Feli!quote:Op woensdag 28 september 2011 00:50 schreef remlof het volgende:
De finale van ronde 5 gewonnen van raptorix:
[ afbeelding ]
Het ging gelijk op in het begin, toen stond hij heel lang iets voor, maar aan het einde had ik meer mazzel.
Of het kwam doordat hij per ongelijk DE legde ipv een langer woord.
Ik ben in ieder geval blij dat ik nu van de winnaar verloren heb danquote:Op woensdag 28 september 2011 11:04 schreef remlof het volgende:
Ik had vooral niet verwacht van DaMart te winnen, daar verloor ik zo kansloos van in de finale van ronde 4
Maar thanks all
Gewoon afwachten... vergeet niet dat wordfeud het gisteravond niet deed en niet iedereen overdag evenveel tijd heeft om te spelenquote:Op woensdag 28 september 2011 12:10 schreef Yuki het volgende:
Dark_Angelus reageert niet op mijn invite... Hoe gaan we hiermee verder?
En anders zien we rond de deadline wel weer verder.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:59 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Gewoon afwachten... vergeet niet dat wordfeud het gisteravond niet deed en niet iedereen overdag evenveel tijd heeft om te spelen
Ik vraag me ook af of invites die tijdens de problemen gisterenavond zijn verstuurd, wel aankomen? Ik kreeg de melding op mijn scherm dat de invite verstuurd was, maar tot nu toe ook geen reactiequote:Op woensdag 28 september 2011 12:59 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Gewoon afwachten... vergeet niet dat wordfeud het gisteravond niet deed en niet iedereen overdag evenveel tijd heeft om te spelen
Dat kan dus niet; ik heb D_A opnieuw een invite geprobeerd te sturen, maar dan geeft wordfeud aan dat je al een invitation gestuurd hebtquote:Op woensdag 28 september 2011 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of invites die tijdens de problemen gisterenavond zijn verstuurd, wel aankomen? Ik kreeg de melding op mijn scherm dat de invite verstuurd was, maar tot nu toe ook geen reactie.
Anders stuur ik er vanavond nog wel een uit voorzorg.
Tegen wie mag ik nu, of heb ik een bye?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef Webcrowler het volgende:
Ik moet helaas passen deze ronde... Heb mijn telefoon voor reparatie weg gebracht, software probleem..
Dus of een reserve speler mag in mijn plaats, of mijn tegenstander heeft bij deze gewonnen!
Ik vind dit gewoon een opgave. Een bye dus.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:57 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Tegen wie mag ik nu, of heb ik een bye?
De eerste persoon op de reservelijst lijkt mequote:Op woensdag 28 september 2011 17:57 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Tegen wie mag ik nu, of heb ik een bye?
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon een opgave. Een bye dus.
Wie spreekt nu de waarheid???quote:Op woensdag 28 september 2011 18:05 schreef D. het volgende:
[..]
De eerste persoon op de reservelijst lijkt me
We hebben die reserve-lijst niet voor niets hequote:Op woensdag 28 september 2011 18:08 schreef ray_nl het volgende:
[..]
[..]
Wie spreekt nu de waarheid???
Ik heb maar gewoon 65. Basone - Basone05 ge-invite
In de eerste ronde is dat nog prima mogelijk jaquote:Op woensdag 28 september 2011 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
We hebben die reserve-lijst niet voor niets he
True. Maar hoe gaat dat vanaf de tweede ronde dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:16 schreef L0we het volgende:
[..]
In de eerste ronde is dat nog prima mogelijk ja
Dan lijkt het me dat er geen spelers meer toegevoegd gaan worden vanaf de reservelijst.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
True. Maar hoe gaat dat vanaf de tweede ronde dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |