De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
watwatquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:21 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Niet met OV een chineesje adopteren he.
Je moet mij achterop nemen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Met niemand achterop is het goed.
Buytenweg bij de Deen? of toch liever De Leyens bij Appie?quote:
Postcount he?!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ga je dit soms in elk nieuw topic zeggen?
Sorry maar ik ben al bezet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:24 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Dimens gaat met mij een liefdes baby maken. Niet gay zijn met jou en een chineesje adopteren.
Kom gewoon Rokkeveen, bij de mandela brug.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Buytenweg bij de Deen? of toch liever De Leyens bij Appie?
Ik FOK! nu vanaf het mooie Australië.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:24 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Dimens gaat met mij een liefdes baby maken. Niet gay zijn met jou en een chineesje adopteren.
Nee, ik ben te druk bezig op de kamer van zomer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kom gewoon Rokkeveen, bij de mandela brug.
Maar dat mag jij nog helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee, ik ben te druk bezig op de kamer van zomer.
Neem een kangaroo voor mij mee!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik FOK! nu vanaf het mooie Australië.
Nee sorry.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Kun je nog wel gay zijn.
Wat!? mag ik geen Wow spelen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar dat mag jij nog helemaal niet.
Samen met zomer WoW spelen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee sorry.
[..]
Wat!? mag ik geen Wow spelen?
Curry!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Heb ik mijn eitjes op broodheb ik geen mayo meer in huis
Mag niet mee in het vliegtuig.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:28 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Neem een kangaroo voor mij mee!
Is leuk hoor.quote:
Al gespeeld, geen ziektes geconstateerd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:29 schreef Dimens het volgende:
Anders speel je gewoon doktertje, is veel leuker.
Ja die is lekker die tubequote:Op dinsdag 27 september 2011 13:29 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Curry!
Ik had net een gebakken ei en toen ondekte ik dat er een man staat op de tube Zaanse Mayonaise.
Dat is mooi, maar hoe zit dat dan met die maandelijkse check?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is leuk hoor.
[..]
Al gespeeld, geen ziektes geconstateerd.
Zo lang je nog rookt niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Dan ga je toch met de auto?![]()
Heb jij niet álles voor mij over...............................
Fjieuw!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja die is lekker die tube
Gelukig heb ik nog een potje gevonden in mijn voorraad kastje...pfiew was al bijna bang dat ik het moest opeten zonder
JA!!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:31 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Fjieuw!
Een ei zonder mayo is net zo rampzalig als een tosti zonder ketchup.
Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is mooi, maar hoe zit dat dan met die maandelijkse check?
Ik kom weer terug naar Nederland.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:32 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Oke. Ik wil geen baby meer van jou.
Wanneer iemand nee zegt bedoelen ze ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:32 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Oke. Ik wil geen baby meer van jou.
Ze laten jou niet binnen. Zojuist geregeld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kom weer terug naar Nederland.
Waarom meteen zo'n haat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:37 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ze laten jou niet binnen. Zojuist geregeld.
Ook echt, zelfs al is het internet die verkapte kut opmerkingen slaan nergens op :\quote:
ejquote:
Die smiley verschijnt soms automatischquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ej
Wat kijk je zuur.
Moet je poepen ?
Je probeert gewoon consiencenl na te doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Die smiley verschijnt soms automatisch![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je probeert gewoon consiencenl na te doen.
Faalhaas_!
Jajaquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Die smiley verschijnt soms automatisch![]()
Is gewoon kloon van ConscienceNL.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je probeert gewoon consiencenl na te doen.
Faalhaas_!
Real Madrid - Ajax kijken natuurlijkquote:
Voetbalquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Real Madrid - Ajax kijken natuurlijk
Oceanchielk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:48 schreef Ezechielk het volgende:
Ik wil een nieuwe, toffe domeinnaam. Alleen ik weet niet wat.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:48 schreef Ezechielk het volgende:
Ik wil een nieuwe, toffe domeinnaam. Alleen ik weet niet wat.
Als jij dat wiltquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zullen we dan onder de dekens gaan liggen?
ThaTim wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Haha lol z'n posts zijn weg. Zou hij geband zijn ?
Degene die de tietenpic posttequote:Op dinsdag 27 september 2011 13:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik kreeg een DM van ThaTim....wie is dat
dat weet ik. Maar ken ik hem ergens vanquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Degene die de tietenpic postte
Van FOK!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
dat weet ik. Maar ken ik hem ergens van?
Ik nu ook.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik kreeg een DM van ThaTim....wie is dat
Maar ik wel, goed vet mesten voor kerst.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:58 schreef coban het volgende:
@dimens omdat mijn babykonijntjes dat niet willen
Ik hoop dat dat konijntje je bijt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar ik wel, goed vet mesten voor kerst.
Als hij mij bijt, heb ik pijn en een beetje bloed. Als ik hem bijt, is hij in tweeën gedeeld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:00 schreef coban het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat konijntje je bijt.
En als ik jou bijt dan ga je keihard gillen als een meisje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als hij mij bijt, heb ik pijn en een beetje bloed. Als ik hem bijt, is hij in tweeën gedeeld.
Mja maar ik slaap zo slecht door de medsquote:
Gillen van plezier.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:03 schreef coban het volgende:
[..]
En als ik jou bijt dan ga je keihard gillen als een meisje.
Wat voor meds gebruik je dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mja maar ik slaap zo slecht door de meds![]()
Denk het niet. En daarna ga je jankend naar je mama rennen.quote:
Dat is balenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mja maar ik slaap zo slecht door de meds![]()
Of later opstaan.quote:
Niets meer opwindend dan jij die mij bijt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:04 schreef coban het volgende:
[..]
Denk het niet. En daarna ga je jankend naar je mama rennen.
Oepsquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wiet, hasj en xtc.
Niet Quoten
Haal ffe weg aub dan kan ik het zo ook weer verwijderen ja...anders zoek ik een modjequote:
Hhaa doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat is balen
[..]
Of later opstaan.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niets meer opwindend dan jij die mij bijt.
Waar ga je bijten als ik vragen mag?
Hm, slapeloosheid zou daar toch geen bijwerking van mogen zijn?quote:
Ik las pik.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:06 schreef coban het volgende:
[..]je pink, keihard in dat botje daar.
Dan moet je Pokémon gaan spelen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:07 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik had met mezelf afgesproken, dat als het vriendinnetje dat ik ging bellen, niet kon afspreken, ik m'n kamer ging opruimen. Nu moet ik dus m'n kamer opruimen. Ik wil een Mr. Mime.
Wen er maar alvast aan, later moet je ook nog de rommel van je man en van je kinderen opruimen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:07 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik had met mezelf afgesproken, dat als het vriendinnetje dat ik ging bellen, niet kon afspreken, ik m'n kamer ging opruimen. Nu moet ik dus m'n kamer opruimen. Ik wil een Mr. Mime.
Ik hoef echt geen vent die niet achter z'n eigen kont opruimt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wen er maar alvast aan, later moet je ook nog de rommel van je man en van je kinderen opruimen.
Gaat het opruimen alleen niet sneller van.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan moet je Pokémon gaan spelen.
Dat zeg je nu, maar eenmaal verliefd doe je het toch voor hem.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:10 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik hoef echt geen vent die niet achter z'n eigen kont opruimt.
Ik heb alleen een e-penis, in het echt zit daar inderdaad niets.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:10 schreef coban het volgende:
[..]
Gekkie, dat kan toch nooit. Zoiets heb jij nieteens.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:11 schreef coban het volgende:
[..]
Ja mr huissleutel vergetnnn_!!
Wat eenfaler ik
Zo kan je wel een Mr. Mime krijgen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:11 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Gaat het opruimen alleen niet sneller van.
Ohja, die delen we he.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb alleen een e-penis, in het echt zit daar inderdaad niets.
Een legende.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
Oceanchielk. Op zich ook wel een toffe kloon.
Totaal verkeerde karakterschets dit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar eenmaal verliefd doe je het toch voor hem.
Ja konijnen. Wil ze wel voeren mr weet niet waar het voer ligtquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 is er niemand thuis ?
The user, the legend.quote:
Is toch ook zo?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die denken dat ik een kloon van ConscienceNL ben of andersom
Hoe flik je datquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had al tepelpijn, nu stoot ik mn tiet ook nog keihard tegen de hoek van een kastje.
Vloek, scheld, tier
Gewoon lomp zijnquote:
Hihiquote:
Hebben de buren geen sleutel?quote:
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonderquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had al tepelpijn, nu stoot ik mn tiet ook nog keihard tegen de hoek van een kastje.
Vloek, scheld, tier
Shaffyquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder
Werk?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder
Aahwwwwwquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Werk?
Ben gvd al de hele ochtend aan het poetsen enz.
En tis niet eens mn eigen huis
Denk niet dat het daaraan ligtquote:
Grote tieten inclusief met onhandigheid.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:21 schreef coban het volgende:
[..]
Denk niet dat het daaraan ligt
@pz: ja ze zijn allemaal al bezig met een bankoverval.
Deels wel hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:21 schreef coban het volgende:
[..]
Denk niet dat het daaraan ligt
@pz: ja ze zijn allemaal al bezig met een bankoverval.
nieuwe kopen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:25 schreef coban het volgende:
Nja.
Maar ik heb nog maar 20%. wat ga ik doen als ipod leeg is?
Nieuwe iPod kopen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:25 schreef coban het volgende:
Nja.
Maar ik heb nog maar 20%. wat ga ik doen als ipod leeg is?
succesquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Coban, kun je niet bij iemand wachten tot je ouders weer thuis zijn?Gaat de tijd mss wat sneller als wanneer je zit en niets doet.
Ik ga opruimen!
Opladen? wat is dat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:27 schreef coban het volgende:
Zijn jullie domopladen doen jullie niet aan?
Iphone leeg > nieuwe kopen
Walgelijk inderdaad, maar met nieuwe iOS komen ze wel kant en klaar uit de doos.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ownee eerst verbinden met iTunes, faalding.
Haha nou lig al half uitgekleed in tuin geen zin om weer jas hoofddoek enalles te doen. Komt vast wel iemand straksquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Coban, kun je niet bij iemand wachten tot je ouders weer thuis zijn?Gaat de tijd mss wat sneller als wanneer je zit en niets doet.
Ik ga opruimen!
Opladenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:27 schreef coban het volgende:
Zijn jullie domopladen doen jullie niet aan?
Iphone leeg > nieuwe kopen
Ja echt hequote:Op dinsdag 27 september 2011 14:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ownee eerst verbinden met iTunes, faalding.
Zijn ze vroeg mee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad, maar met nieuwe iOS komen ze wel kant en klaar uit de doos.
Ze zijn er ook al bijna weer uit zie ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zo even wentelteefjes gegeten![]()
Waar in het land woon je? Dichtbij Eindhoven? Anders kom ik je gezelschap houden. Erewoord.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:28 schreef coban het volgende:
[..]
Haha nou lig al half uitgekleed in tuin geen zin om weer jas hoofddoek enalles te doen. Komt vast wel iemand straks
Is er wel maar pas ik nooit doorheen + is te hoogquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
klim dan gewoon in een open raampje.
Angsten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:29 schreef coban het volgende:
[..]
Is er wel maar pas ik nooit doorheen + is te hoog
Utrecht, beetje ver hequote:Op dinsdag 27 september 2011 14:29 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Waar in het land woon je? Dichtbij Eindhoven? Anders kom ik je gezelschap houden. Erewoord.
Ik deed dat wel altijd als ik het huis niet inkwam, via de schutting op het dak van de schuur klimmen en dan via daar door het raam.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:29 schreef coban het volgende:
[..]
Is er wel maar pas ik nooit doorheen + is te hoog
Het is een vlinderraampje met zon stang in het midden. anders deed ik precies wat jij deed, heb zooovaak ingebrokenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik deed dat wel altijd als ik het huis niet inkwam, via de schutting op het dak van de schuur klimmen en dan via daar door het raam.
Windows phone 7quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Daarom Droid
[..]
Hoogtevrees blijkbaar.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:31 schreef coban het volgende:
[..]
Het is een vlinderraampje met zon stang in het midden. anders deed ik precies wat jij deed, heb zooovaak ingebroken
Laat ik het anders zeggen, ik ben geen 4 meter.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Daarom Droid
[..]
Hoogtevrees blijkbaar.
Ook puikquote:
sryquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:33 schreef coban het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, ik ben geen 4 meter.
je darmen zijn wel meer dan datquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:33 schreef coban het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, ik ben geen 4 meter.
Omggg goeie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je darmen zijn wel meer dan dat
Weer bij de plaatselijke sex-shop geweest?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:36 schreef coban het volgende:
Naja, laat ik maar kijken wat ik allemaal gekocht heb
mag niet van haar geloofquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weer bij de plaatselijke sex-shop geweest?
Ja, ik zag je vandaag niet. Waar was je?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weer bij de plaatselijke sex-shop geweest?
In het paatselijke bordeel, volgende keer samen gaan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:40 schreef coban het volgende:
[..]
Ja, ik zag je vandaag niet. Waar was je?
Zandpad 142:2 ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
In het paatselijke bordeel, volgende keer samen gaan?
Yep is prima.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
In het paatselijke bordeel, volgende keer samen gaan?
Dan geef ik er een; HARRY POTTERquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Sorry, had les.quote:
Turkse pizza kapsalon patatquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hey! nog tips voor het avondeten?
Wat een haat toch weer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hebben geen zin meer, aangezien gebagger.
de laptopsquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat vinden jullie de beste HP?
die printerquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat vinden jullie de beste HP?
Gebagger ? Waar?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hebben geen zin meer, aangezien gebagger.
We proberen het nog eens;quote:
het einde omdat het dan afgelopen isquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
We proberen het nog eens;
Wat vinden jullie het beste deel van de Harry Potter serie van J.K.Rowling?
Wat is er mis met zijn posts?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je je normaal gedraagt dan haat ik niet.
eerste deelquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die ene waarin hij dood gaat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou die smiley om te beginnen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat is er mis met zijn posts?
SPOILERS!quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat Harry nooit dood.
Welke smiley?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nou die smiley om te beginnen.
hey hoi ov.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nou die smiley om te beginnen.
JAA!quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:59 schreef coban het volgende:
Dus. Zal ik baksteen door ruit gooien?
Waarom niet gewoon zo enen wrecking bal! hurenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:59 schreef coban het volgende:
Dus. Zal ik baksteen door ruit gooien?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon zo enen wrecking bal! huren[ afbeelding ]
Waarschijnlijk de politie dus ze zijn dan binnen 10 minuten voor je deur.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:05 schreef coban het volgende:
Telefoon gaat af binnen en ik kan nieteens opnemen_____!
Heb jij dat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
mensen met dit kunnen dat niet
[ afbeelding ]
Daar dacht ik aan toen ik die reactie plaatstequote:
Nee glukkig niet zegquote:
Was dat lang geleden?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee glukkig niet zeg
M'n arts stelde wel voor om een stuk darm weg te halen.
Mss had ik dan zon ding gemoeten tijdelijk tot de boel weer heel was enzo
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee half jaar geleden
Ja ik ben nog steeds 100% arbeids ongeschikt en ik krijg huishoudelijke hulp binnenkortquote:
Troll je me nou?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ik ben nog steeds 100% arbeids ongeschikt en ik krijg huishoudelijke hulp binnenkort
Ik vind het zelf om te lachen / huilen. Wie wil dat nou als je nog zo jong bent.quote:
Niemandquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik vind het zelf om te lachen / huilen. Wie wil dat nou als je nog zo jong bent.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:49 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die niet in de tuin zitten met dit weer
En het is vroeg donker anders zou ik zo lekker bier halen en in de tuin gaan zitten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik heb wel soort van medelijden met je
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:54 schreef Dalando het volgende:
P_Z. Asjeblieft. kappen met die teringsmilie.
Als jij er bent gebruik ik hem nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:54 schreef Dalando het volgende:
Dan doe je een lampje in de tuin aan en heb je schijt aan dat het donker is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En het is vroeg donker anders zou ik zo lekker bier halen en in de tuin gaan zitten.
Nee. Gewoon niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als jij er bent gebruik ik hem nietOk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |