Ik hoef echt geen vent die niet achter z'n eigen kont opruimt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wen er maar alvast aan, later moet je ook nog de rommel van je man en van je kinderen opruimen.
Gaat het opruimen alleen niet sneller van.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan moet je Pokémon gaan spelen.
Dat zeg je nu, maar eenmaal verliefd doe je het toch voor hem.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:10 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik hoef echt geen vent die niet achter z'n eigen kont opruimt.
Ik heb alleen een e-penis, in het echt zit daar inderdaad niets.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:10 schreef coban het volgende:
[..]
Gekkie, dat kan toch nooit. Zoiets heb jij nieteens.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:11 schreef coban het volgende:
[..]
Ja mr huissleutel vergetnnn_!!
Wat eenfaler ik
Zo kan je wel een Mr. Mime krijgen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:11 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Gaat het opruimen alleen niet sneller van.
Ohja, die delen we he.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb alleen een e-penis, in het echt zit daar inderdaad niets.
Een legende.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
Oceanchielk. Op zich ook wel een toffe kloon.
Totaal verkeerde karakterschets dit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar eenmaal verliefd doe je het toch voor hem.
Ja konijnen. Wil ze wel voeren mr weet niet waar het voer ligtquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 is er niemand thuis ?
The user, the legend.quote:
Is toch ook zo?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die denken dat ik een kloon van ConscienceNL ben of andersom
Hoe flik je datquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had al tepelpijn, nu stoot ik mn tiet ook nog keihard tegen de hoek van een kastje.
Vloek, scheld, tier
Gewoon lomp zijnquote:
Hihiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |