quote:Op donderdag 29 september 2011 00:22 schreef -Menn0- het volgende:
Exinore oordoppen zijn m'n beste aanschaf ooit!
Hier nog 1, helaas is nu 1 dop niet meer passen (na 22 maanden al). Moet nu nieuwe aan laten meten, maar even onderhandelen over de prijs. Normaliter horen ze +/- 5 jaar mee te gaan.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Voor mij ook 1 van de beste aankopen ooit. Serieus
Dat dus.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:22 schreef -Menn0- het volgende:
5 kratten bier zijn m'n beste aanschaf ooit!
Probeer je jezelf nou te overtuigen van iets?quote:Op donderdag 29 september 2011 10:01 schreef Levitas het volgende:
Ik heb bij Hans Anders m`n oordoppen op maat laten maken, eigenlijk meer als overbrugging om ooit eens die betere te kopen (Exinore bijvoorbeeld). Ik wilde eerst weten of ik het wel vol ging houden om met oordoppen in op een feest te lopen. Daarvoor koos ik voor ¤70. Als ik er dan niks meer mee zou doen, zou ik ¤70 armer zijn (i.p.v 180). Achteraf spijt van, want ik doe geen enkel feest meer zonder oordoppen en had ik beter in één keer die van 180 euro kunnen kopen.
Maar ach, ik ben opsich wel tevreden met de Hans Anders doppen. Zitten goed (nu wel), dempen goed, maar eigenlijk dempen ze het hoog iets té (geen vlakke demping?). Ach, als ik eind volgend jaar nieuwe oordoppen ga kopen, heb ik toch ruim 2 jaar plezier gehad voor maar ¤70.
Hahahaha GMTA!quote:Op donderdag 29 september 2011 10:02 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Probeer je jezelf nou te overtuigen van iets?
Jullie komen allemaal pas na 12 uur, dan lig ik allang in mijn bedjequote:Op donderdag 29 september 2011 00:02 schreef RiKe het volgende:
[..]
Absoluut, het is helemaal jouw schuld en iedereen is boos op je.
Stommerd!
Nee, ik probeer te zeggen dat dat ook een optie is. Als je geen 180 euro uit wilt geven aan oordoppen, is 70 euro ook een "goed" alternatief.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:02 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Probeer je jezelf nou te overtuigen van iets?
quote:Op donderdag 29 september 2011 13:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://listverse.com/2011/09/28/10-obscure-fusion-genres/
check uit nummer 9
En dat op een amerikaanse site.
Herkenbaar! Zou er zo bij gaan liggen, ware het niet dat ik al een tijdje in Rdam woonquote:Op donderdag 29 september 2011 16:50 schreef Da_Ripper het volgende:
Waarom ik eigenlijk ff wilde posten: ik lig hier zo zwaar te genieten van the good life! (picture this: Breda, park, kleedje, flesje wijn, droge worst, flesje water, pringles, GoldenPowers, bakje aarbeien en mn mp3-speler weer 's uit de kast gehaald met nog die MagicShow-500 er op).
Nieuwe Hard with styletwitter:djheadhunterz twitterde op donderdag 29-09-2011 om 17:28:02Check http://t.co/O3zxRoCN for info about HWS 5 #HWS reageer retweet
quote:Op donderdag 29 september 2011 17:35 schreef onlogisch het volgende:
Nieuwe Hard with styletwitter:djheadhunterz twitterde op donderdag 29-09-2011 om 17:28:02Check http://t.co/O3zxRoCN for info about HWS 5 #HWS reageer retweet
Geen boeiend setje zo te zienquote:Tracklist
00. Intro
01. Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
02. Scope DJ - Hypersonic
03. TNT - Club Shock Anthem
04. Headhunterz - A New Day
05. Frontliner - Lose The Style
06. Critical Mass - Burning Love (D-Block & S-Te-Fan Remix)
07. Tuneboy - Mood To Swing
08. Psyko Punkz ft Mc Villain - Psyko Soldier
09. Wildstylez - I See Stars
10. Plan B - Love Goes Down (Doctor P Remix)
11. Brennan Heart - Memento (Bioweapon Remix)
12. A-Lusion - Start Living
13. Code Black - Visions
14. Slime Shore & B-Front - Charger
15. Noisecontrollers - Samara
16. A-Lusion & Scope Dj - Mechanical
17. Code Black - F.E.A.R.
Frontliner - Lose The Stylequote:Op donderdag 29 september 2011 17:35 schreef onlogisch het volgende:
Ga dan nu snel QORE 3.0 kaarten halenquote:Op donderdag 29 september 2011 16:50 schreef Da_Ripper het volgende:
Damn, hou me ff een tijdje niet met FOK! of hardstyle bezig en gelijk een hoop gemist ... lees strakjes wel bij (kijken of jullie je een beetje gedragen hebben)
Waarom ik eigenlijk ff wilde posten: ik lig hier zo zwaar te genieten van the good life! (picture this: Breda, park, kleedje, flesje wijn, droge worst, flesje water, pringles, GoldenPowers, bakje aarbeien en mn mp3-speler weer 's uit de kast gehaald met nog die MagicShow-500 er op).
Ik dacht dat ik een beetje genezen was van HS, maar heb me nu een partij zin in een feest... And when I say feest, I mean a big fatt FEEST!
Vraagje:quote:Op woensdag 28 september 2011 15:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
zit ik te wachten op die van Frontliner.
whahahahahahhaaquote:
ALLEMAAL DIE HANDJESSS IN DE LUHUUUUUUCHTquote:
Wat is deze? Werkelijk om te huilen.quote:
quote:
Die is kut ja. De rest van HWS#5 vind ik wel vetquote:
Ik stuur m door naar Flamman en Abraxas, wat sneller tempo en gaaaaaan ;-)quote:Op donderdag 29 september 2011 19:13 schreef T-Force het volgende:
[..]
whahahahahahhaaBRIL-JANT deze. Gewoon een nieuwe party animals track, maar dan minder snel en met meer vocals en heeeeel veeeeeel slechter
Scooter zou hier jaloers op zijn.quote:
Helemaal geen gek idee!quote:Op donderdag 29 september 2011 20:30 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Ik stuur m door naar Flamman en Abraxas, wat sneller tempo en gaaaaaan ;-)
Hier wordt ik vrolijk vanquote:
Aardig, maar vrij kazig.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoe vindt Fok! Headhunterz - Doomed?
Het beste wat er het laatste half jaar+ uit die hele hoek is gekomenquote:Op donderdag 29 september 2011 22:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
M'n vriendin vindt 'm fantastisch. Begin 'm ook steeds beter te vinden als je 'm vaker luistertquote:Op donderdag 29 september 2011 22:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Me likeyquote:Op donderdag 29 september 2011 22:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Best wel een beestachtig nummerquote:Op donderdag 29 september 2011 23:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Me likeyDie vocals (althans de tekst) is kut, maar ik heb een zwak voor dat stemgeluid omdat dat me doet denken aan die oude Heady-vocals (Battle To The End, Victim Of My Rage, Sacrifice, jwt
)
Hoe vindt Neo-Mullen hem?
Heel erg gaaf! Ik vind de vocals voor de midintro iets TE, maar hoe hij ze later verwerkt in de track wel heel fijn. Vooral mooi om te zien hoe Headhunterz zelf die track beleeft. Hij komt iedere keer uit de booth om zelf mee te springen, mooi om te zien.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Matig.. Die lyricsquote:Op donderdag 29 september 2011 22:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Afgelopen Decibel is er nog 1 uitgevallen bij mij, maar dat was idd omdat een maat van me mij aan wou tikken en ik net weg draaide, dus sloeg hij hem uit me oor. Gelukkig snel teruggevonden.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:21 schreef StM het volgende:
Als ze er uit kunnen vallen zijn ze niet goed op maat gemaakt of heb je je wangspieren aangespannen tijdens het maken van de oorafdrukkenDan zijn ze net te klein geworden. Enigste waarbij ik het weleens gehoord heb dat ze eruit gekomen zijn was als iemand een mep tegen ze oren gehad heeft, en die moet dan ook aardig raak geweest zijn.
Altijd gezellig in Breda hequote:Op donderdag 29 september 2011 16:50 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik dacht dat ik een beetje genezen was van HS, maar heb me nu een partij zin in een feest... And when I say feest, I mean a big fatt FEEST!
Prima opener voor Loudness-achtige feesten! Leuke plaat!quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:10 schreef T-Force het volgende:
HO-LY-SHIT! Wat een vette plaat van Crypsis. Geen Hardstyle denk ik, maar gruuuuwelijk![]()
http://soundcloud.com/crypsis/crypsis-multiple-thrusts
zulke platen wil ik vaker horen, (tikkeltje) experimenteel, hard, veel drive!quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:10 schreef T-Force het volgende:
HO-LY-SHIT! Wat een vette plaat van Crypsis. Geen Hardstyle denk ik, maar gruuuuwelijk![]()
Errug tof!quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:10 schreef T-Force het volgende:
Live actsquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:27 schreef T-Force het volgende:
En ze kunnen Thera en Geck-o tegenwoordig boeken als 'live-act'. Ben wel benieuwd naar zo'n act
Vind ze ook meestal wat tegenvallen, naast het live instarten van tracks op een PC gebeurt er meestal niet al te veel.quote:
Ik kijk ook uit naar de live-set van HHZ, maar dat is meer omdat ik op die oude knallers van 'm hoopquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:45 schreef ElDani het volgende:
[..]
Vind ze ook meestal wat tegenvallen, naast het live instarten van tracks op een PC gebeurt er meestal niet al te veel.
Destemeer kijk ik uit naar die liveact van Headhunterz op Thrillogy, de vorige op Hard Bass luister ik maar al te graag (was er overigens niet bij). Hij wist het WEL speciaal te maken voor mijn gevoel.
Wat een dikke plaatquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:10 schreef T-Force het volgende:
AVIO vind ik altijd juist erg tof Live!quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:45 schreef ElDani het volgende:
[..]
Vind ze ook meestal wat tegenvallen, naast het live instarten van tracks op een PC gebeurt er meestal niet al te veel.
Destemeer kijk ik uit naar die liveact van Headhunterz op Thrillogy, de vorige op Hard Bass luister ik maar al te graag (was er overigens niet bij). Hij wist het WEL speciaal te maken voor mijn gevoel.
Let op meestalquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:15 schreef haakon het volgende:
[..]
AVIO vind ik altijd juist erg tof Live!
Poooow!! wat een vette plaat!quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:10 schreef T-Force het volgende:
Ja, meesterquote:
dat heb ik soms nog steedsquote:Op donderdag 29 september 2011 00:17 schreef StM het volgende:
Die Exinore voel je na 15-30 minuten niet eens meer en dan ga je voelen of je ze niet kwijt bent.
Ja dat heb ik gedaan...![]()
ik gebruik ze niet zoveel meer, maar zou goed kunnen dat mijne ook niet meer optimaal afdichten...quote:Op donderdag 29 september 2011 00:21 schreef StM het volgende:
Je moet ze wel elke 3-4 jaar vervangen omdat je oren veranderen en dan gaan ze lekken. Ik heb ze nu 3.5 jaar en ik merk dat ik op de grens ben of ze nog goed afdichten of niet.
ja, hier nog 1quote:Op donderdag 29 september 2011 00:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Voor mij ook 1 van de beste aankopen ooit. Serieus
oude HHZ-vocalsquote:Op donderdag 29 september 2011 23:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Me likeyDie vocals (althans de tekst) is kut, maar ik heb een zwak voor dat stemgeluid omdat dat me doet denken aan die oude Heady-vocals (Battle To The End, Victim Of My Rage, Sacrifice, jwt
)
Heb ze nu ook en ga ze morgen testen op X-Qlusive!quote:Op donderdag 29 september 2011 00:22 schreef -Menn0- het volgende:
HMH + Exinore =quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:20 schreef Booomer het volgende:
[..]
Heb ze nu ook en ga ze morgen testen op X-Qlusive!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:18 schreef Krulliewullie het volgende:
Ennn... wie gaat er een kaartje voor Qlimax kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, twijfel heerscht nog hier. Maat van me (Jos) wil erheen, ik niet zo.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
QFT!quote:
* ReMcOrE nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:18 schreef Krulliewullie het volgende:
Zany & Duro - Back Againquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:27 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Wie weet hoe het nummer vanaf 6:30 heet?
Moiquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:18 schreef Krulliewullie het volgende:
Bedankt man, handige site dat lololyrics en puik nummerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:16 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zany & Duro - Back Again
Overigens vrij makkelijk te vinden. Ik verstond uit dat filmpje al Classical en (Back) Again. Vul die woorden in bij Lololyrics, en je hebt het nummer![]()
* StM x 4quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:18 schreef Krulliewullie het volgende:
quote:One moment please (± 2 minutes)
This is an automatic waiting line. You will be redirected to the ordering page in approximately 2 minutes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: o plots 4 minuten
Cuz I'm Mr. Brightside
Ja, gaat wel erg soepel jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:05 schreef StM het volgende:
Zo en ze liggen al in de printer, ik ben er bij
Zou er minder belangstelling zijn of laten ze minder mensen tegelijk door? Het is nog nooit zo soepel gegaan
Zometeen hebben we nog ruimte om los te gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:10 schreef StM het volgende:
Queue staat nu ook maar op een minuutje of 50. Ik zou zowat echt gaan denken dat het terug loopt![]()
Ze hebben veel meer capaciteit om orders te verwerken. amazon S3 ftwquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:05 schreef StM het volgende:
Zo en ze liggen al in de printer, ik ben er bij
Zou er minder belangstelling zijn of laten ze minder mensen tegelijk door? Het is nog nooit zo soepel gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:14 schreef robuust89 het volgende:
Yeah!
Ik kan weer vertrouwd met mijn armen over elkaar staan en cool om me heen kijken in het Gelredome!Gelredome? Was het niet in de Arena dit jaar? Dacht zoiets te hebben onthoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:14 schreef robuust89 het volgende:
Yeah!
Ik kan weer vertrouwd met mijn armen over elkaar staan en cool om me heen kijken in het Gelredome!Vergeet niet boos om te kijken als er iemand tegen je aanbotstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
Ninjaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:16 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Gelredome? Was het niet in de Arena dit jaar? Dacht zoiets te hebben onthouden
Owja, goeie!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:16 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Vergeet niet boos om te kijken als er iemand tegen je aanbotst
quote:One moment please
Checking processed transactions, cancelled transactions will result in resale of tickets.
You will keep your position in the queue.
Wel dus, alleen zijn er kaartjes geannuleerd en die worden nu terug in de verkoop gegooid.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:20 schreef robuust89 het volgende:
Nog steeds niet uitverkocht
tenminste;
[..]
Nee, ze hebben nieuwe servers.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wel dus, alleen zijn er kaartjes geannuleerd en die worden nu terug in de verkoop gegooid.
Maar wtf is iedereens punt hier?
"oh jee, Qlimax is niet binnen 2 minuten uitverkocht/
"
Wees blij ofzo? Nu kun je tenminste fatsoenlijk aan kaarten komen. Met Defqon.1 was iedereen nog aan het huilen hier dat het een popi jopi feest was, omdat het altijd zo snel is uitverkocht en nu loopt Qlimax minder hard (LIJKT iig zo) en nu is het weer niet goed.
Tut mir leid.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:25 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben nieuwe servers.
En vat alles niet zo zwaar op. Chill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |