SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: o plots 4 minuten
Cuz I'm Mr. Brightside
Ja, gaat wel erg soepel jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:05 schreef StM het volgende:
Zo en ze liggen al in de printer, ik ben er bij
Zou er minder belangstelling zijn of laten ze minder mensen tegelijk door? Het is nog nooit zo soepel gegaan
Zometeen hebben we nog ruimte om los te gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:10 schreef StM het volgende:
Queue staat nu ook maar op een minuutje of 50. Ik zou zowat echt gaan denken dat het terug loopt![]()
Ze hebben veel meer capaciteit om orders te verwerken. amazon S3 ftwquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:05 schreef StM het volgende:
Zo en ze liggen al in de printer, ik ben er bij
Zou er minder belangstelling zijn of laten ze minder mensen tegelijk door? Het is nog nooit zo soepel gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:14 schreef robuust89 het volgende:
Yeah!
Ik kan weer vertrouwd met mijn armen over elkaar staan en cool om me heen kijken in het Gelredome!Gelredome? Was het niet in de Arena dit jaar? Dacht zoiets te hebben onthoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:14 schreef robuust89 het volgende:
Yeah!
Ik kan weer vertrouwd met mijn armen over elkaar staan en cool om me heen kijken in het Gelredome!Vergeet niet boos om te kijken als er iemand tegen je aanbotstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
Ninjaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:16 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Gelredome? Was het niet in de Arena dit jaar? Dacht zoiets te hebben onthouden
Owja, goeie!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:16 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Vergeet niet boos om te kijken als er iemand tegen je aanbotst
quote:One moment please
Checking processed transactions, cancelled transactions will result in resale of tickets.
You will keep your position in the queue.
Wel dus, alleen zijn er kaartjes geannuleerd en die worden nu terug in de verkoop gegooid.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:20 schreef robuust89 het volgende:
Nog steeds niet uitverkocht
tenminste;
[..]
Nee, ze hebben nieuwe servers.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wel dus, alleen zijn er kaartjes geannuleerd en die worden nu terug in de verkoop gegooid.
Maar wtf is iedereens punt hier?
"oh jee, Qlimax is niet binnen 2 minuten uitverkocht/
"
Wees blij ofzo? Nu kun je tenminste fatsoenlijk aan kaarten komen. Met Defqon.1 was iedereen nog aan het huilen hier dat het een popi jopi feest was, omdat het altijd zo snel is uitverkocht en nu loopt Qlimax minder hard (LIJKT iig zo) en nu is het weer niet goed.
Tut mir leid.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:25 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben nieuwe servers.
En vat alles niet zo zwaar op. Chill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |