Dan doet iedereen al mee. Webcrowler gaf nu voor deelname opquote:Op woensdag 28 september 2011 18:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
True. Maar hoe gaat dat vanaf de tweede ronde dan?
Ik kon alle 7 letters kwijt op een TW. "Beginne" pakte ie niet (vreemd, in den beginne...), maar "benigne" wel. Meer dan 100 punten.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom niet verder dan de eerste rondeik faal nu al... Rotletters
Ik ben gedoemd.....quote:Op woensdag 28 september 2011 19:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kon alle 7 letters kwijt op een TW. "Beginne" pakte ie niet (vreemd, in den beginne...), maar "benigne" wel. Meer dan 100 punten.
Tenzij tussen ronde 1 en 2 je telefoon stuk gaat. Of je cavia overlijdt. Of een sprinkhanenplaag je moestuin bedreigt.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:24 schreef D. het volgende:
[..]
Dan doet iedereen al mee. Webcrowler gaf nu voor deelname op
Nou dan krijgt de tegenspeler van diegene een bye en komt er niemand van de reservelijst in actie.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Tenzij tussen ronde 1 en 2 je telefoon stuk gaat. Of je cavia overlijdt. Of een sprinkhanenplaag je moestuin bedreigt.
Sorryquote:Op woensdag 28 september 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jajaja lieve meisjes aan het huilen makendurf je wel
Ja, ík begon er niet over.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:49 schreef Thieske het volgende:
[..]
Nou dan krijgt de tegenspeler van diegene een bye en komt er niemand van de reservelijst in actie.
Is dat nou zo ingewikkeld om te begrijpen?
Verlorenquote:Op woensdag 28 september 2011 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben aan het verliezen van Neelix![]()
Maar we zijn wel bezig
Wij spelen ook nogquote:Op woensdag 28 september 2011 20:34 schreef Lonaa het volgende:
iBenny, ik heb je invite geannuleerd, ik speel liever Nederlands
Heb je wel opnieuw uitgenodigd.
Is dit de uitslag?quote:
Ohw, had ik dat niet gedaan? Sorryquote:Op woensdag 28 september 2011 20:34 schreef Lonaa het volgende:
iBenny, ik heb je invite geannuleerd, ik speel liever Nederlands
Heb je wel opnieuw uitgenodigd.
Super opgelost. Thanksquote:Op woensdag 28 september 2011 18:08 schreef ray_nl het volgende:
[..]
[..]
Wie spreekt nu de waarheid???
Ik heb maar gewoon 65. Basone - Basone05 ge-invite
Ah, thanksquote:Op woensdag 28 september 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat was een tussenstand, we zijn nog bezig
Ja, stom hequote:
... en hij heeft nog niet gereageerd. Ik kan hem ook niet nogmaals uitnodigen, want er staat nog een uitnodiging open volgens het spel. Aan de serverproblemen ligt het dus nietquote:
via imgur?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:56 schreef Robbieh het volgende:
Ik wist niet precies waar ik het moest posten, maar een vriend van mij heeft "nauwere" voor 1876 (!) punten gelegd op een random board. Er lag 3x3w en 2x2w op rij. Hoe kan ik een screenshot van mn ipod uploaden?
Hey Vork. Je had wel even kunnen vertellen dat het voor de competitie was. Dan had ik tenminste nog mijn 3 extra hersencellen kunnen inschakelen of tenminste kunnen wachten tot 's morgens, wanneer de andere cellen ook wakker waren.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:04 schreef Vork het volgende:
We zijn alweer klaar.
Vancroba - Vork, 252 - 290
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |