Daar ging het topic naar, we deden wat je zei, we gingen weer ontopic. Dus waarom moest hij dicht?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:11 schreef Rivalo het volgende:
Ik ga me even eens verdiepen in Tera Online. Vond de combatsysteem wel vet. Maakt het voor een Koreaanse game veel minder grindy.
Jammer van de subscription fee, waardoor het waarschijnlijk hetzelfde lot afwacht dan die Aion.
Hem Buy 2 Play maken en er een in-game store inzetten, met Kawaii :3 shit(doet het goed in het oosten) die niet voor een voordeel zorgen, zou misschien beter uit de verf komen dan dit systeem.
Je vergeet de spoiler te posten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daar ging het topic naar, we deden wat je zei, we gingen weer ontopic. Dus waarom moest hij dicht?
Dat was gewoon even een geinige toevoeging, het was al terugveranderd, dus doet er niet toe.quote:
Donequote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:33 schreef bobbernaut het volgende:
kan TT verandert worden van Blokjes zijn niet rondjes. naar Blokjes zijn geen rondjes.
[Minecraft #119] Blokjes zijn geen rondjes!
Graag een apart topic voor aanmaken, dit topic is voor feedback over het subforum zelf.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:42 schreef Iwanius het volgende:
Vraag: Ik wil een nieuwe console aanschaffen alleen weet ik niet zo zeer wat nou de beste keuze is.
Over de XBox360 hoor je nog altijd dat deze na verloop van tijd snel slijt, sneller dan de PS3 maar dat anderzijds er voor de XBox360 wel meer keuze is in spellen.
- Klopt dit
- Waarom is de 1 een betere keuze dan de ander.
Qua slijtage klopt dat niet echt. De eerste modellen van de Xbox 360 hadden ernstige problemen, waardoor de kans redelijk groot was dat die een keer stuk gingen. Dat is echter al jaren geleden en alle Xboxen die tegenwoordig te koop zijn, zijn net zo betrouwbaar als alle andere consoles.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:42 schreef Iwanius het volgende:
Vraag: Ik wil een nieuwe console aanschaffen alleen weet ik niet zo zeer wat nou de beste keuze is.
Over de XBox360 hoor je nog altijd dat deze na verloop van tijd snel slijt, sneller dan de PS3 maar dat anderzijds er voor de XBox360 wel meer keuze is in spellen.
- Klopt dit
- Waarom is de 1 een betere keuze dan de ander.
Ontzettend bedankt voor je uitgebreide uitleg en aangezien ik toch een Playstation liefhebber ben,zal het dus een PS3 worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Qua slijtage klopt dat niet echt. De eerste modellen van de Xbox 360 hadden ernstige problemen, waardoor de kans redelijk groot was dat die een keer stuk gingen. Dat is echter al jaren geleden en alle Xboxen die tegenwoordig te koop zijn, zijn net zo betrouwbaar als alle andere consoles.
Er is geen beste console, je kunt het beste kijken naar de games die jij leuk vind om te spelen en daar je keuze uit maken. Beide consoles hebben namelijk nagenoeg hetzelfde spelaanbod, op enkele exclusives na. Lijkt een game als Gears of War je bijvoorbeeld erg leuk, dan kun je beter een Xbox 360 kopen aangezien deze niet op de PS3 uit is gekomen. Hou je meer van God of War, of Metal Gear Solid bijvoorbeeld, dan kan je beter een PS3 aanschaffen.
Tevens is de Xbox 360 goedkoper om aan te schaffen en kun je er los dingen bijkopen (wireless adapter indien nodig, grotere harde schijf etc). De PS3 heeft eigenlijk alles in huis wat je standaard nodig hebt, plus het voordeel dat hij Blu-Ray's kan afspelen. Dit kan een Xbox 360 dan weer niet. Het nadeel is dan wel dat een PS3 weer wat duurder is.
Hou er tevens rekening mee dat als je games online wil spelen op de Xbox 360, je een abbonement nodig hebt (kost je zo'n 35-40 euro per jaar). Bij de PS3 is dit gratis. Echter is het aanbod aan arcadegames etc een heel stuk groter op Xbox Live.
Zo kan ik nog wel even doorgaan. Beide consoles hebben hun voor en nadelen, maar als je van gamen houdt zul je zeker geen miskoop doen. Welke keuze je ook maakt
Vragen over dit subforum, geen game inhoudelijke vragenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:22 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ontzettend bedankt voor je uitgebreide uitleg en aangezien ik toch een Playstation liefhebber ben,zal het dus een PS3 worden.
@STING: Bij de index van dit subforum staat ook "vragen".
Heb je vraag even doorgestuurd naar de mensen die daar officieel over gaan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:48 schreef DE_krumpel het volgende:
Ik heb blijkbaar iets gewonnen bij de kerstprijsvraag, maar ik weet niet of ik nu verder iets moet doen?
We beginnen deze week met de afronding. Dus dat komt neer op adressen vragen aan alle winnaars en de medewerkers op het postkantoor helemaal gek krijgen. Even geduld dus, maar de prijzen komen eraan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:48 schreef DE_krumpel het volgende:
Ik heb blijkbaar iets gewonnen bij de kerstprijsvraag, maar ik weet niet of ik nu verder iets moet doen?
Even iemand van nieuws een bericht sturen, wij kunnen dat niet aanpassen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Capcom boekt 50% minder winst
Moet minder Winst zijn zeker
Opgeschoondquote:Op zaterdag 18 februari 2012 06:58 schreef Morgen- het volgende:
Server openen - Minecraft
Kan een mod even hier naar kijken? De TS wil hulp maar door de trolls weet hij niet meer wat hij moet geloven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door STING op 20-02-2012 14:46:12 ]
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:44 schreef SummerBreeze het volgende:
Zou een modje zo lief willen zijn om wat onder de spoiler zit in de op van [GAM SC #2411 ]met nieuwelingen die geen nieuw deel openen te zettenDoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou wel heel erg gewaardeerd wordenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:00 schreef gogosweden het volgende:
Zou er naast het minecrafttopic ook een minecraft-slowchat kunnen komen? Omdat het huidige topic meer een slowchat is, en zodat nieuwe mensen ook wat meer de kans hebben om er tussen te komen in het huidige topic?
Zal ook heel wat schelen in het offtopic gezeik
Ik zal het overleggen maar van mijn part niet, dat kan in de GAM SC. Het 'off-topic'-praat/slowchat in het Minecraft topic gaat toch nergens over.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:00 schreef gogosweden het volgende:
Zou er naast het minecrafttopic ook een minecraft-slowchat kunnen komen? Omdat het huidige topic meer een slowchat is, en zodat nieuwe mensen ook wat meer de kans hebben om er tussen te komen in het huidige topic?
Zal ook heel wat schelen in het offtopic gezeik
Tsja het gaat toch grotendeels over minecraft in dat topic, en dan bedoel ik niet puur minecraft maar ook mods er omheen tooltjes, projecten voor een server en alles kunnen daar dan besproken worden. Want zoals het nu in het topic mag is het wat te "strikt" vooral omdat minecraft eigenlijk zo'n groot onderwerp is. Maar net zoals elke slowchat zal het ook wel eens offtopic gaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zal het overleggen maar van mijn part niet, dat kan in de GAM SC. Het 'off-topic'-praat/slowchat in het Minecraft topic gaat toch nergens over.
De reden dat wij vaak modden is omdat het gewoon veel te vaak offtopic gaat, daarvoor is de GAM SC bedoelt, als er over ook maar íets wat met Minecraft te maken heeft gepraat moet worden kan dat gewoon in het Minecraft topic. Ik weet wel zeker dat als er een Minecraft-slowchat topic komt, het een nieuwe 'kliekje' vormt met een eigen SC en het toch over alles behalve Minecraft gaat, dat is onnodig en kan gewoon in het GAM SC topic.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Tsja het gaat toch grotendeels over minecraft in dat topic, en dan bedoel ik niet puur minecraft maar ook mods er omheen tooltjes, projecten voor een server en alles kunnen daar dan besproken worden. Want zoals het nu in het topic mag is het wat te "strikt" vooral omdat minecraft eigenlijk zo'n groot onderwerp is. Maar net zoals elke slowchat zal het ook wel eens offtopic gaan.
ja daar gaat het ook een beetje om he, dit forum is eigenlijk wat alle individuele spelers "verbind". Het is gewoon de community achter de servers geworden. Er zijn meerdere die een FOK! account aangemaakt hebben om deze reeks te volgen en buiten het spel om ook een beetje te kunnen lullen. Nieuwe projecten te plannen etc. Waar het offtopic gedoe ook gewoon een deel van is.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
De reden dat wij vaak modden is omdat het gewoon veel te vaak offtopic gaat, daarvoor is de GAM SC bedoelt, als er over ook maar íets wat met Minecraft te maken heeft gepraat moet worden kan dat gewoon in het Minecraft topic. Ik weet wel zeker dat als er een Minecraft-slowchat topic komt, het een nieuwe 'kliekje' vormt met een eigen SC en het toch over alles behalve Minecraft gaat, dat is onnodig en kan gewoon in het GAM SC topic.
Ditquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja daar gaat het ook een beetje om he, dit forum is eigenlijk wat alle individuele spelers "verbind". Het is gewoon de community achter de servers geworden. Er zijn meerdere die een FOK! account aangemaakt hebben om deze reeks te volgen en buiten het spel om ook een beetje te kunnen lullen. Nieuwe projecten te plannen etc. Waar het offtopic gedoe ook gewoon een deel van is.
We gaan het overleggen en komen er op terug.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja daar gaat het ook een beetje om he, dit forum is eigenlijk wat alle individuele spelers "verbind". Het is gewoon de community achter de servers geworden. Er zijn meerdere die een FOK! account aangemaakt hebben om deze reeks te volgen en buiten het spel om ook een beetje te kunnen lullen. Nieuwe projecten te plannen etc. Waar het offtopic gedoe ook gewoon een deel van is.
Iemand?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:55 schreef vosss het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom ik niet meer kan posten op FOK!Games en hoe lang het gaat duren voordat ik wel weer kan posten daar?
Dankjewelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:57 schreef STING het volgende:
[..]
We gaan het overleggen en komen er op terug.
Is een IRC kanaal sowieso geen idee? Of is die er misschien al?
Dit topic gaat over het subforum GAM niet over FOK!gamesquote:
Ik hoop dat er iets gaat veranderen, want jullie hebben het topic al zo'n beetje verpestquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:57 schreef STING het volgende:
[..]
We gaan het overleggen en komen er op terug.
Is een IRC kanaal sowieso geen idee? Of is die er misschien al?
Nee, dat hebben jullie zelf. Of beter gezegd een groep bij de posters in die reeks. Op de man spelen, constant ruzie. Dat ligt niet aan de mods, dat ligt aan de posters in dat topic. Als je dat niet wil inzien, tja, jammer.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:36 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik hoop dat er iets gaat veranderen, want jullie hebben het topic al zo'n beetje verpest
Ik ga het even navragen. Iets met een ban voor een reactie bij je favoriete uitgever, maar het fijne (en vooral hoelang een chinees is) heb ik niet paraat.quote:
Wat hebben jullie eraan dat wij zo streng gecontroleerd worden? Leuk forum dan zeg.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat hebben jullie zelf. Of beter gezegd een groep bij de posters in die reeks. Op de man spelen, constant ruzie. Dat ligt niet aan de mods, dat ligt aan de posters in dat topic. Als je dat niet wil inzien, tja, jammer.
Zodat het leuk blijft voor iedereen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wat hebben jullie eraan dat wij zo streng gecontroleerd worden? Leuk forum dan zeg.
Een van die redenen is dat er mensen zijn die zich ergeren aan die constante kinderachtige nondiscussies.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wat hebben jullie eraan dat wij zo streng gecontroleerd worden? Leuk forum dan zeg.
Dat is natuurlijk al lang gedaan. Het is al maanden elke keer gezeik in het topic, constant ruzie, trollen, baggerplaatjes en andere off-topic posts. Er zijn er al genoeg gebanned maar blijkbaar gaat men daarna vrolijk weer verder. Daarom is er nu gewoon een zero tolerance beleid en praten we op dit moment achter de schermen over een definitief besluit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:09 schreef TJV het volgende:
Zo is het toch ook te kansloos voor woorden? Stuur de onruststokers een pm dat ze elkaar moeten negeren en als dat niet werkt gooi je ze uit Gam. Ik vind het een beetje heel erg onzin om door een groepje(me incluis) dat steeds in discussie gaat het hele topic een sovjetstrafkamp is. Lijkt mij niet nodig.
Je vraagt dus nu een gam ban voor jezelf aan. Aangezien je 1 van de aanstichters bent?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:21 schreef TJV het volgende:
Hmm, ik schaar mezelf voor het gemak even onder de relschoppers. Ik reageer zelf steeds op een bepaald groepje users waar ik een schijthekel aan heb, waarna het weer een flamewar wordt. Jullie komen steeds langs als er weer zo'n gezellig onderonsje gaande is, terwijl tussen de flamewar in het gewoon een normaal, weliswaar druk topic is. De hoeveelheid offtopic is dan niet al te veel, maar wel aanwezig. Is het dan storend? Nee.
Haal de kemphaantjes uit elkaar en je zult zien dat het verder goed loopt. Een topic doodmodden gaat niet werken, dat werkt alleen maar averechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |