Wat voor meds gebruik je dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mja maar ik slaap zo slecht door de meds![]()
Denk het niet. En daarna ga je jankend naar je mama rennen.quote:
Dat is balenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mja maar ik slaap zo slecht door de meds![]()
Of later opstaan.quote:
Niets meer opwindend dan jij die mij bijt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:04 schreef coban het volgende:
[..]
Denk het niet. En daarna ga je jankend naar je mama rennen.
Oepsquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wiet, hasj en xtc.
Niet Quoten
Haal ffe weg aub dan kan ik het zo ook weer verwijderen ja...anders zoek ik een modjequote:
Hhaa doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat is balen
[..]
Of later opstaan.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niets meer opwindend dan jij die mij bijt.
Waar ga je bijten als ik vragen mag?
Hm, slapeloosheid zou daar toch geen bijwerking van mogen zijn?quote:
Ik las pik.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:06 schreef coban het volgende:
[..]je pink, keihard in dat botje daar.
Dan moet je Pokémon gaan spelen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:07 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik had met mezelf afgesproken, dat als het vriendinnetje dat ik ging bellen, niet kon afspreken, ik m'n kamer ging opruimen. Nu moet ik dus m'n kamer opruimen. Ik wil een Mr. Mime.
Wen er maar alvast aan, later moet je ook nog de rommel van je man en van je kinderen opruimen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:07 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik had met mezelf afgesproken, dat als het vriendinnetje dat ik ging bellen, niet kon afspreken, ik m'n kamer ging opruimen. Nu moet ik dus m'n kamer opruimen. Ik wil een Mr. Mime.
Ik hoef echt geen vent die niet achter z'n eigen kont opruimt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wen er maar alvast aan, later moet je ook nog de rommel van je man en van je kinderen opruimen.
Gaat het opruimen alleen niet sneller van.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan moet je Pokémon gaan spelen.
Dat zeg je nu, maar eenmaal verliefd doe je het toch voor hem.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:10 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik hoef echt geen vent die niet achter z'n eigen kont opruimt.
Ik heb alleen een e-penis, in het echt zit daar inderdaad niets.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:10 schreef coban het volgende:
[..]
Gekkie, dat kan toch nooit. Zoiets heb jij nieteens.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:11 schreef coban het volgende:
[..]
Ja mr huissleutel vergetnnn_!!
Wat eenfaler ik
Zo kan je wel een Mr. Mime krijgen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:11 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Gaat het opruimen alleen niet sneller van.
Ohja, die delen we he.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb alleen een e-penis, in het echt zit daar inderdaad niets.
Een legende.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
Oceanchielk. Op zich ook wel een toffe kloon.
Totaal verkeerde karakterschets dit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar eenmaal verliefd doe je het toch voor hem.
Ja konijnen. Wil ze wel voeren mr weet niet waar het voer ligtquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 is er niemand thuis ?
The user, the legend.quote:
Is toch ook zo?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die denken dat ik een kloon van ConscienceNL ben of andersom
Hoe flik je datquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had al tepelpijn, nu stoot ik mn tiet ook nog keihard tegen de hoek van een kastje.
Vloek, scheld, tier
Gewoon lomp zijnquote:
Hihiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |