49 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Nah, een plekje met de bestemming 'bedrijven' tussen allemaal woonbestemmingen is niet een echte bedrijventerrein
Klopt, bewoners hadden veel eerder bezwaar tegen het bestemmingsplan moeten maken. Nu is het mosterd na de maaltijdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij had wel een vergunning gekregen. Hij had wel een punt: dan had de gemeente die vergunning niet moeten geven.
Dat begrijp ik ook nog steeds nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hendrik. Was een wijze man.
...en dan verzuipen in een gracht
nee die andere die dat zelfmoordverhaal overdreven vond.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:52 schreef Operc het volgende:
[..]
Die vrouw die zei dat geen woonplezier geen reden was voor zelfmoord?
En die daarvoor over dat de duiven helemaal niet voorkomen in het verhaal.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:52 schreef Operc het volgende:
[..]
Die vrouw die zei dat geen woonplezier geen reden was voor zelfmoord?
Tja, die ouwe is gewoon beledigd dat 'ie niet lekker kan cashen. Wilde hij die hut eerst nog verkopen, nu wil 'ie in het harnas sterven en er horizontaal weggaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:51 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Klopt, bewoners hadden veel eerder bezwaar tegen het bestemmingsplan moeten maken. Nu is het mosterd na de maaltijd
Ik bedoel voor de "bedrijf weg of ik pleeg zelfmoord"-roepers.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:55 schreef Operc het volgende:
[..]
Was vorige week al(Tenminste, voor die baron)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |