De baron, met de loden pijp, in de studeerkamerquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:55 schreef Operc het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje Cluedo-achtig
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:55 schreef Operc het volgende:
[..]
Hendrik is overigens nooit baron geweest.quote:
Ken je hem niet van "Bij ons in de PC"?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:55 schreef Operc het volgende:
[..]
Of Bassie en Adriaanquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:55 schreef Operc het volgende:
[..]
Jawel, maar ik doelde op mijn eigen post.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:56 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Ken je hem niet van "Bij ons in de PC"?
Ik zal je even bijpratenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:56 schreef HalvinCarris het volgende:
Maar wie is die Hendrik nou? Ik mis iets.
Heb je geen grote tuin voor nodig. Ik noem een boom en een touw..quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Die baron die verdronk in zijn eigen gracht.
Wel cool dat je tuin zo groot is dat je om komt in de natuur op eigen terrein.
quote:In het Zeeuws-Vlaamse Sint Jansteen woont de familie Van Spaandonck. Sinds vijftien jaar hebben ze een buurman met bedrijf aan huis waar folders worden gemaakt. De laatste tijd zijn de reclameblaadjes niet aan te slepen. De vrachtwagens rijden af en aan en de familie Van Spaandonck is de wanhoop nabij. De overlast zorgt ook voor grote spanningen binnen hun huwelijk. Gewapend met een geluidsmeter gaat Mr. Visser op onderzoek uit.
Ik lees al iets over een geluidsmeter, het lawaai zal wel niet boven een bepaald aantal decibellen uit mogen komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:21 schreef Operc het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het een simpele zaak is. Je kunt iemand niet dwingen geen vrachtwagens voor zijn deur te laten stoppen denk ik. Of heeft iemand daar een ander idee over?
Hm. Staat als titel in de tv-gids. Maar daaronder staat een verhaal over vrachtwagens.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:23 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Hm. Staat als titel in de tv-gids. Maar daaronder staat een verhaal over vrachtwagens.
[ afbeelding ]
Jammer. Ik wou duiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |