De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
watwatquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:21 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Niet met OV een chineesje adopteren he.
Je moet mij achterop nemen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Met niemand achterop is het goed.
Buytenweg bij de Deen? of toch liever De Leyens bij Appie?quote:
Postcount he?!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ga je dit soms in elk nieuw topic zeggen?
Sorry maar ik ben al bezet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:24 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Dimens gaat met mij een liefdes baby maken. Niet gay zijn met jou en een chineesje adopteren.
Kom gewoon Rokkeveen, bij de mandela brug.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Buytenweg bij de Deen? of toch liever De Leyens bij Appie?
Ik FOK! nu vanaf het mooie Australië.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:24 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Dimens gaat met mij een liefdes baby maken. Niet gay zijn met jou en een chineesje adopteren.
Nee, ik ben te druk bezig op de kamer van zomer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kom gewoon Rokkeveen, bij de mandela brug.
Maar dat mag jij nog helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee, ik ben te druk bezig op de kamer van zomer.
Neem een kangaroo voor mij mee!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik FOK! nu vanaf het mooie Australië.
Nee sorry.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Kun je nog wel gay zijn.
Wat!? mag ik geen Wow spelen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar dat mag jij nog helemaal niet.
Samen met zomer WoW spelen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee sorry.
[..]
Wat!? mag ik geen Wow spelen?
Curry!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Heb ik mijn eitjes op broodheb ik geen mayo meer in huis
Mag niet mee in het vliegtuig.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:28 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Neem een kangaroo voor mij mee!
Is leuk hoor.quote:
Al gespeeld, geen ziektes geconstateerd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:29 schreef Dimens het volgende:
Anders speel je gewoon doktertje, is veel leuker.
Ja die is lekker die tubequote:Op dinsdag 27 september 2011 13:29 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Curry!
Ik had net een gebakken ei en toen ondekte ik dat er een man staat op de tube Zaanse Mayonaise.
Dat is mooi, maar hoe zit dat dan met die maandelijkse check?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is leuk hoor.
[..]
Al gespeeld, geen ziektes geconstateerd.
Zo lang je nog rookt niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Dan ga je toch met de auto?![]()
Heb jij niet álles voor mij over...............................
Fjieuw!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja die is lekker die tube
Gelukig heb ik nog een potje gevonden in mijn voorraad kastje...pfiew was al bijna bang dat ik het moest opeten zonder
JA!!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:31 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Fjieuw!
Een ei zonder mayo is net zo rampzalig als een tosti zonder ketchup.
Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is mooi, maar hoe zit dat dan met die maandelijkse check?
Ik kom weer terug naar Nederland.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:32 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Oke. Ik wil geen baby meer van jou.
Wanneer iemand nee zegt bedoelen ze ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:32 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Oke. Ik wil geen baby meer van jou.
Ze laten jou niet binnen. Zojuist geregeld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kom weer terug naar Nederland.
Waarom meteen zo'n haat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:37 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ze laten jou niet binnen. Zojuist geregeld.
Ook echt, zelfs al is het internet die verkapte kut opmerkingen slaan nergens op :\quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |