quote:
Die is kut ja. De rest van HWS#5 vind ik wel vetquote:
Ik stuur m door naar Flamman en Abraxas, wat sneller tempo en gaaaaaan ;-)quote:Op donderdag 29 september 2011 19:13 schreef T-Force het volgende:
[..]
whahahahahahhaaBRIL-JANT deze. Gewoon een nieuwe party animals track, maar dan minder snel en met meer vocals en heeeeel veeeeeel slechter
Scooter zou hier jaloers op zijn.quote:
Helemaal geen gek idee!quote:Op donderdag 29 september 2011 20:30 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Ik stuur m door naar Flamman en Abraxas, wat sneller tempo en gaaaaaan ;-)
Hier wordt ik vrolijk vanquote:
Aardig, maar vrij kazig.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoe vindt Fok! Headhunterz - Doomed?
Het beste wat er het laatste half jaar+ uit die hele hoek is gekomenquote:Op donderdag 29 september 2011 22:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
M'n vriendin vindt 'm fantastisch. Begin 'm ook steeds beter te vinden als je 'm vaker luistertquote:Op donderdag 29 september 2011 22:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Me likeyquote:Op donderdag 29 september 2011 22:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Best wel een beestachtig nummerquote:Op donderdag 29 september 2011 23:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Me likeyDie vocals (althans de tekst) is kut, maar ik heb een zwak voor dat stemgeluid omdat dat me doet denken aan die oude Heady-vocals (Battle To The End, Victim Of My Rage, Sacrifice, jwt
)
Hoe vindt Neo-Mullen hem?
Heel erg gaaf! Ik vind de vocals voor de midintro iets TE, maar hoe hij ze later verwerkt in de track wel heel fijn. Vooral mooi om te zien hoe Headhunterz zelf die track beleeft. Hij komt iedere keer uit de booth om zelf mee te springen, mooi om te zien.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Matig.. Die lyricsquote:Op donderdag 29 september 2011 22:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Afgelopen Decibel is er nog 1 uitgevallen bij mij, maar dat was idd omdat een maat van me mij aan wou tikken en ik net weg draaide, dus sloeg hij hem uit me oor. Gelukkig snel teruggevonden.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:21 schreef StM het volgende:
Als ze er uit kunnen vallen zijn ze niet goed op maat gemaakt of heb je je wangspieren aangespannen tijdens het maken van de oorafdrukkenDan zijn ze net te klein geworden. Enigste waarbij ik het weleens gehoord heb dat ze eruit gekomen zijn was als iemand een mep tegen ze oren gehad heeft, en die moet dan ook aardig raak geweest zijn.
Altijd gezellig in Breda hequote:Op donderdag 29 september 2011 16:50 schreef Da_Ripper het volgende:
Waarom ik eigenlijk ff wilde posten: ik lig hier zo zwaar te genieten van the good life! (picture this: Breda, park, kleedje, flesje wijn, droge worst, flesje water, pringles, GoldenPowers, bakje aarbeien en mn mp3-speler weer 's uit de kast gehaald met nog die MagicShow-500 er op).
Ik dacht dat ik een beetje genezen was van HS, maar heb me nu een partij zin in een feest... And when I say feest, I mean a big fatt FEEST!
Prima opener voor Loudness-achtige feesten! Leuke plaat!quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:10 schreef T-Force het volgende:
HO-LY-SHIT! Wat een vette plaat van Crypsis. Geen Hardstyle denk ik, maar gruuuuwelijk![]()
http://soundcloud.com/crypsis/crypsis-multiple-thrusts
zulke platen wil ik vaker horen, (tikkeltje) experimenteel, hard, veel drive!quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:10 schreef T-Force het volgende:
HO-LY-SHIT! Wat een vette plaat van Crypsis. Geen Hardstyle denk ik, maar gruuuuwelijk![]()
Errug tof!quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:10 schreef T-Force het volgende:
Live actsquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:27 schreef T-Force het volgende:
En ze kunnen Thera en Geck-o tegenwoordig boeken als 'live-act'. Ben wel benieuwd naar zo'n act
Vind ze ook meestal wat tegenvallen, naast het live instarten van tracks op een PC gebeurt er meestal niet al te veel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |