Heel goedkoop blik soep verdelen , 1 boterham geven en een klein toetje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:45 schreef Oceanview het volgende:
Hoe moet ik een 3gangen menu maken en t mag maximaal 2 euro per persoon kosten.
heb nog geen school pas 2 uurquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jij gaat straks in de pauze hard fietsen voor een döner
Winkelennnn en nee kheb geen mob meeequote:Op dinsdag 27 september 2011 09:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waar ga je heen dan?En dan kan toch wel gewoon FOK!ken he?
doekoe enzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:47 schreef coban het volgende:
[..]
Winkelennnn en nee kheb geen mob meee
Krabben.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:47 schreef coban het volgende:
Mijn mindelvinger kriebelt.
Ik heb honger.
Wat moet ik aan.
Ga je daar heel de ochtend en middag over doen? ;')quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:47 schreef coban het volgende:
[..]
Winkelennnn en nee kheb geen mob meee
hoezo mag dat niet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:49 schreef coban het volgende:
[..]
Al gedaan.
Mag ik niet als moslim.
Dat is te sexy.
Is een krab ook haram ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:49 schreef coban het volgende:
[..]
Al gedaan.
Mag ik niet als moslim.
Dat is te sexy.
God mag weten wanneer mijn vriendin mij toestemming tot naar huis gaan geeftquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ga je daar heel de ochtend en middag over doen? ;')
hoezo krab haramquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:49 schreef coban het volgende:
[..]
God mag weten wanneer mijn vriendin mij toestemming tot naar huis gaan geeft
voor wa is dat allemaal?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:50 schreef Oceanview het volgende:
Er moet ook balans zitten in kleur.seizoensgroente
ik wil naar mama
maatschappelijke stage bij resto van hartequote:Op dinsdag 27 september 2011 09:51 schreef speedking het volgende:
[..]
voor wa is dat allemaal?
btw wat moet je ook alweer doen?
in mocro eet iedereen slakken op straat wat zeg jij/quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:51 schreef coban het volgende:
Ja nou, volgens marokkanen mag het wel, maar het zijn in principe schaaldieren. (dit gaan zoooo'n discussie worden he) en geleerden zijn er nou nognniet uit of het mag of niet. In de koran staat (las het zelf) dat vis mag, maar schaaldieren kun je niet onder vis berekenen. Net zoals haai, dat is vis, maar dat eet mensenvlees snap je.
Mja altijd wordt dit een grote discussie dus heb geen zin in nu ok
wat is dat dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maatschappelijke stage bij resto van harte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |