Uhuuuh .. en BE gelooft dat..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:56 schreef stinkie het volgende:
HAd parkeerlicht aan laten staan. Dus accu was leeg. En daarna alarm problemen.
Afwachtenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:16 schreef bwt het volgende:
En dan afwachten of de accu wel of niet geladen blijft op de moto.
Vast wel, vorige week elke dag met moto op en en eer geweest.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:16 schreef bwt het volgende:
En dan afwachten of de accu wel of niet geladen blijft op de moto.
Been there, done that.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:40 schreef stinkie het volgende:
Vast wel, vorige week elke dag met moto op en en eer geweest.
2 wielen zijn handigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:17 schreef Dekatria het volgende:
Gisteren geslaagd, dus ik meld me hierheb bewust gewacht tot het halen van m'n rijbewijs voor het aanschaffen van een motor. Iemand nog tips waar op te letten?
Wut??quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:17 schreef Dekatria het volgende:
Gisteren geslaagd, dus ik meld me hierheb bewust gewacht tot het halen van m'n rijbewijs voor het aanschaffen van een motor. Iemand nog tips waar op te letten?
3500 max. Heb al een motor op het oog, een Transalp uit '99 waar voor vele euri's aan is verspijkerd en dus een waslijst aan opties heeft. Ik heb al een aardige lijst met pointers gevonden waar op te letten, maar ik vroeg me af of iemand van jullie nog eventuele tips heeftquote:
Geen tips oid voor, maar voor die prijs staat er ook een transalp uit 2004 te koop: http://motoren.marktplaat(...)Y%3D&fta_ind=56&fs=1quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
3500 max. Heb al een motor op het oog, een Transalp uit '99 waar voor vele euri's aan is verspijkerd en dus een waslijst aan opties heeft. Ik heb al een aardige lijst met pointers gevonden waar op te letten, maar ik vroeg me af of iemand van jullie nog eventuele tips heeft
Ah, Spondon TRX uit het TRX Topicquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:02 schreef Geerd het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1110718-motorspecial
Voor wie het leuk vind, nee niet met die kut kabouter
Dat tik ik graag af voor >50 te hardquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:06 schreef Geerd het volgende:
Ja dacht ik ook al, komt tie mooi goedkoop vanaf.
Voor 3.500 kan je wel iets anders dan een Transalp kopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:46 schreef Dekatria het volgende:
3500 max. Heb al een motor op het oog, een Transalp uit '99 waar voor vele euri's aan is verspijkerd en dus een waslijst aan opties heeft. Ik heb al een aardige lijst met pointers gevonden waar op te letten, maar ik vroeg me af of iemand van jullie nog eventuele tips heeft
Ongetwijfeld, maar ben juist op zoek naar een Alpquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor 3.500 kan je wel iets anders dan een Transalp kopen.
In het kader van tips: Geen alp kopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ben juist op zoek naar een Alp
Op zich niks mis met een alpquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
In het kader van tips: Geen alp kopen
Ik heb ook een grote afwijking, maar waarom in godsnaam een Transalp als eerste en enige motor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:34 schreef Dekatria het volgende:
Ongetwijfeld, maar ben juist op zoek naar een Alp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |