Opgeschoondquote:Op zaterdag 18 februari 2012 06:58 schreef Morgen- het volgende:
Server openen - Minecraft
Kan een mod even hier naar kijken? De TS wil hulp maar door de trolls weet hij niet meer wat hij moet geloven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door STING op 20-02-2012 14:46:12 ]
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:44 schreef SummerBreeze het volgende:
Zou een modje zo lief willen zijn om wat onder de spoiler zit in de op van [GAM SC #2411 ]met nieuwelingen die geen nieuw deel openen te zettenDoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou wel heel erg gewaardeerd wordenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:00 schreef gogosweden het volgende:
Zou er naast het minecrafttopic ook een minecraft-slowchat kunnen komen? Omdat het huidige topic meer een slowchat is, en zodat nieuwe mensen ook wat meer de kans hebben om er tussen te komen in het huidige topic?
Zal ook heel wat schelen in het offtopic gezeik
Ik zal het overleggen maar van mijn part niet, dat kan in de GAM SC. Het 'off-topic'-praat/slowchat in het Minecraft topic gaat toch nergens over.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:00 schreef gogosweden het volgende:
Zou er naast het minecrafttopic ook een minecraft-slowchat kunnen komen? Omdat het huidige topic meer een slowchat is, en zodat nieuwe mensen ook wat meer de kans hebben om er tussen te komen in het huidige topic?
Zal ook heel wat schelen in het offtopic gezeik
Tsja het gaat toch grotendeels over minecraft in dat topic, en dan bedoel ik niet puur minecraft maar ook mods er omheen tooltjes, projecten voor een server en alles kunnen daar dan besproken worden. Want zoals het nu in het topic mag is het wat te "strikt" vooral omdat minecraft eigenlijk zo'n groot onderwerp is. Maar net zoals elke slowchat zal het ook wel eens offtopic gaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zal het overleggen maar van mijn part niet, dat kan in de GAM SC. Het 'off-topic'-praat/slowchat in het Minecraft topic gaat toch nergens over.
De reden dat wij vaak modden is omdat het gewoon veel te vaak offtopic gaat, daarvoor is de GAM SC bedoelt, als er over ook maar íets wat met Minecraft te maken heeft gepraat moet worden kan dat gewoon in het Minecraft topic. Ik weet wel zeker dat als er een Minecraft-slowchat topic komt, het een nieuwe 'kliekje' vormt met een eigen SC en het toch over alles behalve Minecraft gaat, dat is onnodig en kan gewoon in het GAM SC topic.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Tsja het gaat toch grotendeels over minecraft in dat topic, en dan bedoel ik niet puur minecraft maar ook mods er omheen tooltjes, projecten voor een server en alles kunnen daar dan besproken worden. Want zoals het nu in het topic mag is het wat te "strikt" vooral omdat minecraft eigenlijk zo'n groot onderwerp is. Maar net zoals elke slowchat zal het ook wel eens offtopic gaan.
ja daar gaat het ook een beetje om he, dit forum is eigenlijk wat alle individuele spelers "verbind". Het is gewoon de community achter de servers geworden. Er zijn meerdere die een FOK! account aangemaakt hebben om deze reeks te volgen en buiten het spel om ook een beetje te kunnen lullen. Nieuwe projecten te plannen etc. Waar het offtopic gedoe ook gewoon een deel van is.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
De reden dat wij vaak modden is omdat het gewoon veel te vaak offtopic gaat, daarvoor is de GAM SC bedoelt, als er over ook maar íets wat met Minecraft te maken heeft gepraat moet worden kan dat gewoon in het Minecraft topic. Ik weet wel zeker dat als er een Minecraft-slowchat topic komt, het een nieuwe 'kliekje' vormt met een eigen SC en het toch over alles behalve Minecraft gaat, dat is onnodig en kan gewoon in het GAM SC topic.
Ditquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja daar gaat het ook een beetje om he, dit forum is eigenlijk wat alle individuele spelers "verbind". Het is gewoon de community achter de servers geworden. Er zijn meerdere die een FOK! account aangemaakt hebben om deze reeks te volgen en buiten het spel om ook een beetje te kunnen lullen. Nieuwe projecten te plannen etc. Waar het offtopic gedoe ook gewoon een deel van is.
We gaan het overleggen en komen er op terug.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja daar gaat het ook een beetje om he, dit forum is eigenlijk wat alle individuele spelers "verbind". Het is gewoon de community achter de servers geworden. Er zijn meerdere die een FOK! account aangemaakt hebben om deze reeks te volgen en buiten het spel om ook een beetje te kunnen lullen. Nieuwe projecten te plannen etc. Waar het offtopic gedoe ook gewoon een deel van is.
Iemand?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:55 schreef vosss het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom ik niet meer kan posten op FOK!Games en hoe lang het gaat duren voordat ik wel weer kan posten daar?
Dankjewelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:57 schreef STING het volgende:
[..]
We gaan het overleggen en komen er op terug.
Is een IRC kanaal sowieso geen idee? Of is die er misschien al?
Dit topic gaat over het subforum GAM niet over FOK!gamesquote:
Ik hoop dat er iets gaat veranderen, want jullie hebben het topic al zo'n beetje verpestquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:57 schreef STING het volgende:
[..]
We gaan het overleggen en komen er op terug.
Is een IRC kanaal sowieso geen idee? Of is die er misschien al?
Nee, dat hebben jullie zelf. Of beter gezegd een groep bij de posters in die reeks. Op de man spelen, constant ruzie. Dat ligt niet aan de mods, dat ligt aan de posters in dat topic. Als je dat niet wil inzien, tja, jammer.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:36 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik hoop dat er iets gaat veranderen, want jullie hebben het topic al zo'n beetje verpest
Ik ga het even navragen. Iets met een ban voor een reactie bij je favoriete uitgever, maar het fijne (en vooral hoelang een chinees is) heb ik niet paraat.quote:
Wat hebben jullie eraan dat wij zo streng gecontroleerd worden? Leuk forum dan zeg.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat hebben jullie zelf. Of beter gezegd een groep bij de posters in die reeks. Op de man spelen, constant ruzie. Dat ligt niet aan de mods, dat ligt aan de posters in dat topic. Als je dat niet wil inzien, tja, jammer.
Zodat het leuk blijft voor iedereen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wat hebben jullie eraan dat wij zo streng gecontroleerd worden? Leuk forum dan zeg.
Een van die redenen is dat er mensen zijn die zich ergeren aan die constante kinderachtige nondiscussies.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wat hebben jullie eraan dat wij zo streng gecontroleerd worden? Leuk forum dan zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |