heb mooiere banden voor je liggen hoor, gratis af te halenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mwa ze hangen al, dus die blijven ook. Over de oude BT016's van de ZX9R is misschien nog te pratenMoeten ze wel zelf een beter tafeltje mee nemen.
Te duur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:56 schreef cageon2 het volgende:
heb mooiere banden voor je liggen hoor, gratis af te halen
1 a 2sessies dan heb ik m opquote:
Volgens mij is er dan de jaarlijkse toertocht van de Maksterste Motorclub. Ze verzamelen op het strand en dresscode is leer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:59 schreef darktower het volgende:
Euhm, is er toevallig 15 oktober nog ergens een tochtje? Dat iemand toevallig weet? Al dan niet een Fok! tocht?
Zo nee...
nou, dan ga ik zielig kijken.
Nog goed voor op de openbare weg dus.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:07 schreef cageon2 het volgende:
1 a 2sessies dan heb ik m op
zit niet veel vlees meer op op de plek waar je aan t gas hangt. Ziet er verder wel netjes uit
Jeugdherinneringen van Bazziek.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:40 schreef BazzieK het volgende:
Volgens mij is er dan de jaarlijkse toertocht van de Maksterste Motorclub. Ze verzamelen op het strand en dresscode is leer.
Dat zegt meer over die jawa dan over je schoenenquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog goed voor op de openbare weg dus.
[..]
De schoenen zijn net zo duur als een complete Jawa.
Full hit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:30 schreef DeKleineBaas het volgende:
Dat zegt meer over die jawa dan over je schoenen
Ik zat meer aan ' het is een beetje gedaan met het sleutelweer' te denken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:39 schreef Hoogheid het volgende:
Het is een beetje gedaan met het motorweer lijkt het
Maar ze rijden er ook wel echt fucking hardquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:20 schreef Worldbeater het volgende:
Eurosport 2 BSB.Hopkins out in ronde in.
![]()
Uberhaupt wat een valpartijen de eerste drie rondjes.![]()
Edit. ze blijven gaan..
SOWIESO!quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog goed voor op de openbare weg dus.
quote:[..]
Jeugdherinneringen van Bazziek.
Zondag erop de halve marathon van Amsterdam.
Gisteren goede hardloopschoenen gekocht bij een professionele winkel met een persoonijk videocamera testsysteem, 'powered' by een officiele orthopeed. De schoenen zijn net zo duur als een complete Jawa.
En nu even naar buiten om een uurtje in te lopen.![]()
![]()
Mwja slecht weer joh binnen kunnen we ook leuke dingen doen, mens erger je niet ofzo??quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:59 schreef darktower het volgende:
Euhm, is er toevallig 15 oktober nog ergens een tochtje? Dat iemand toevallig weet? Al dan niet een Fok! tocht?
Zo nee...
nou, dan ga ik zielig kijken.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwja slecht weer joh binnen kunnen we ook leuke dingen doen, mens erger je niet ofzo??
Tja ook ouderen moeten in beweging blijven.quote:
Suc7 in het opbouwen van je relatie.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:15 schreef stinkie het volgende:
Zo, volle FZR accu in tas, startkabels en wat klein gereedschap. Morgenochtend met de trein en dan hopen dat de Busa nog in de garage staat.
En mijn pak nog in de kast ligt
1:49.8 jonguh! Bamquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
Ja lekker naast het zakje plassen in de cabine van de machinist.![]()
Cageon, dat kunnen we zien snelle ronde..
Maar mooi plaatje inderdaad, wordt niet de laatste.![]()
Volgens een collega moet ik je gelijk aangeven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens een collega moet ik je gelijk aangeven.
Niks illegaal aan, gewoon pay servetje verspreid/upload niks alleen voor eigen gebruikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
42 inch LED tv.quote:
Ik vind het anders wel een prettig idee om even in een zakje Kluivert buitenspel te zetten in een klein hokje samen met geerdquote:
Een zakje?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel een prettig idee om even in een zakje Kluivert buitenspel te zetten in een klein hokje samen met geerd
Hij laat niet op of loopt hij leeg?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:57 schreef stinkie het volgende:
Nou, alarm en startonderbreker lijken het weer te doen. Helaas is de accu inmiddels weer leeg van het afgaan.
Morgen weer een poging. En anders motorrijdende collega even charteren voor een jumpstart
Alleen de grappen waren droogquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
IOH what happend? Ik had droog weer besteld.
HAd parkeerlicht aan laten staan. Dus accu was leeg. En daarna alarm problemen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hij laat niet op of loopt hij leeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |