WAUW!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb een chique klein taartje voor een lieve vriendin gemaakt. Compleet met gouden lijstjes en letters en parelketting.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zag hem al op bol.com, volgens mij stonden er wel gezellige tips in (gelijk opgeslagenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:38 schreef roos85 het volgende:
Owja, vandaag in Koffietijd was Rudolph van Veen, ook hij heeft een boekje met cupcake recepten uitgegeven.
Mooiquote:Op donderdag 3 november 2011 22:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb een chique klein taartje voor een lieve vriendin gemaakt. Compleet met gouden lijstjes en letters en parelketting.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik kwam laatst deze tegen:quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zeg, vraagje, wat vinden jullie leuke cupcake(recepten)sites? Qua uiterlijk?
Volgens mij is het het beste om toppings pas op de dag zelf erop te doen, maar kun je bijv. botercreme al wel de dag vantevoren maken.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:36 schreef roos85 het volgende:
Even een vraagjega binnenkort toch echt beginnen met het bakken van cupcakes..
hoe zit het met de topping? moet je die pas bij het serveren op de cupcakes doen?of kan dat bijv. ook een dag van te voren?
en hoe bewaar je de cupcakes met topping dan?
Oeeeh, een recept voor oreo cup cakes. Ik geloof dat ik weet wat mijn volgende project wordtquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik kwam laatst deze tegen:
http://www.cupcakerecepten.nl/
vind het een mooie, duidelijke site, met leuke recepten!
De tafel van 18, die zit ook in utrechtquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:32 schreef Stiemie het volgende:
O ja voor de cupcake-liefhebbers uit Amsterdam: op de haarlemmerdijk zit nu een hele leuke winkel: iets van de club van 18 ofzo met allerlei cupcake-spul
Jaa ik had hem bijna gekocht van de week, heerlijk boekjequote:Op donderdag 3 november 2011 22:38 schreef roos85 het volgende:
Owja, vandaag in Koffietijd was Rudolph van Veen, ook hij heeft een boekje met cupcake recepten uitgegeven.
Ha ik lees zo over je post heenquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:39 schreef Zo-is-dat het volgende:
Nee niet echt een keten, dr zijn er maar twee de eigenaresse heeft ook twee taarten en cup cake boeken, petra achttien heet ze geloof ik
Wat een leuk idee! Het maakt toch niet uit hoe de cupcakes eruit zien? Als de kinderen maar lol hebben. Smaken zullen verschillen, wat jij mooi vindt, zullen zij niet mooi vinden en andersom. Maar dat maakt toch niet uit?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:32 schreef Stiemie het volgende:
Even een vraagje... ik was vandaag met mijn dochters van 2 en 4 cupcakes aan het versieren en ze vonden het erg leuk. Oke die van 2 gooide er gewoon een berg marsepein bovenop met zo'n zilveren balletje en klaar was kees, maar ze vond het erg leuk.
Nu wilde ik voor de vijfde verjaardag van mijn dochter een cupcakefeestje geven. Als in: ik bak de cakes en de genodigden mogen er allemaal bv 6 versieren en dan in een doosje mee naar huis nemen. Zou dat al kunnen of is dat nog te moeilijk? Mijn dochter van 4 is er al best goed in, maar dat komt omdat we zeker eens per maand samen een keer cupcakes makenDaarom vind ik het wat moeilijk in te schatten.
O ja voor de cupcake-liefhebbers uit Amsterdam: op de haarlemmerdijk zit nu een hele leuke winkel: iets van de club van 18 ofzo met allerlei cupcake-spul
Ja precies! Ook met smarties en kleine snoepjes enzo inderdaad!quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:56 schreef loezzie het volgende:
[..]
Wat een leuk idee! Het maakt toch niet uit hoe de cupcakes eruit zien? Als de kinderen maar lol hebben. Smaken zullen verschillen, wat jij mooi vindt, zullen zij niet mooi vinden en andersom. Maar dat maakt toch niet uit?
Ik zou wel voor elk kind afbakenen wat ze mogen gebruiken voor decoratie materiaal en eventueel enig voorwerk doen.
Voor de kinderen die het nog nooit gedaan hebben zou je ook kunnen kiezen om er 'samen' 1 te maken en voor de rest mogen ze het zelf weten.
Op mijn werk heb ik wel eens cakejes versierd: ogen van tumtummetjes, banaanschuimpje als mond, hagelslag/ snoepketting als haren etc etc. De kinderen vonden het geweldig.
Hier kan je bij het pannenkoekenrestaurant als kind, je pannenkoek versieren met 4 soorten zoet beleg (hagelslag, muisjes, gekleurde muisjes en mini smarties) de meeste kinderen vinden dat geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |