Hebben de buren geen sleutel?quote:
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonderquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had al tepelpijn, nu stoot ik mn tiet ook nog keihard tegen de hoek van een kastje.
Vloek, scheld, tier
Shaffyquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder
Werk?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder
Aahwwwwwquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Werk?
Ben gvd al de hele ochtend aan het poetsen enz.
En tis niet eens mn eigen huis
Denk niet dat het daaraan ligtquote:
Grote tieten inclusief met onhandigheid.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:21 schreef coban het volgende:
[..]
Denk niet dat het daaraan ligt
@pz: ja ze zijn allemaal al bezig met een bankoverval.
Deels wel hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:21 schreef coban het volgende:
[..]
Denk niet dat het daaraan ligt
@pz: ja ze zijn allemaal al bezig met een bankoverval.
nieuwe kopen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:25 schreef coban het volgende:
Nja.
Maar ik heb nog maar 20%. wat ga ik doen als ipod leeg is?
Nieuwe iPod kopen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:25 schreef coban het volgende:
Nja.
Maar ik heb nog maar 20%. wat ga ik doen als ipod leeg is?
succesquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Coban, kun je niet bij iemand wachten tot je ouders weer thuis zijn?Gaat de tijd mss wat sneller als wanneer je zit en niets doet.
Ik ga opruimen!
Opladen? wat is dat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:27 schreef coban het volgende:
Zijn jullie domopladen doen jullie niet aan?
Iphone leeg > nieuwe kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |