Als ik nu ongeduldig was zou ik me afvragen wanneer de PM komtquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:45 schreef iBenny het volgende:
...de loting zal ik vanmiddag ff doen. Zodra dat is gebeurd zul je een PM ontvangen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:57 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik nu ongeduldig was zou ik me afvragen wanneer de PM komt
Gelukkig is geduldig my middle name, dus ik wacht netjes af
Geeft niets. Zoals ik al aangaf, ik ben heel geduldigquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zal er ff wat aan doen. Was bezig met school en andere dingen dus nog geen tijd voor gehad.
Uhuquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:05 schreef D. het volgende:
[..]
Geeft niets. Zoals ik al aangaf, ik ben heel geduldig
Het maakt niet uit wie van de 2 de ander uitdaagt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:24 schreef GotC het volgende:
Moet je het gewone board gebruiken? En deelnemer 1 moet deelnemer 2 uitdagen neem ik aan?
Ok thanksquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wie van de 2 de ander uitdaagt.
En jullie mogen zelf beslissen of je op een random board speelt of niet, maar ga uit van een standaard board.
Gezellig, ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:36 schreef Paxcon het volgende:
Ik krijg steeds een connection error als ik wordfeud op wil starten
quote:
Niet allemaal tegelijk he... dan gaat het ook foutquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:36 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:36 schreef Paxcon het volgende:
Datquote:
Na 24 uur niet gereageerd is de eerstvolgende reserve inschakelen? dat doen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:35 schreef D. het volgende:
Ik zie net dat mijn tegenstander 1 post heeft op Fok; zijn aanmelding in het vorige topic
Hadden we geen ongeschreven 'regels' daaromtrent?
Da's primaquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Na 24 uur niet gereageerd is de eerstvolgende reserve inschakelen? dat doen?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:41 schreef Vork het volgende:
Ben ik de enige die geen verbinding kan maken?
dat heb ik ook net gedaan. Wel verdorie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:44 schreef Rockfire het volgende:
ah, ik dacht al dat het aan mij lag, telefoon zelfs opnieuw opgestart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |