quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Gezonder? Sorry, maar je maakt cupcakes met een shitload aan boter, snoepjes en van alles erop en dan miep je over de botercreme erop? En aardbeienjam is 60 % suiker ofzo, dus of dat gezonder is betwijfel ik.
Ja dat is sowieso wel iets dat belangrijk is om te weten aangezien marsepein van amandelen wordt gemaaktquote:Op zaterdag 5 november 2011 08:30 schreef Troel het volgende:
Ik zou geen nutella doen, alleen als je zeker weet dat geen van de meiden een notenallergie heeft
Oke, bedanktquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:58 schreef DanToenOoitNu het volgende:
[..]
Volgens mij is het het beste om toppings pas op de dag zelf erop te doen, maar kun je bijv. botercreme al wel de dag vantevoren maken.
Maar ik heb mijn cakes tot nu toe alleen nog maar op de dag zelf gemaakt, dus eigenlijk weet ik er niets van
Okequote:Op zaterdag 5 november 2011 11:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vergeet niet de botercreme op tijd uit de koelkast te halen. Anders is hij knijter hard
Anders misschien fondant nemen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:53 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja dat is sowieso wel iets dat belangrijk is om te weten aangezien marsepein van amandelen wordt gemaakt
Ja ze zijn van eetpapierquote:Op maandag 7 november 2011 19:37 schreef DanToenOoitNu het volgende:
Leuke bloemetjes, zijn die eetbaar?
Ik ben niet zo eetpapierigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |