Ja dat stukje begrijpen jullie toch nietquote:
Wrm niet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat stukje begrijpen jullie toch niet
tell me danquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat stukje begrijpen jullie toch niet
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:52 schreef coban het volgende:
De koran is zegmaar in zijn origine nog, het is nog steeds net volledig ontcijferd. Geldt ook voor de hadiths.
Ja maar hoe kom je erbij dat je me mag slaanquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:56 schreef coban het volgende:
Speedking denkt iets te hebben uitgevonden
idd er staat niemand mag coban slaanquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:57 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar hoe kom je erbij dat je me mag slaan
Die stukjes zijn al ontcijferd hooralleen diepere betekenissen achter woorden soms niet.
NIEMAND MAG MIJ SLAAN
Ik maakte gewoon een grapje, wil alleen zeggen dat het een achterlijk geloof is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:57 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar hoe kom je erbij dat je me mag slaan
Die stukjes zijn al ontcijferd hooralleen diepere betekenissen achter woorden soms niet.
NIEMAND MAG MIJ SLAAN
wat is wel zo niks hou maar op?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:57 schreef coban het volgende:
Speedking sukkel is wel zo
Mja hou maar op nu.
Geen tijd voor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:59 schreef speedking het volgende:
[..]
lezen voor je wat post you stupid
Oke thanks.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik maakte gewoon een grapje, wil alleen zeggen dat het een achterlijk geloof is.
Haha watquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Weet ik. Maar in Nederland is het toch verboden om halal te verkopen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |