Ik kijk ook uit naar de live-set van HHZ, maar dat is meer omdat ik op die oude knallers van 'm hoopquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:45 schreef ElDani het volgende:
[..]
Vind ze ook meestal wat tegenvallen, naast het live instarten van tracks op een PC gebeurt er meestal niet al te veel.
Destemeer kijk ik uit naar die liveact van Headhunterz op Thrillogy, de vorige op Hard Bass luister ik maar al te graag (was er overigens niet bij). Hij wist het WEL speciaal te maken voor mijn gevoel.
Wat een dikke plaatquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:10 schreef T-Force het volgende:
HO-LY-SHIT! Wat een vette plaat van Crypsis. Geen Hardstyle denk ik, maar gruuuuwelijk![]()
http://soundcloud.com/crypsis/crypsis-multiple-thrusts
AVIO vind ik altijd juist erg tof Live!quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:45 schreef ElDani het volgende:
[..]
Vind ze ook meestal wat tegenvallen, naast het live instarten van tracks op een PC gebeurt er meestal niet al te veel.
Destemeer kijk ik uit naar die liveact van Headhunterz op Thrillogy, de vorige op Hard Bass luister ik maar al te graag (was er overigens niet bij). Hij wist het WEL speciaal te maken voor mijn gevoel.
Let op meestalquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:15 schreef haakon het volgende:
[..]
AVIO vind ik altijd juist erg tof Live!
Poooow!! wat een vette plaat!quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:10 schreef T-Force het volgende:
HO-LY-SHIT! Wat een vette plaat van Crypsis. Geen Hardstyle denk ik, maar gruuuuwelijk![]()
http://soundcloud.com/crypsis/crypsis-multiple-thrusts
Ja, meesterquote:
dat heb ik soms nog steedsquote:Op donderdag 29 september 2011 00:17 schreef StM het volgende:
Die Exinore voel je na 15-30 minuten niet eens meer en dan ga je voelen of je ze niet kwijt bent.
Ja dat heb ik gedaan...![]()
ik gebruik ze niet zoveel meer, maar zou goed kunnen dat mijne ook niet meer optimaal afdichten...quote:Op donderdag 29 september 2011 00:21 schreef StM het volgende:
Je moet ze wel elke 3-4 jaar vervangen omdat je oren veranderen en dan gaan ze lekken. Ik heb ze nu 3.5 jaar en ik merk dat ik op de grens ben of ze nog goed afdichten of niet.
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:22 schreef -Menn0- het volgende:
Exinore oordoppen zijn m'n beste aanschaf ooit!
ja, hier nog 1quote:Op donderdag 29 september 2011 00:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Voor mij ook 1 van de beste aankopen ooit. Serieus
oude HHZ-vocalsquote:Op donderdag 29 september 2011 23:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Me likeyDie vocals (althans de tekst) is kut, maar ik heb een zwak voor dat stemgeluid omdat dat me doet denken aan die oude Heady-vocals (Battle To The End, Victim Of My Rage, Sacrifice, jwt
)
Heb ze nu ook en ga ze morgen testen op X-Qlusive!quote:Op donderdag 29 september 2011 00:22 schreef -Menn0- het volgende:
Exinore oordoppen zijn m'n beste aanschaf ooit!
HMH + Exinore =quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:20 schreef Booomer het volgende:
[..]
Heb ze nu ook en ga ze morgen testen op X-Qlusive!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:18 schreef Krulliewullie het volgende:
Ennn... wie gaat er een kaartje voor Qlimax kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, twijfel heerscht nog hier. Maat van me (Jos) wil erheen, ik niet zo.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
QFT!quote:
* ReMcOrE nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:18 schreef Krulliewullie het volgende:
Zany & Duro - Back Againquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:27 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Wie weet hoe het nummer vanaf 6:30 heet?
Moiquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:18 schreef Krulliewullie het volgende:
Bedankt man, handige site dat lololyrics en puik nummerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:16 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zany & Duro - Back Again
Overigens vrij makkelijk te vinden. Ik verstond uit dat filmpje al Classical en (Back) Again. Vul die woorden in bij Lololyrics, en je hebt het nummer![]()
* StM x 4quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:18 schreef Krulliewullie het volgende:
quote:One moment please (± 2 minutes)
This is an automatic waiting line. You will be redirected to the ordering page in approximately 2 minutes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |