Volgens een collega moet ik je gelijk aangeven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens een collega moet ik je gelijk aangeven.
Niks illegaal aan, gewoon pay servetje verspreid/upload niks alleen voor eigen gebruikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
42 inch LED tv.quote:
Ik vind het anders wel een prettig idee om even in een zakje Kluivert buitenspel te zetten in een klein hokje samen met geerdquote:
Een zakje?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel een prettig idee om even in een zakje Kluivert buitenspel te zetten in een klein hokje samen met geerd
Hij laat niet op of loopt hij leeg?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:57 schreef stinkie het volgende:
Nou, alarm en startonderbreker lijken het weer te doen. Helaas is de accu inmiddels weer leeg van het afgaan.
Morgen weer een poging. En anders motorrijdende collega even charteren voor een jumpstart
Alleen de grappen waren droogquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
IOH what happend? Ik had droog weer besteld.
HAd parkeerlicht aan laten staan. Dus accu was leeg. En daarna alarm problemen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hij laat niet op of loopt hij leeg?
Uhuuuh .. en BE gelooft dat..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:56 schreef stinkie het volgende:
HAd parkeerlicht aan laten staan. Dus accu was leeg. En daarna alarm problemen.
Afwachtenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:16 schreef bwt het volgende:
En dan afwachten of de accu wel of niet geladen blijft op de moto.
Vast wel, vorige week elke dag met moto op en en eer geweest.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:16 schreef bwt het volgende:
En dan afwachten of de accu wel of niet geladen blijft op de moto.
Been there, done that.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:40 schreef stinkie het volgende:
Vast wel, vorige week elke dag met moto op en en eer geweest.
2 wielen zijn handigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:17 schreef Dekatria het volgende:
Gisteren geslaagd, dus ik meld me hierheb bewust gewacht tot het halen van m'n rijbewijs voor het aanschaffen van een motor. Iemand nog tips waar op te letten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |