SPOILER: (Username - Wordfeud)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wat is de loting van deze ronde?'
Die is híer te vinden!'wie zijn de eerdere winnaars?'
Ronde 1:Tulping
Ronde 2:Asskicker14
Ronde 3:Rockfire
Ronde 4:DaMart - DaMart
'Wat zijn de regels?'
-Om aan te melden: Zoek het actieve aanmeldlijstje, en vul je fok- & wordfeudnaam onderaan in.
-Voor de deadline van het spel: check de het Wordfeud Comptetie document
-Tijdens het spel wordt er verwacht dat je binnen afzienbare tijd een zet doet. Zo niet, dan kan je gediskwalificeerd worden.
-De winnaar van een spel moet bevestigd worden door beiden spelers, foto of iets anders waaraan niet te discussieren valt wie er heeft gewonnen.
Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze in dit topic gesteld worden
Veel pret en vooral succes!'Waar vind ik vorige topics?'
Topicreeks: FOK! Wordfeud competitie
[ Bericht 10% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 27-09-2011 14:23:54 ]
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:01 schreef D. het volgende:
Misschien kan TS het lijstje van Fokkers uit de OP een keer uitbreiden?
LOL die CL had ik net nodig zodat ik C dubbel op 3X WW kon leggenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:01 schreef Re het volgende:
ergens van een blogje
◦af
◦al
◦at
◦ba
◦bi
◦bv
◦cc
◦cd
◦cl
◦cv
◦dc
◦de
◦dj
◦dl
◦do
◦eb
◦eg
◦en
◦es
◦ex
◦fa
◦ga
◦ge
◦hg
◦hl
◦hu
◦ia
◦ic
◦ie
◦ik
◦in
◦is
◦je
◦ju
◦ka
◦ki
◦la
◦ma
◦me
◦mi
◦mm
◦mw
◦na
◦nu
◦nv
◦om
◦on
◦op
◦or
◦ov
◦pa
◦pc
◦pg
◦pi
◦pk
◦pr
◦ra
◦sa
◦se
◦ud
◦uv
◦va
◦vj
◦wc
◦ze
◦zo
Ik zag hetquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
LOL die CL had ik net nodig zodat ik C dubbel op 3X WW kon leggen
Ja, validatie vind serverside plaats.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:23 schreef MrNiles het volgende:
wordt er ook gecontroleerd op vals spel?
maar er zijn toch App die voor jou woorden bedenken?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, validatie vind serverside plaats.
En bij constatering wordt je naam in het spel rood weergegeven bij je tegenstanderquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, validatie vind serverside plaats.
legde gister gipsy..vond m ook wel aardigquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:24 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vandaag weer eens een origineel Y-woord gebruikt: beauty.
Gipsy is ook een mooie jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:29 schreef MrNiles het volgende:
[..]
legde gister gipsy..vond m ook wel aardig
vind trouwens vreemd dat ook afkortingen mogen zoals
rvs
ov
Ik zag er laatst ook 1, zo een ziekte, iets als OPS ofzo, maar dan met een P als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Een van de weinige 3-letterige afkortingen, volgens mij.
Ik had 'dummy', maar heb daarmee kennelijk Lonaa beledigd, want heb al 40 uur geen reactie meerquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:29 schreef MrNiles het volgende:
[..]
legde gister gipsy..vond m ook wel aardig
vind trouwens vreemd dat ook afkortingen mogen zoals
rvs
ov
BNP (Bruto Nationaal Product) werd laatst geloof ik ook goedgerekend in een van mijn potjesquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Niet beledigd, hoogstens mijn katten ziek gemaakt. Vandaar dat ik al 40 uur niet gereageerd heb.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had 'dummy', maar heb daarmee kennelijk Lonaa beledigd, want heb al 40 uur geen reactie meer![]()
ECGquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Als ik nu ongeduldig was zou ik me afvragen wanneer de PM komtquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:45 schreef iBenny het volgende:
...de loting zal ik vanmiddag ff doen. Zodra dat is gebeurd zul je een PM ontvangen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:57 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik nu ongeduldig was zou ik me afvragen wanneer de PM komt
Gelukkig is geduldig my middle name, dus ik wacht netjes af
Geeft niets. Zoals ik al aangaf, ik ben heel geduldigquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zal er ff wat aan doen. Was bezig met school en andere dingen dus nog geen tijd voor gehad.
Uhuquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:05 schreef D. het volgende:
[..]
Geeft niets. Zoals ik al aangaf, ik ben heel geduldig
Het maakt niet uit wie van de 2 de ander uitdaagt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:24 schreef GotC het volgende:
Moet je het gewone board gebruiken? En deelnemer 1 moet deelnemer 2 uitdagen neem ik aan?
Ok thanksquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wie van de 2 de ander uitdaagt.
En jullie mogen zelf beslissen of je op een random board speelt of niet, maar ga uit van een standaard board.
Gezellig, ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:36 schreef Paxcon het volgende:
Ik krijg steeds een connection error als ik wordfeud op wil starten
quote:
Niet allemaal tegelijk he... dan gaat het ook foutquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:36 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:36 schreef Paxcon het volgende:
Datquote:
Na 24 uur niet gereageerd is de eerstvolgende reserve inschakelen? dat doen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:35 schreef D. het volgende:
Ik zie net dat mijn tegenstander 1 post heeft op Fok; zijn aanmelding in het vorige topic
Hadden we geen ongeschreven 'regels' daaromtrent?
Da's primaquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Na 24 uur niet gereageerd is de eerstvolgende reserve inschakelen? dat doen?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:41 schreef Vork het volgende:
Ben ik de enige die geen verbinding kan maken?
dat heb ik ook net gedaan. Wel verdorie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:44 schreef Rockfire het volgende:
ah, ik dacht al dat het aan mij lag, telefoon zelfs opnieuw opgestart
Medequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:44 schreef Rockfire het volgende:
ah, ik dacht al dat het aan mij lag, telefoon zelfs opnieuw opgestart
Hoe durft hij!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom krijg jij geen connection error?
Hee ik krijg ook re-enter password!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef Mr.117 het volgende:
Eerst connection error, nu re-enter your password. Iemand enig idee wat mijn password zou kunnen zijn? Ben 'm vergeten
Timingquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom krijg jij geen connection error?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee ik krijg ook re-enter password!
Blijft die ook steeds terug komen? Dan ben ik 'm waarschijnlijk niet vergeten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee ik krijg ook re-enter password!
Mja..heb inmiddels al m'n wachtwoorden geprobeerdquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:47 schreef Mr.117 het volgende:
[..]
Blijft die ook steeds terug komen? Dan ben ik 'm waarschijnlijk niet vergeten.
Gelukkig ik schrok me kapotquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja..heb inmiddels al m'n wachtwoorden geprobeerd
eerste reserve lijkt mequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef Webcrowler het volgende:
Ik moet helaas passen deze ronde... Heb mijn telefoon voor reparatie weg gebracht, software probleem..
Dus of een reserve speler mag in mijn plaats, of mijn tegenstander heeft bij deze gewonnen!
Nee, want nu krijg ik weer een connection errorquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:50 schreef D. het volgende:
Als jullie nou allemaal WF uitzetten, zal ik laten weten of dat een verbetering is wat betreft ontvangst
Maar waarom kunnen wij dan collectief NIET spelen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:01 schreef D. het volgende:
He, kennelijk kunnen anderen nog steeds spelen, want ik krijg een melding dat een tegenstander (nee, niet van de competitie) een woord heeft gespeeld
Samequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:03 schreef Yuki het volgende:
Ah, en we hebben weer re-enter password
Ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:05 schreef GotC het volgende:
[..]
SameEn begin te twijfelen of ik wel t juiste wachtwoord invoer
Neuh..alleen reclamequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:07 schreef Vork het volgende:
Zou er verschil zitten tussen de betaalde en de gratis versie nu qua kunnen spelen en zulks?
Als jullie allemaal betalen, wel jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:07 schreef Vork het volgende:
Zou er verschil zitten tussen de betaalde en de gratis versie nu qua kunnen spelen en zulks?
Ik speel zonder problemen met de pauperversie op 't momentquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:09 schreef Vork het volgende:
Nouja, ik weet niet wie er nu nog met de pauperversie speelt, zoals ik en nu niet kan spelen, zoals ik.
Heb al op de website gekeken, maar kan niets vindenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:09 schreef D. het volgende:
Iemand een idee hoe je je password kan controleren?
Wel als je ook de andere 4 letters (beschikbaar) hebtquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:16 schreef DaMart het volgende:
Leuk woord voor als je een Z en een Y hebt: ZYMOSE
Ja, precies, dat ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Wel als je ook de andere 4 letters (beschikbaar) hebt
Zloty kan die ook?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:16 schreef DaMart het volgende:
Leuk woord voor als je een Z en een Y hebt: ZYMOSE
Jij niet alleenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef Yuki het volgende:
Ik word nu wel een beetje simpel van die errors
opnieuw installeren werkt ook niet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef D. het volgende:
Ik krijg geen errors meer
Kan niet eens inloggen
Geen ideequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
opnieuw installeren werkt ook niet?
Mazzelpikquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:38 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg net een woord door van een tegenstander, en heb zojuist gereageerd met een nieuw woord.
Ah oké. Komt vast wel goed.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:06 schreef dudesque het volgende:
thank you paxcon voor de invite. Ik moet wel vertellen dat ik in een andere tijdzone zit dus er af en toe wat 'lag' in responses kan zitten.
Mja, dit dusquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee
ben bang dat ik dan alle spelletjes die gaande zijn kwijt ben
Nopequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee
Die haalt hij volgens mij gewoon van de WF-server hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee
Correct en tevens juistquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die haalt hij volgens mij gewoon van de WF-server hoor.
Heb je nu ook een nieuw woordenboek?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:45 schreef D. het volgende:
En ik hoefde niet eens mijn password te geven
Geen ideequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je nu ook een nieuw woordenboek?.
quote:Wordfeud
We were experiencing some server issues today that may have affected the ability to login to Wordfeud for some of our users. If you're being asked to enter your password when opening Wordfeud, there are a few things you can do to fix the problem:
1) If you've never changed your password from the Wordfeud settings, the easiest fix is to simply reinstall Wordfeud. Your current games and friend list will remain intact as long as you login with the same email address or username after reinstalling.
2) If the above doesn't help, you can try to tap the button to reset your password. You will receive an email with instructions, but this may take a while as there are a lot of emails queued up tonight.
3) Finally, if all else fails, please send an email to support@wordfeud.com with "Wordfeud password help" in the subject line. Make sure to include your username in the email.
We apologize for the inconvenience, and we will do what we can to make sure this doesn't happen again.
Ik wel iig. Tnxquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:
&& volgens mij heeft iedereen nu een PM met een herinnering ontvangen
Ik kreeg wel je invite, maar kan nog steeds niet inloggen....quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef Rockfire het volgende:
ik zit er inmiddels ook weer in
En heb een invite verstuurd
Dan wacht ik rustig af...quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:19 schreef Mr.117 het volgende:
[..]
Ik kreeg wel je invite, maar kan nog steeds niet inloggen....
We zijn inmiddels net met een nieuwe ronde begonnen, dus je zult ff moeten wachtenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:26 schreef P8 het volgende:
Ik wil ook meedoen!
Mijn naam is PatrickSwayC
Okquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
We zijn inmiddels net met een nieuwe ronde begonnen, dus je zult ff moeten wachten.
Zodra er een nieuwe ronde start ontvang je een PM
De finale van deze ronde staat geplanned voor 12/10 ong.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:32 schreef P8 het volgende:
[..]
Ok
Hoe lang duren die rondes gemiddeld?
Ik snap geen zier van die twee reeen die in het bos staan te dansen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:35 schreef Marco001 het volgende:
ook net aan begonnen, maar kom vaak woorden tegen die eigelijk niet zouden mogen kunnen( Zier? Reeen (oid) )
Niet voor wordfeud, die pakt deze vervoeging nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch ook een normaal woord!
'Moge jij woorden aanleggen!'
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:50 schreef remlof het volgende:
De finale van ronde 5 gewonnen van raptorix:
[ afbeelding ]
Het ging gelijk op in het begin, toen stond hij heel lang iets voor, maar aan het einde had ik meer mazzel.
Of het kwam doordat hij per ongelijk DE legde ipv een langer woord.
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:50 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Het ging gelijk op in het begin, toen stond hij heel lang iets voor, maar aan het einde had ik meer mazzel.
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:50 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Feli!quote:Op woensdag 28 september 2011 00:50 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben in ieder geval blij dat ik nu van de winnaar verloren heb danquote:Op woensdag 28 september 2011 11:04 schreef remlof het volgende:
Ik had vooral niet verwacht van DaMart te winnen, daar verloor ik zo kansloos van in de finale van ronde 4
Maar thanks all
Gewoon afwachten... vergeet niet dat wordfeud het gisteravond niet deed en niet iedereen overdag evenveel tijd heeft om te spelenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:10 schreef Yuki het volgende:
Dark_Angelus reageert niet op mijn invite... Hoe gaan we hiermee verder?
En anders zien we rond de deadline wel weer verder.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:59 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Gewoon afwachten... vergeet niet dat wordfeud het gisteravond niet deed en niet iedereen overdag evenveel tijd heeft om te spelen
Ik vraag me ook af of invites die tijdens de problemen gisterenavond zijn verstuurd, wel aankomen? Ik kreeg de melding op mijn scherm dat de invite verstuurd was, maar tot nu toe ook geen reactiequote:Op woensdag 28 september 2011 12:59 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Gewoon afwachten... vergeet niet dat wordfeud het gisteravond niet deed en niet iedereen overdag evenveel tijd heeft om te spelen
Dat kan dus niet; ik heb D_A opnieuw een invite geprobeerd te sturen, maar dan geeft wordfeud aan dat je al een invitation gestuurd hebtquote:Op woensdag 28 september 2011 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of invites die tijdens de problemen gisterenavond zijn verstuurd, wel aankomen? Ik kreeg de melding op mijn scherm dat de invite verstuurd was, maar tot nu toe ook geen reactie.
Anders stuur ik er vanavond nog wel een uit voorzorg.
Tegen wie mag ik nu, of heb ik een bye?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef Webcrowler het volgende:
Ik moet helaas passen deze ronde... Heb mijn telefoon voor reparatie weg gebracht, software probleem..
Dus of een reserve speler mag in mijn plaats, of mijn tegenstander heeft bij deze gewonnen!
Ik vind dit gewoon een opgave. Een bye dus.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:57 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Tegen wie mag ik nu, of heb ik een bye?
De eerste persoon op de reservelijst lijkt mequote:Op woensdag 28 september 2011 17:57 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Tegen wie mag ik nu, of heb ik een bye?
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon een opgave. Een bye dus.
Wie spreekt nu de waarheid???quote:Op woensdag 28 september 2011 18:05 schreef D. het volgende:
[..]
De eerste persoon op de reservelijst lijkt me
We hebben die reserve-lijst niet voor niets hequote:Op woensdag 28 september 2011 18:08 schreef ray_nl het volgende:
[..]
[..]
Wie spreekt nu de waarheid???
Ik heb maar gewoon 65. Basone - Basone05 ge-invite
In de eerste ronde is dat nog prima mogelijk jaquote:Op woensdag 28 september 2011 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
We hebben die reserve-lijst niet voor niets he
True. Maar hoe gaat dat vanaf de tweede ronde dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:16 schreef L0we het volgende:
[..]
In de eerste ronde is dat nog prima mogelijk ja
Dan lijkt het me dat er geen spelers meer toegevoegd gaan worden vanaf de reservelijst.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
True. Maar hoe gaat dat vanaf de tweede ronde dan?
Dan doet iedereen al mee. Webcrowler gaf nu voor deelname opquote:Op woensdag 28 september 2011 18:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
True. Maar hoe gaat dat vanaf de tweede ronde dan?
Ik kon alle 7 letters kwijt op een TW. "Beginne" pakte ie niet (vreemd, in den beginne...), maar "benigne" wel. Meer dan 100 punten.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom niet verder dan de eerste rondeik faal nu al... Rotletters
Ik ben gedoemd.....quote:Op woensdag 28 september 2011 19:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kon alle 7 letters kwijt op een TW. "Beginne" pakte ie niet (vreemd, in den beginne...), maar "benigne" wel. Meer dan 100 punten.
Tenzij tussen ronde 1 en 2 je telefoon stuk gaat. Of je cavia overlijdt. Of een sprinkhanenplaag je moestuin bedreigt.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:24 schreef D. het volgende:
[..]
Dan doet iedereen al mee. Webcrowler gaf nu voor deelname op
Nou dan krijgt de tegenspeler van diegene een bye en komt er niemand van de reservelijst in actie.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Tenzij tussen ronde 1 en 2 je telefoon stuk gaat. Of je cavia overlijdt. Of een sprinkhanenplaag je moestuin bedreigt.
Sorryquote:Op woensdag 28 september 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jajaja lieve meisjes aan het huilen makendurf je wel
Ja, ík begon er niet over.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:49 schreef Thieske het volgende:
[..]
Nou dan krijgt de tegenspeler van diegene een bye en komt er niemand van de reservelijst in actie.
Is dat nou zo ingewikkeld om te begrijpen?
Verlorenquote:Op woensdag 28 september 2011 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben aan het verliezen van Neelix![]()
Maar we zijn wel bezig
Wij spelen ook nogquote:Op woensdag 28 september 2011 20:34 schreef Lonaa het volgende:
iBenny, ik heb je invite geannuleerd, ik speel liever Nederlands
Heb je wel opnieuw uitgenodigd.
Is dit de uitslag?quote:
Ohw, had ik dat niet gedaan? Sorryquote:Op woensdag 28 september 2011 20:34 schreef Lonaa het volgende:
iBenny, ik heb je invite geannuleerd, ik speel liever Nederlands
Heb je wel opnieuw uitgenodigd.
Super opgelost. Thanksquote:Op woensdag 28 september 2011 18:08 schreef ray_nl het volgende:
[..]
[..]
Wie spreekt nu de waarheid???
Ik heb maar gewoon 65. Basone - Basone05 ge-invite
Ah, thanksquote:Op woensdag 28 september 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat was een tussenstand, we zijn nog bezig
Ja, stom hequote:
... en hij heeft nog niet gereageerd. Ik kan hem ook niet nogmaals uitnodigen, want er staat nog een uitnodiging open volgens het spel. Aan de serverproblemen ligt het dus nietquote:
via imgur?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:56 schreef Robbieh het volgende:
Ik wist niet precies waar ik het moest posten, maar een vriend van mij heeft "nauwere" voor 1876 (!) punten gelegd op een random board. Er lag 3x3w en 2x2w op rij. Hoe kan ik een screenshot van mn ipod uploaden?
Hey Vork. Je had wel even kunnen vertellen dat het voor de competitie was. Dan had ik tenminste nog mijn 3 extra hersencellen kunnen inschakelen of tenminste kunnen wachten tot 's morgens, wanneer de andere cellen ook wakker waren.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:04 schreef Vork het volgende:
We zijn alweer klaar.
Vancroba - Vork, 252 - 290
Oh shoot. Dat lees ik nu pas.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, had ik dat niet gedaan? Sorry.
Ik ben er vanaf morgen niet, dus als we het potje vandaag neit afkrijgen ben jij door naar de volgende ronde. Sorry![]()
.
Dat ik er trouwens niet ben betekend dat DaMart het tijdelijk ff van me zal overnemen.
Excuus, op het moment even niet in het bezig van een Wordfeud telefoonquote:Op woensdag 28 september 2011 12:10 schreef Yuki het volgende:
Dark_Angelus reageert niet op mijn invite... Hoe gaan we hiermee verder?
Ik schijn m'n potje met jou geresigned te hebben. Maari k zweer je, het was de hond die met d'r dikke neus op m'n touchscreen drukte.quote:
Misschien is het dan even handig om te melden dat een reserve in jouw plaats kan komenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Excuus, op het moment even niet in het bezig van een Wordfeud telefoon
Kan er wel een moeilijk verhaal aan hangen maar bovenstaande is de beste uitleg atm
Oh, ik ging er eigenlijk wel vanuit dat je dat wist. Je vroeg je vast al af waarom ik zomaar ineens een invite stuurde?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:15 schreef vancroba het volgende:
Hey Vork. Je had wel even kunnen vertellen dat het voor de competitie was. Dan had ik tenminste nog mijn 3 extra hersencellen kunnen inschakelen of tenminste kunnen wachten tot 's morgens, wanneer de andere cellen ook wakker waren.
Verdomme toch, dan maar weer inschrijven voor de volgende ronde.
Morgenavond.quote:Op donderdag 29 september 2011 01:06 schreef dudesque het volgende:
omg dat zijn wel heel erg veel punten.
Wanneer is de deadline voor ronde 1?
Kan gebeurenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Excuus, op het moment even niet in het bezig van een Wordfeud telefoon
Kan er wel een moeilijk verhaal aan hangen maar bovenstaande is de beste uitleg atm
Lijkt me de beste optie, ja. Gewoon de eerste op de lijst.quote:Op donderdag 29 september 2011 06:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kan gebeuren
Ga ik nu verder met een reserve?
Nee, da's gewoon een lijst met allemaal WF-spelende Fokkers.quote:Op donderdag 29 september 2011 08:00 schreef ray_nl het volgende:
Ik heb BasOne05 al van de reservelijst geplukt.
In de OP staat een spoiler met de spelers toch?
Ja, of degene die de vertraging veroorzaakt heeft.quote:Op donderdag 29 september 2011 08:16 schreef dudesque het volgende:
Wat gaat er eigenlijk gebeuren met de spelletjes die niet afgemaakt zijn morgen?
Degene die op dat moment voor staat wint?
Complete lijst met reserves gevonden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:02 schreef D. het volgende:
Lijst met aanmeldingen voor de volgende competitie (#6)
FOK! Username / Wordfeud username
01. L0we - L0we
02. picodealion - Litso
03. Re - Remon5669
04. The_Dean - Ebut
05. maen - ma-en
06. Lonaa - Lonaa
07. Rockfire - rockfire
08. remlof - Remlof
09. raptorix - raptorix
10. Ivo1986 - ivo1986fok!
11. MPG - MPGFOK
12. D. - D.8.
13. Dark_Angelus - Dark_Angelus
14. maagzuur - moustacio
15. jappy-b - jappy-b
16. Liquidist - MeneerJanssen
17. GotC - Graceyy87
18. charmed_angel - Faithy-Miranda
19. SomePerson - GMVL
20. dudesque - dudesque
21. suikertaartje - suikertaartje
22. Neelix - Gobo42
23. DaMart - DaMart
24. bbfakir - snorry
25. Silvanovisch - silsilsilsilsil
26. Fogel - Fogel1
27. Siegfried - BramMuller
28. Guppyfriend - Gupske
29. Robbieh - Robfcg
30. Pittie - Pittie
31. Baghdaddy - Baghdaddy
32. Ray_nl - dueno_nl
33. Superlam - tomlam
34. Joooo-pi - Joooo-pi
35. Lutte - Lutte
36. Webcrowler - Webcrowler
37. xCore - MrDillDough
38. boem-dikkie - EmeryFramboise
39. Thieske - Thieskeb
40. Daywalk3r - Daywalk3r
41. Paxcon - Cuebsy
42. vancroba - vancroba
43. Roolio - Castello's Baas
44. clumsy_clown - Mer_
45. QTPi - CindyNederhorst
46. Woffel - breng het aan
47. Joysa - N-ikie
48. LovelyLady - Lovelyladysacha
49. RingBewoner - Robbert89
50. ziggyziggyziggy - ziggyziggyziggy
51. Vork - Vork
52. AlchemistOfSorrows - goost91
53. WordFreud - EvertK
54. RacerDKB - RacerDKB
55. WARE_HEIDEN - Hudmo
56. Rockiejj - Rockiejj
57. iBenny - iBenny
58. computergirl - Wendy-Amsterdam
59. Niox - Mart84
60. MissBliss - Leonie_82
61. Borisz- Boriszz
62. Yuki - tclinden
63. Maartenv87 - gladzor
64. Mr.117 - koerth
Reservelijst
65. Basone - Basone05
66. BrandX - BrandXFOK
67. PaarsBeestje - PBwfeud
Denk er even om dat je de quote tags weghaalt bij het posten van deze lijst
LOL ik had eerst niet door dat het een ramdom bord was, speel dat eigenlijk ook zelden tot nooit.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:04 schreef Robbieh het volgende:
Hier de 1876 punten: http://i.imgur.com/j6pI3.jpg
Moet je telefoon geroot zijn, anders is het niet mogelijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 08:54 schreef ray_nl het volgende:
Hoe maak je trouwens op een Android die screendumps?
Congrats! Ik was al minder kansloos als de vorige rondequote:Op donderdag 29 september 2011 09:33 schreef Pittie het volgende:
Ik heb (wederom) van Gupske gewonnen 378 - 271
Op naar ronde 2
Ook zonder rooten kan het. Back ingedrukt houden, Home kort indrukken en Back weer loslaten.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Moet je telefoon geroot zijn, anders is het niet mogelijk.
Ik ging heel goed na tijgeren en besnijdenis, maar joooo-pi is met een goede inhaalslag bezig.quote:
Jaaa dat was gemeen!quote:Op woensdag 28 september 2011 20:57 schreef Niox het volgende:
Random board met 3 TW's achter elkaar: You played TOURNEE for 370 points.
Sorry GotC.
Dat heb ik altijdquote:Op donderdag 29 september 2011 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
Als je in de eerste ronde verliest (keer op keer) dan duurt het zolang tot de volgende ronde![]()
Thanks LL, het zat me erg mee, ben geloof ik nooit boven de 500 geeindigdquote:Op donderdag 29 september 2011 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
Verloren tegen Remlof met 269 tegen 516!!![]()
Gefeliciteerd Remlof
ik ben gewoon erg slechtquote:Op donderdag 29 september 2011 11:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Thanks LL, het zat me erg mee, ben geloof ik nooit boven de 500 geeindigd
[ afbeelding ]
ik moest googlen wat het betekendequote:
Check. Feliquote:Op donderdag 29 september 2011 09:03 schreef Re het volgende:
mijn eerste potje is ook gespeeld
re - borisz 440 - 234
Daarom doe ik het alleen thuis op m'n Tablet, ga er wel mee naar bed en sta ermee opquote:Op donderdag 29 september 2011 11:58 schreef remlof het volgende:
Wordfeud laat werk en school wachten
Gefeliciteerd, we waren tegen het einde aan toch best wel aan elkaar gewaagdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |