Uhuuuh .. en BE gelooft dat..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:56 schreef stinkie het volgende:
HAd parkeerlicht aan laten staan. Dus accu was leeg. En daarna alarm problemen.
Afwachtenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:16 schreef bwt het volgende:
En dan afwachten of de accu wel of niet geladen blijft op de moto.
Vast wel, vorige week elke dag met moto op en en eer geweest.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:16 schreef bwt het volgende:
En dan afwachten of de accu wel of niet geladen blijft op de moto.
Been there, done that.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:40 schreef stinkie het volgende:
Vast wel, vorige week elke dag met moto op en en eer geweest.
2 wielen zijn handigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:17 schreef Dekatria het volgende:
Gisteren geslaagd, dus ik meld me hierheb bewust gewacht tot het halen van m'n rijbewijs voor het aanschaffen van een motor. Iemand nog tips waar op te letten?
Wut??quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:17 schreef Dekatria het volgende:
Gisteren geslaagd, dus ik meld me hierheb bewust gewacht tot het halen van m'n rijbewijs voor het aanschaffen van een motor. Iemand nog tips waar op te letten?
3500 max. Heb al een motor op het oog, een Transalp uit '99 waar voor vele euri's aan is verspijkerd en dus een waslijst aan opties heeft. Ik heb al een aardige lijst met pointers gevonden waar op te letten, maar ik vroeg me af of iemand van jullie nog eventuele tips heeftquote:
Geen tips oid voor, maar voor die prijs staat er ook een transalp uit 2004 te koop: http://motoren.marktplaat(...)Y%3D&fta_ind=56&fs=1quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
3500 max. Heb al een motor op het oog, een Transalp uit '99 waar voor vele euri's aan is verspijkerd en dus een waslijst aan opties heeft. Ik heb al een aardige lijst met pointers gevonden waar op te letten, maar ik vroeg me af of iemand van jullie nog eventuele tips heeft
Ah, Spondon TRX uit het TRX Topicquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:02 schreef Geerd het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1110718-motorspecial
Voor wie het leuk vind, nee niet met die kut kabouter
Dat tik ik graag af voor >50 te hardquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:06 schreef Geerd het volgende:
Ja dacht ik ook al, komt tie mooi goedkoop vanaf.
Voor 3.500 kan je wel iets anders dan een Transalp kopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:46 schreef Dekatria het volgende:
3500 max. Heb al een motor op het oog, een Transalp uit '99 waar voor vele euri's aan is verspijkerd en dus een waslijst aan opties heeft. Ik heb al een aardige lijst met pointers gevonden waar op te letten, maar ik vroeg me af of iemand van jullie nog eventuele tips heeft
Ongetwijfeld, maar ben juist op zoek naar een Alpquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor 3.500 kan je wel iets anders dan een Transalp kopen.
In het kader van tips: Geen alp kopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ben juist op zoek naar een Alp
Op zich niks mis met een alpquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
In het kader van tips: Geen alp kopen
Ik heb ook een grote afwijking, maar waarom in godsnaam een Transalp als eerste en enige motor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:34 schreef Dekatria het volgende:
Ongetwijfeld, maar ben juist op zoek naar een Alp
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat tik ik graag af voor >50 te hard
Wat moet je met zo'n ding joh. Echt voor ieder terrein is er iets veel beters te koopquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Op zich niks mis met een alpmaar als je veel snelweg gaat doen, kan je misschien wel beter naar wat anders kijken
Heb het idee dat mijn alp iig een kruissnelheid van 140 niet echt geweldig vind
Als je genoeg geld hebt wel jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat moet je met zo'n ding joh. Echt voor ieder terrein is er iets veel beters te koop
Voor 3500 ook genoeg, sport, toer, offroad, wat dan ook te koop hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Als je genoeg geld hebt wel jaDenk ook niet dat ik voor 3500 een alp zou kopen
GS500?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb de eerste jaren altijd motorfietsen gehad die met mij gingen rijden, je moest er mee om leren gaan..
Die van mij haddeen er geen moeite mee en die waren uit '89quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Op zich niks mis met een alpmaar als je veel snelweg gaat doen, kan je misschien wel beter naar wat anders kijken
Dan is er toch iets niet goed met je Alpquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
lolquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die van mij haddeen er geen moeite mee en die waren uit '89
Geinig motortje wel op zich. Zeker op dijkjes kun je een heleboel achter ja laten
Maar mijn Transalpjes bij elkaar waren nog geen 3500. Voor dat geld zou ik iets leukers kopen.
O, wacht
Opknappertje moet net lukkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:05 schreef Yreal het volgende:
3500 , dan kan je al voor een gs gaan joh.
Goed antwoord. Waar is die lieve naieve jongen gebleven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:26 schreef BazzieK het volgende:
Voor 3500 ook genoeg, sport, toer, offroad, wat dan ook te koop hoor
Jawa 350quote:
--> voorzien van 2 meter windvanger.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:15 schreef Anne het volgende:
Dan is er toch iets niet goed met je Alp.
Check eens of je wel een fatsoenlijke vertanding op dat ding hebt zittenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zo ooit eens een 'levensgevaarlijke' KLX650R gekocht.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:24 schreef Sounddragon het volgende:
check eens of je wel een fatsoenlijke vertanding op dat ding hebt zitten
Nice ninja-editquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo ooit eens een 'levensgevaarlijke' KLX650R gekocht.
De eigenaar durfde er niet meer mee te rijden. Overal wheelies.![]()
![]()
Eenmaal thuis zag ik een 56 tanden groot cross tandwiel achter.
Snel vervangen voor een normale 38 tanden.
Mwoh, ik zeg dat m'n budget maximum 3500 is. Als je iets hebt wil nog niet zeggen dat je het ook daadwerkelijk allemaal uit moet geven hequote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:05 schreef Yreal het volgende:
3500 , dan kan je al voor een gs gaan joh.
Is ook niet de meting van de snelheid van de auto iig, anders zou het nooit kloppen wel een vast punt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:59 schreef Hoogheid het volgende:
Uhhm... die motorspecial, de eerste motorrijder. Enorm gat ertussen, starten meting, rijden ernaartoe, stoppen de meting.. dat klopt toch niet echt
Misschien is het ook wel meer dat ik het niet prettig vindquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan is er toch iets niet goed met je Alp.
voor 1 tandje kleiner geloof ik, voor de lange stukken snelweg heb ik nu toch een auto, dus lekker boeiend eigenlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Check eens of je wel een fatsoenlijke vertanding op dat ding hebt zitten
Heb nog wel een 1200 staan 3000 mag je hem zo meenemen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, ik zeg dat m'n budget maximum 3500 is. Als je iets hebt wil nog niet zeggen dat je het ook daadwerkelijk allemaal uit moet geven he
ze meten de afstand bij het starten van de meting en bij t einde van de meting en gebruiken de tijd die ertussen zat om de gemiddelde snelheid te bepalen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:59 schreef Hoogheid het volgende:
Uhhm... die motorspecial, de eerste motorrijder. Enorm gat ertussen, starten meting, rijden ernaartoe, stoppen de meting.. dat klopt toch niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |