quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oh, geloof mij, ik kom hier niet voor het spel
COD is nog steeds vermakelijk COD4, BO en zelfs mw2 met zn bullshit zijn met 2 vingers in de neus beter. Jullie zouden eens goed moeten kijken naar wat voor random bullshit er ieder potje gebeurt. Mensen spawnen 2 meter achter je, je kan een heel magazijn in iemands rug schieten vervolgens draait die kerel zich om en je bent dood door 2 kogels, de hitboxes zijn dramatisch en ze hebben die akimbo's generved hell ze hebben het voor elkaar gekregen die dingen zowaar nog beter te maken. Lachen spel dit manquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
Elke post van jou is gezeik op dit spelkk gewoon op naar het bf3 topic.
Maar, heb je het spel serieus kapot gegooid?quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD is nog steeds vermakelijk COD4, BO en zelfs mw2 met zn bullshit zijn met 2 vingers in de neus beter. Jullie zouden eens goed moeten kijken naar wat voor random bullshit er ieder potje gebeurt. Mensen spawnen 2 meter achter je, je kan een heel magazijn in iemands rug schieten vervolgens draait die kerel zich om en je bent dood door 2 kogels, de hitboxes zijn dramatisch en ze hebben die akimbo's generved hell ze hebben het voor elkaar gekregen die dingen zowaar nog beter te maken. Lachen spel dit man
Ja beste beslissing van deze week nu al.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:59 schreef BzP het volgende:
[..]
Maar, heb je het spel serieus kapot gegooid?
Beter verkocht je hem voor 20eu ofso, das eigenlijk een betere oplossing.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja beste beslissing van deze week nu al.
Dan kun je beter wegblijven.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oh, geloof mij, ik kom hier niet voor het spel
Boeiend. Zeik gewoon niet zo, we snapten al dat je het een kut spel vond de eerste keer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD is nog steeds vermakelijk COD4, BO en zelfs mw2 met zn bullshit zijn met 2 vingers in de neus beter. Jullie zouden eens goed moeten kijken naar wat voor random bullshit er ieder potje gebeurt. Mensen spawnen 2 meter achter je, je kan een heel magazijn in iemands rug schieten vervolgens draait die kerel zich om en je bent dood door 2 kogels, de hitboxes zijn dramatisch en ze hebben die akimbo's generved hell ze hebben het voor elkaar gekregen die dingen zowaar nog beter te maken. Lachen spel dit man
Die keuze lijkt me makkelijk, C4 unlock je op 69 ofzo? De PP90M1 al op level 29 dus duidelijk C4.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:32 schreef JaafkeGB het volgende:
Vandaag hopelijk voor de tweede keer prestige
ik twijfel of ik mijn pp90 of c4 meeneem..
wat is c4 erg zeg!
heb c4-multi, c4paybacks al gedaan. blijft een machtig apparaat om mensen mee te pakken
Iedereen zou eens in moeten zien hoe verrot dit spel in elkaar steekt. Het is modern noobfare 3 dan CODquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
Boeiend. Zeik gewoon niet zo, we snapten al dat je het een kut spel vond de eerste keer.
Ok, doegggquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iedereen zou eens in moeten zien hoe verrot dit spel in elkaar steekt. Het is modern noobfare 3 dan COD
Niemand hoeft je gezeik te lezen. Vertel het je moeder.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iedereen zou eens in moeten zien hoe verrot dit spel in elkaar steekt. Het is modern noobfare 3 dan COD
Ben je 11 jaar oud? Opdonderenquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Naja er mankeert wel meer aan, maar aan welk spel nou niet?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:35 schreef Nectar het volgende:
MW3 is gewoon een bazenspel, misschien niet qua graphics, maar voor de rest wel.
Ja okéquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Naja er mankeert wel meer aan, maar aan welk spel nou niet?
Inderdaad, ik neem aan dat als je MW3 koopt je precies weet wat je kunt verwachten toch? Die mensen die altijd maar op alles waardoor ze worden gekilled bitchen moeten het spel gewoon leren spelen en er verder vrede mee hebbenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:44 schreef BzP het volgende:
ondanks alle mankementen heeft COD nog altijd een hoge fun/verslavingsgehalte![]()
Veel actie brengt ook veel bullshit misschien, en liever veel actie + bullshit dan 3 minuten rennen als een malloot om bij een objective te komen.. *kuch* Bf3 *kuch*
Adapt and overcome or quit crying and gtfoquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:54 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Inderdaad, ik neem aan dat als je MW3 koopt je precies weet wat je kunt verwachten toch? Die mensen die altijd maar op alles waardoor ze worden gekilled bitchen moeten het spel gewoon leren spelen en er verder vrede mee hebben
Neequote:Op donderdag 2 februari 2012 15:44 schreef BzP het volgende:
ondanks alle mankementen heeft COD nog altijd een hoge fun/verslavingsgehalte![]()
Veel actie brengt ook veel bullshit misschien, en liever veel actie + bullshit
Neequote:dan 3 minuten rennen als een malloot om bij een objective te komen.. *kuch* Bf3 *kuch*
Dit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Is het moeilijk om gewoon níet constant die BF3/MW3 discussie te houden? Echt. Speel je spel, praat erover en laat het andere spel rusten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |