De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja weet ik.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
100 k lenen voor een opleiding. jij liever dan ik. zeker zonder baangarantie of wat ook.
Ik zie wel..quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
na die 3 jaar wordt het vorstelijk meeris mijn gok tenminste
paggaquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:45 schreef Danger.Mouse het volgende:
Nog meer mensen die niet kunnen slapen? Tips welkom, al heb ik veel geprobeert.
Ook al correct Nederlands?quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:45 schreef Danger.Mouse het volgende:
Nog meer mensen die niet kunnen slapen? Tips welkom, al heb ik veel geprobeert.
Ben benieuwd wat je gaat doen. Zijn je ouders in dit plaatje aanwezig en if zo, hoe kijken zij er tegenaan? Als ze geld hebben willen ze misschien wel payen?quote:
Mijn ouders hebben geen geld om dit voor mij te betalen, het komt allemaal op mezelf neer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je gaat doen. Zijn je ouders in dit plaatje aanwezig en if zo, hoe kijken zij er tegenaan? Als ze geld hebben willen ze misschien wel payen?
Ik weet het, ik moet gaan werken aan mijn spelling. Br3eZaH LiCHt mUH Me3R eNSo.quote:
Je zeepje laten vallen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:48 schreef Dimens het volgende:
Gevonden, hij staat achter mij. Wat nu?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:48 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik weet het, ik moet gaan werken aan mijn spelling. Br3eZaH LiCHt mUH Me3R eNSo.
Gedaan, wat nu?quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je zeepje laten vallen.
[..]
Inderdaad.
mja je hebt voor veel minder prima hbo opleidingen waar je ook goed betaald werk mee kan vinden. als het je droom is moet je ervoor gaan. ik zou iig de opleider goed in overweging nemen. klm heeft een eigen school, en daar hebben ze een samenwerkingsverband mee dus meer kans om bij klm te komen als je daar je opleiding hebt gevolgd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben geen geld om dit voor mij te betalen, het komt allemaal op mezelf neer.
Ze vinden dat ik moet doen waar mijn passie ligt en zeker mijn moeder denkt dat het wel goed komt.
KLS is baangarantie ook al kwijt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mja je hebt voor veel minder prima hbo opleidingen waar je ook goed betaald werk mee kan vinden. als het je droom is moet je ervoor gaan. ik zou iig de opleider goed in overweging nemen. klm heeft een eigen school, en daar hebben ze een samenwerkingsverband mee dus meer kans om bij klm te komen als je daar je opleiding hebt gevolgd.
Trustenquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
KLS is baangarantie ook al kwijt.
En anders zou ik niet naar een HBO gaan maar naar een WO, als ik dan toch die keuze heb geniet WO toch echt wel mijn voorkeur, denk dat ik me anders ga vervelen.
Maar ik ga maar eens slapen. Welterusten![]()
je beseft dat vliegen eigenlijk ook retesaai werk is he, het is een veredelde vrachtwagenchauffeur.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En anders zou ik niet naar een HBO gaan maar naar een WO, als ik dan toch die keuze heb geniet WO toch echt wel mijn voorkeur, denk dat ik me anders ga vervelen.
Ook wel eens last van ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 03:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dus ik half 2 helemaal doodop in bed kruipen.. En nu nog wakker zijn. Vervloekte slapeloosheid.
KLS heeft nooit een baangarantie gehad.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik denk doe even een P_z'je.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jouw posts
Alleen maar 'gr gr' en '*user*'-posts
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:08 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik denk doe even een P_z'je.
Waarom zou je dat willen? Dat is zo'n laag niveauquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:08 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik denk doe even een P_z'je.
Hoi jijquote:
Even voelen hoe het isquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Dat is zo'n laag niveau
TR gemacht.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:26 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nee ik wil eigenlijk meteen een trein ko....
Waar ga je heen dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:40 schreef coban het volgende:
Nee PZ ik hb nog niet gelezdnals ik terugkom vnv doe ik wel okeeee
haha hoiquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
speedkingdamsco niggaer bijlmer antis en suris
euroshop.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:45 schreef Oceanview het volgende:
Hoe moet ik een 3gangen menu maken en t mag maximaal 2 euro per persoon kosten.
Brood, soep, witte bonen uit blikquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:45 schreef Oceanview het volgende:
Heel goedkoop blik soep verdelen , 1 boterham geven en een klein toetje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:45 schreef Oceanview het volgende:
heb nog geen school pas 2 uurquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jij gaat straks in de pauze hard fietsen voor een döner
Winkelennnn en nee kheb geen mob meeequote:Op dinsdag 27 september 2011 09:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waar ga je heen dan?En dan kan toch wel gewoon FOK!ken he?
doekoe enzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:47 schreef coban het volgende:
[..]
Winkelennnn en nee kheb geen mob meee
Krabben.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:47 schreef coban het volgende:
Mijn mindelvinger kriebelt.
Ik heb honger.
Wat moet ik aan.
Ga je daar heel de ochtend en middag over doen? ;')quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:47 schreef coban het volgende:
[..]
Winkelennnn en nee kheb geen mob meee
hoezo mag dat niet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:49 schreef coban het volgende:
[..]
Al gedaan.
Mag ik niet als moslim.
Dat is te sexy.
Is een krab ook haram ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:49 schreef coban het volgende:
[..]
Al gedaan.
Mag ik niet als moslim.
Dat is te sexy.
God mag weten wanneer mijn vriendin mij toestemming tot naar huis gaan geeftquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ga je daar heel de ochtend en middag over doen? ;')
hoezo krab haramquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:49 schreef coban het volgende:
[..]
God mag weten wanneer mijn vriendin mij toestemming tot naar huis gaan geeft
voor wa is dat allemaal?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:50 schreef Oceanview het volgende:
Er moet ook balans zitten in kleur.seizoensgroente
ik wil naar mama
maatschappelijke stage bij resto van hartequote:Op dinsdag 27 september 2011 09:51 schreef speedking het volgende:
[..]
voor wa is dat allemaal?
btw wat moet je ook alweer doen?
in mocro eet iedereen slakken op straat wat zeg jij/quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:51 schreef coban het volgende:
Ja nou, volgens marokkanen mag het wel, maar het zijn in principe schaaldieren. (dit gaan zoooo'n discussie worden he) en geleerden zijn er nou nognniet uit of het mag of niet. In de koran staat (las het zelf) dat vis mag, maar schaaldieren kun je niet onder vis berekenen. Net zoals haai, dat is vis, maar dat eet mensenvlees snap je.
Mja altijd wordt dit een grote discussie dus heb geen zin in nu ok
wat is dat dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maatschappelijke stage bij resto van harte
k dacht dat er 1 word was die ze niet begrepenquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:52 schreef coban het volgende:
De koran is zegmaar in zijn origine nog, het is nog steeds net volledig ontcijferd. Geldt ook voor de hadiths.
Kan je dat niet zelf beslissen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:49 schreef coban het volgende:
[..]
God mag weten wanneer mijn vriendin mij toestemming tot naar huis gaan geeft
niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:53 schreef Patje1987 het volgende:
Volgens de koran mag ik jou slaan Coban.
MK is al halalquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:53 schreef coban het volgende:
En daarnaast ben IK nogal traditioneel wat betreft regeltjes
Ik heb ook vrienden die zeggen dat kippenvlees niet halal hoeftja dag.
ik eet wel alles gewoon hallal.....quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:53 schreef coban het volgende:
En daarnaast ben IK nogal traditioneel wat betreft regeltjes
Ik heb ook vrienden die zeggen dat kippenvlees niet halal hoeftja dag.
Neequote:Op dinsdag 27 september 2011 09:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kan je dat niet zelf beslissen?
Ja goed tochhquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:54 schreef speedking het volgende:
[..]
ik eet wel alles gewoon hallal.....
Ja dat stukje begrijpen jullie toch nietquote:
Wrm niet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat stukje begrijpen jullie toch niet
tell me danquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat stukje begrijpen jullie toch niet
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:52 schreef coban het volgende:
De koran is zegmaar in zijn origine nog, het is nog steeds net volledig ontcijferd. Geldt ook voor de hadiths.
Ja maar hoe kom je erbij dat je me mag slaanquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:56 schreef coban het volgende:
Speedking denkt iets te hebben uitgevonden
idd er staat niemand mag coban slaanquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:57 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar hoe kom je erbij dat je me mag slaan
Die stukjes zijn al ontcijferd hooralleen diepere betekenissen achter woorden soms niet.
NIEMAND MAG MIJ SLAAN
Ik maakte gewoon een grapje, wil alleen zeggen dat het een achterlijk geloof is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:57 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar hoe kom je erbij dat je me mag slaan
Die stukjes zijn al ontcijferd hooralleen diepere betekenissen achter woorden soms niet.
NIEMAND MAG MIJ SLAAN
wat is wel zo niks hou maar op?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:57 schreef coban het volgende:
Speedking sukkel is wel zo
Mja hou maar op nu.
Geen tijd voor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:59 schreef speedking het volgende:
[..]
lezen voor je wat post you stupid
Oke thanks.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik maakte gewoon een grapje, wil alleen zeggen dat het een achterlijk geloof is.
Haha watquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Weet ik. Maar in Nederland is het toch verboden om halal te verkopen ?
Maar ik vind alle geloven achterlijk dus staat los van welk geloof, vooral blijven doen zolang je andere er niet mee lastig valt. Al gebeurt dat te vaak.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:00 schreef coban het volgende:
[..]
Oke thanks.
Ik geloof trouwens ook wat intronic bedoelt met het plaatje. Geloof opdwingen aan anderen is debiel.
Wat bedoel je met nier?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:16 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Wai doe burts sudenlie apier, evurie taim, joe ar nier.
Ja hallo ik bent druk met ramen lappen dus dan kan ik niet posten hequote:
Smoes goedgekeurd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo ik bent druk met ramen lappen dus dan kan ik niet posten he
Ik ga nu maar aan de afwas beginnenquote:
Liefdequote:
heyquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:58 schreef Beach het volgende:
groetjes aan mijn vaste lievelings vrouwelijke users hier
Tsjoban bent jij het?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
1e trein gemist.. ik hoop dat ik de les nog in mag anders voor niets moeite gedaan.
Dus neem jij de honneurs waarquote:
Schijt aan hebben en gaan!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
kdurf niet straks laat ie me er niet in dan sta ik voor schut voor hele klas
idd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus neem jij de honneurs waar
Dat is toch mooie bewoording voor een taakstraf?quote:
eigenlijk wel in de ogen van de school, ik voel mij gemarteld hoe moet ik een 3gangen menu maken /bedenken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is toch mooie bewoording voor een taakstraf?
Voorgerecht, hoofdgerecht, dessert?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
eigenlijk wel in de ogen van de school, ik voel mij gemarteld hoe moet ik een 3gangen menu maken /bedenken.
Ik kant het nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
  ▲
▲ ▲
tadaa!
Nu ben ik geen noob meer
pp mag het maximaal 2euro zijn alles moet versquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voorgerecht, hoofdgerecht, dessert?
Tomatensoep, haricot verts met een varkenshaas en een bananasplit.
Goedkope soep , goedkope patat (verse), goedkoop toetje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
pp mag het maximaal 2euro zijn alles moet vers
minimaal 200gram aardappelen, vlees, groente.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Goedkope soep , goedkope patat (verse), goedkoop toetje.
gr gr
Whut. 2 euro voor een volledig 1-persoons diner?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
pp mag het maximaal 2euro zijn alles moet vers
Werk je soms bij een daklozenopvang ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
minimaal 200gram aardappelen, vlees, groente.
voor 60personen maar ik heb het al, morgen helpen in restaurant en donderdag flyers uitdelen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whut. 2 euro voor een volledig 1-persoons diner?
maatschappelijke stage by een restaurant voor dat soort mensen ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Werk je soms bij een daklozenopvang ?
Ooh, dan is het een stuk makkelijker. Maar dan vraag ik mij wel af, wat voor opleiding doe je?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
voor 60personen maar ik heb het al, morgen helpen in restaurant en donderdag flyers uitdelen.
ja wat makkelijkerquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ooh, dan is het een stuk makkelijker. Maar dan vraag ik mij wel af, wat voor opleiding doe je?
De neuk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja wat makkelijker, ik doe nu 4havo
per persoon!quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whut. 2 euro voor een volledig 1-persoons diner?
En dan kan je wel op tijd je bed uit hequote:
fenomeen maatschappelijke stage en indelingenquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De neuk.
Wat een opdrachten tegenwoordig.
groetjes terugquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:58 schreef Beach het volgende:
groetjes aan mijn vaste lievelings vrouwelijke users hier
Mja ik neem ook nooit prik bij de mac altijd appelsap ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:53 schreef coban het volgende:
Ze doen kapotveel prik in drinken hier.
At ik gister ook, ze zeggen dat het in varkensvet wordt bereid.quote:
Hmm lekker al dat varkenssap in mijn bek.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
At ik gister ook, ze zeggen dat het in varkensvet wordt bereid.
Gewoon gefrituurd enzo.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:55 schreef coban het volgende:
[..]
Hmm lekker al dat varkenssap in mijn bek.in varkensvet bereiden? Dude denk na
quote:
Ik hou er ook niet van. Speklapjes bij de stamp goed uitgebakken is wel weer lekker thoughquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:57 schreef coban het volgende:
Veel mensen die varkensvlees mogen eten vinden het fakking vies.
Ik weet niet waarom, het is echt lekker gewoon.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:57 schreef coban het volgende:
Veel mensen die varkensvlees mogen eten vinden het fakking vies.
Die minute steaks van de lidlquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, het is echt lekker gewoon.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:01 schreef coban het volgende:
[..]
DIMENS JE MAG NIET LIEVE KONIJNTJES ETEN
En zaad.quote:
Een lekkere vette scharrelkip die elke dag 2 eitjes legt?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:00 schreef coban het volgende:
Er is maar 1 liefde in mijn leven en dat is kip.
Ik ga trouwen met een kip. En nee, niet mk
Goed zo, de keuken in.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
* PamSwynfordDeBeaufort Gaat eieren koken
doe ik ook altijd. met pasen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
* PamSwynfordDeBeaufort Gaat eieren koken
dan moet zijn baasje beter voedsel gevenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Een hond die ik ken eet zijn eigen poep.
Dat doet hij, omdat het zo lekker is eet hij het nog eensquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dan moet zijn baasje beter voedsel geven
http://www.dogpoopdiet.com/why-dogs-eat-poop/quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat doet hij, omdat het zo lekker is eet hij het nog eens
Ik niet altijd, soms eet ik dingen die heel gezond smaken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wat ik eet vind ik lekker.
zoalsquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik niet altijd, soms eet ik dingen die heel gezond smaken.
Hoe smaakt gezond?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik niet altijd, soms eet ik dingen die heel gezond smaken.
nee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Missen jullie porsche1 ook wel eens
Niet zo seksistisch....quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
doe ik ook altijd. met pasen.
Jij begon.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Niet zo seksistisch....
[..]Ik doe het als ik er zin in heb
ik spaar het hele jaar en dan kan ik met pasen 1 ei kopen. hoe doe jij dat, zomaar eieren koken als je er zin in hebtquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Niet zo seksistisch....
[..]Ik doe het als ik er zin in heb
FOK! werd er wel leuker op.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Missen jullie porsche1 ook wel eens
Fap je al der op?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik lees nu zijn oude posts door
in het verleden leven is slecht voor je.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik lees nu zijn oude posts door
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
in het verleden leven is slecht voor je.
Heul nie, 's nie waar!quote:
Gewoon zon pak halen bij de c1000 15 voor 1,80 ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik spaar het hele jaar en dan kan ik met pasen 1 ei kopen. hoe doe jij dat, zomaar eieren koken als je er zin in hebt
Jij ging naar de keuken toe om ei te maken en ik moedig alleen maar aan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Heul nie, 's nie waar!
[..]
Gewoon zon pak halen bij de c1000 15 voor 1,80 ofzo![]()
patserquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Heul nie, 's nie waar!
[..]
Gewoon zon pak halen bij de c1000 15 voor 1,80 ofzo![]()
hmmm....quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij ging naar de keuken toe om ei te maken en ik moedig alleen maar aan.
* PamSwynfordDeBeaufort Geeft een eiquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
* PamSwynfordDeBeaufort Geeft een ei
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Wat zijn jullie twee romantisch
Hebben jullie al een datum geprikt ?
Zaterdag als ik niet meer ziek ben.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wanneer ben je weer in Zoetermeer?
Terwijl mag wel, die zaterdag besteed ik uit aan zomermeisje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
moet dimens je gezelschap houden terwijl je ziek bent?
Gaan we dan over kangaroepad fietsen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zaterdag als ik niet meer ziek ben.
Met niemand achterop is het goed.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gaan we dan over kangaroepad fietsen?
Vroeger toen ik ook nog zo blij was.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
* FkTwkGs2012 gaat een eitje koken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |