Walgelijk inderdaad, maar met nieuwe iOS komen ze wel kant en klaar uit de doos.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ownee eerst verbinden met iTunes, faalding.
Haha nou lig al half uitgekleed in tuin geen zin om weer jas hoofddoek enalles te doen. Komt vast wel iemand straksquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Coban, kun je niet bij iemand wachten tot je ouders weer thuis zijn?Gaat de tijd mss wat sneller als wanneer je zit en niets doet.
Ik ga opruimen!
Opladenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:27 schreef coban het volgende:
Zijn jullie domopladen doen jullie niet aan?
Iphone leeg > nieuwe kopen
Ja echt hequote:Op dinsdag 27 september 2011 14:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ownee eerst verbinden met iTunes, faalding.
Zijn ze vroeg mee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad, maar met nieuwe iOS komen ze wel kant en klaar uit de doos.
Ze zijn er ook al bijna weer uit zie ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zo even wentelteefjes gegeten![]()
Waar in het land woon je? Dichtbij Eindhoven? Anders kom ik je gezelschap houden. Erewoord.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:28 schreef coban het volgende:
[..]
Haha nou lig al half uitgekleed in tuin geen zin om weer jas hoofddoek enalles te doen. Komt vast wel iemand straks
Is er wel maar pas ik nooit doorheen + is te hoogquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
klim dan gewoon in een open raampje.
Angsten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:29 schreef coban het volgende:
[..]
Is er wel maar pas ik nooit doorheen + is te hoog
Utrecht, beetje ver hequote:Op dinsdag 27 september 2011 14:29 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Waar in het land woon je? Dichtbij Eindhoven? Anders kom ik je gezelschap houden. Erewoord.
Ik deed dat wel altijd als ik het huis niet inkwam, via de schutting op het dak van de schuur klimmen en dan via daar door het raam.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:29 schreef coban het volgende:
[..]
Is er wel maar pas ik nooit doorheen + is te hoog
Het is een vlinderraampje met zon stang in het midden. anders deed ik precies wat jij deed, heb zooovaak ingebrokenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik deed dat wel altijd als ik het huis niet inkwam, via de schutting op het dak van de schuur klimmen en dan via daar door het raam.
Windows phone 7quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Daarom Droid
[..]
Hoogtevrees blijkbaar.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:31 schreef coban het volgende:
[..]
Het is een vlinderraampje met zon stang in het midden. anders deed ik precies wat jij deed, heb zooovaak ingebroken
Laat ik het anders zeggen, ik ben geen 4 meter.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Daarom Droid
[..]
Hoogtevrees blijkbaar.
Ook puikquote:
sryquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:33 schreef coban het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, ik ben geen 4 meter.
je darmen zijn wel meer dan datquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:33 schreef coban het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, ik ben geen 4 meter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |