SPOILER: (Username - Wordfeud)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wat is de loting van deze ronde?'
Die is híer te vinden!'wie zijn de eerdere winnaars?'
Ronde 1:Tulping
Ronde 2:Asskicker14
Ronde 3:Rockfire
Ronde 4:DaMart - DaMart
'Wat zijn de regels?'
-Om aan te melden: Zoek het actieve aanmeldlijstje, en vul je fok- & wordfeudnaam onderaan in.
-Voor de deadline van het spel: check de het Wordfeud Comptetie document
-Tijdens het spel wordt er verwacht dat je binnen afzienbare tijd een zet doet. Zo niet, dan kan je gediskwalificeerd worden.
-De winnaar van een spel moet bevestigd worden door beiden spelers, foto of iets anders waaraan niet te discussieren valt wie er heeft gewonnen.
Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze in dit topic gesteld worden
Veel pret en vooral succes!'Waar vind ik vorige topics?'
Topicreeks: FOK! Wordfeud competitie
[ Bericht 10% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 27-09-2011 14:23:54 ]
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:01 schreef D. het volgende:
Misschien kan TS het lijstje van Fokkers uit de OP een keer uitbreiden?
LOL die CL had ik net nodig zodat ik C dubbel op 3X WW kon leggenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:01 schreef Re het volgende:
ergens van een blogje
◦af
◦al
◦at
◦ba
◦bi
◦bv
◦cc
◦cd
◦cl
◦cv
◦dc
◦de
◦dj
◦dl
◦do
◦eb
◦eg
◦en
◦es
◦ex
◦fa
◦ga
◦ge
◦hg
◦hl
◦hu
◦ia
◦ic
◦ie
◦ik
◦in
◦is
◦je
◦ju
◦ka
◦ki
◦la
◦ma
◦me
◦mi
◦mm
◦mw
◦na
◦nu
◦nv
◦om
◦on
◦op
◦or
◦ov
◦pa
◦pc
◦pg
◦pi
◦pk
◦pr
◦ra
◦sa
◦se
◦ud
◦uv
◦va
◦vj
◦wc
◦ze
◦zo
Ik zag hetquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
LOL die CL had ik net nodig zodat ik C dubbel op 3X WW kon leggen
Ja, validatie vind serverside plaats.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:23 schreef MrNiles het volgende:
wordt er ook gecontroleerd op vals spel?
maar er zijn toch App die voor jou woorden bedenken?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, validatie vind serverside plaats.
En bij constatering wordt je naam in het spel rood weergegeven bij je tegenstanderquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, validatie vind serverside plaats.
legde gister gipsy..vond m ook wel aardigquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:24 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vandaag weer eens een origineel Y-woord gebruikt: beauty.
Gipsy is ook een mooie jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:29 schreef MrNiles het volgende:
[..]
legde gister gipsy..vond m ook wel aardig
vind trouwens vreemd dat ook afkortingen mogen zoals
rvs
ov
Ik zag er laatst ook 1, zo een ziekte, iets als OPS ofzo, maar dan met een P als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Een van de weinige 3-letterige afkortingen, volgens mij.
Ik had 'dummy', maar heb daarmee kennelijk Lonaa beledigd, want heb al 40 uur geen reactie meerquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:29 schreef MrNiles het volgende:
[..]
legde gister gipsy..vond m ook wel aardig
vind trouwens vreemd dat ook afkortingen mogen zoals
rvs
ov
BNP (Bruto Nationaal Product) werd laatst geloof ik ook goedgerekend in een van mijn potjesquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Niet beledigd, hoogstens mijn katten ziek gemaakt. Vandaar dat ik al 40 uur niet gereageerd heb.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had 'dummy', maar heb daarmee kennelijk Lonaa beledigd, want heb al 40 uur geen reactie meer![]()
ECGquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Als ik nu ongeduldig was zou ik me afvragen wanneer de PM komtquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:45 schreef iBenny het volgende:
...de loting zal ik vanmiddag ff doen. Zodra dat is gebeurd zul je een PM ontvangen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:57 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik nu ongeduldig was zou ik me afvragen wanneer de PM komt
Gelukkig is geduldig my middle name, dus ik wacht netjes af
Geeft niets. Zoals ik al aangaf, ik ben heel geduldigquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zal er ff wat aan doen. Was bezig met school en andere dingen dus nog geen tijd voor gehad.
Uhuquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:05 schreef D. het volgende:
[..]
Geeft niets. Zoals ik al aangaf, ik ben heel geduldig
Het maakt niet uit wie van de 2 de ander uitdaagt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:24 schreef GotC het volgende:
Moet je het gewone board gebruiken? En deelnemer 1 moet deelnemer 2 uitdagen neem ik aan?
Ok thanksquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wie van de 2 de ander uitdaagt.
En jullie mogen zelf beslissen of je op een random board speelt of niet, maar ga uit van een standaard board.
Gezellig, ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:36 schreef Paxcon het volgende:
Ik krijg steeds een connection error als ik wordfeud op wil starten
quote:
Niet allemaal tegelijk he... dan gaat het ook foutquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:36 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:36 schreef Paxcon het volgende:
Datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |