quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Gezonder? Sorry, maar je maakt cupcakes met een shitload aan boter, snoepjes en van alles erop en dan miep je over de botercreme erop? En aardbeienjam is 60 % suiker ofzo, dus of dat gezonder is betwijfel ik.
Ja dat is sowieso wel iets dat belangrijk is om te weten aangezien marsepein van amandelen wordt gemaaktquote:Op zaterdag 5 november 2011 08:30 schreef Troel het volgende:
Ik zou geen nutella doen, alleen als je zeker weet dat geen van de meiden een notenallergie heeft
Oke, bedanktquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:58 schreef DanToenOoitNu het volgende:
[..]
Volgens mij is het het beste om toppings pas op de dag zelf erop te doen, maar kun je bijv. botercreme al wel de dag vantevoren maken.
Maar ik heb mijn cakes tot nu toe alleen nog maar op de dag zelf gemaakt, dus eigenlijk weet ik er niets van
Okequote:Op zaterdag 5 november 2011 11:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vergeet niet de botercreme op tijd uit de koelkast te halen. Anders is hij knijter hard
Anders misschien fondant nemen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:53 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja dat is sowieso wel iets dat belangrijk is om te weten aangezien marsepein van amandelen wordt gemaakt
Ja ze zijn van eetpapierquote:Op maandag 7 november 2011 19:37 schreef DanToenOoitNu het volgende:
Leuke bloemetjes, zijn die eetbaar?
Ik ben niet zo eetpapierigquote:
Haha ik vind dat juist te lekker. Maar voor decoratie zien ze er ook leuk uitquote:Op maandag 7 november 2011 23:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo eetpapierigVan kokosmakronen haalde ik het ook altijd af (en kokos vind ik ook al niet je van het
)
Maar ze zijn leuk en ik heb ze zelf ook
Lijkt me sterk dat je dat verleerd bentquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:56 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Voor aankomende vrijdag mag ik weer eens een bruidstaart maken. En dit is de eerste taart die ik maak sinds oktober vorig jaar, dus ik vind het reuze spannend. Hopelijk ben ik het nog niet verleerd
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je dat verleerd bentEn al ben je het verleerd, je kon het supergoed, dus het zal er nog steeds prachtig uitzien
Dat zijn die leuke vormpjes van de HEMAquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:45 schreef Troel het volgende:
Maarja, dames, hoe werken zulke vormpjes nu
[ afbeelding ]
Wat ik doe dus het hoge gedeelte op mijn deeg, druk die andere naar beneden en pulk het dan daaruit zeg maar. Maar waar is die deksel voor? Ikke nie snap nie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:24 schreef Yngwie het volgende:
Is die deksel niet gewoon voor het opbergen van de vormpjes?
Mjah, maar dat is wel een beetje een overkill dan hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:24 schreef Yngwie het volgende:
Is die deksel niet gewoon voor het opbergen van de vormpjes?
En toch ziet het er leuk uit! Hoe heb je dat hartje gemaakt??quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:51 schreef limbolandjgirl het volgende:
Zo. Ik heb mijn cupcakes met mislukte frosting ff opnieuw gedecoreerd![]()
De frosting eraf gedaan en wat botercreme erop. Nog steeds niet zoals ik eigenlijk had gewild maarja.
[ afbeelding ]
Ik vrees dat ik met sinterklaas veel ga maken en niets ga eten...quote:Op woensdag 9 november 2011 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
Sinds ik op dieet ben maak ik niet zoveel cupcakes meer....
Misschien van het weekend samen met de jongens
bij een taartenwinkel? deleukstetaarten.nl of maakjetaart.nl ?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik met sinterklaas veel ga maken en niets ga eten...
of minicupcakes, waar kun je minicupcakesbakblikken en bakjes kopen?
Dille en kamille heeft iig papiertjes/bakjes.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik met sinterklaas veel ga maken en niets ga eten...
of minicupcakes, waar kun je minicupcakesbakblikken en bakjes kopen?
Maar xenos heeft vaak wel goede prijzen, ga ik eens naar kijkenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:50 schreef SV-tje het volgende:
Xenos heeft wel een bakblik maar geen papiertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |