Hoe je een poort opent?quote:1. Je download de server van minecraft.net
2. Je plaatst het in een map.
3. Je opent server.properties met notepad en veranderd de instellingen
4. Je opent je poort waar je je server op wil runnen.
5. Je runt de server
Zoals BBQSausage dus al zegt: ja, dat is veilig mits je het op de juiste manier doet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:24 schreef bartdodo het volgende:
Bedankt voor de reactie maar ik wil vooral graag weten of het veilig is om zo'n server te openen
Alvast bedankt
Nee. Zodra je inlogt op minecraft worden direct al je gegevens online gegooit; sofinummer, bankpasnummer, pincode, alles. Binnen 3 weken ben je alles kwijt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:24 schreef bartdodo het volgende:
Bedankt voor de reactie maar ik wil vooral graag weten of het veilig is om zo'n server te openen
Alvast bedankt
ECHT? ik hoor namelijk alleen maar positieve reacties, kan iemand anders dit bevestigen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:36 schreef destrovel het volgende:
[..]
Nee. Zodra je inlogt op minecraft worden direct al je gegevens online gegooit; sofinummer, bankpasnummer, pincode, alles. Binnen 3 weken ben je alles kwijt.
Alle servers die nu online zijn worden gerund door hackers die mensen lokken en sukkels die erin trappen
Dit verhaal klopt als een bus!quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:43 schreef bartdodo het volgende:
[..]
ECHT? ik hoor namelijk alleen maar positieve reacties, kan iemand anders dit bevestigen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als TS zelf gewoon even de moeite nam het één en ander na te zoeken, wist hij wel beter.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:53 schreef Dudemanguy het volgende:
Het is gewoon veilig hoor! Niet naar die trolls luisteren
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als TS zelf gewoon even de moeite nam het één en ander na te zoeken, wist hij wel beter.
Dit. Het onderhouden van een server kost veel tijd en je moet weten waar je mee bezig bent, anders krijg je vroeg of laat problemen met dingen (updates, plugins, griefers die gebanned moeten worden, plugins die niet meer werken na update, logblock... etc)quote:Op zondag 12 februari 2012 15:13 schreef Catbert het volgende:
Nogmaals; er is niks onveiligs aan. Maar je moet wel weten wat je doet. Jij weet dat kennelijk niet dus hou het lekker bij spelen op andere servers.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:56 schreef bartdodo het volgende:
Nu weet ik het nog steeds niet zeker?
Help plzz. XD
Dat is je antwoord.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:13 schreef Catbert het volgende:
Nogmaals; er is niks onveiligs aan. Maar je moet wel weten wat je doet. Jij weet dat kennelijk niet dus hou het lekker bij spelen op andere servers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |