Hey als ik die link in je sig volg dan zie ik PlayingWithFire dat heul niet zeggenquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:48 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Op donderdag 25 augustus 2011 02:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
Niemand kan zo goed hosselen als drommel
ik respecteer haar mening.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:49 schreef Zandman030 het volgende:
Respecteer haar foto's op hyves, en als daar staat, en ik quote,:"omg so leleik op dese fotoo geen make up en slegte ligt door webkam" moet je zeggen dat ze juist heel mooi is.
Werkt altijd.
Ik weet niet hoe dat werkt, lees het hele topic maar door, het staat wel ergensquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hey als ik die link in je sig volg dan zie ik PlayingWithFire dat heul niet zeggen![]()
TS is een liegebeest
Aja toch welquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat werkt, lees het hele topic maar door, het staat wel ergens
Mijn E-Hossel skills zijn niet optimaal
Als jij weet hoe ik het fix, fix ik de link wel evenquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Aja toch wel
TS is geen liegebeest
Het linkadresquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als jij weet hoe ik het fix, fix ik de link wel even
| 1 | http://forum.fok.nl/topic/1701622/1/25#101158123 |
| 1 | http://forum.fok.nl/topic/1701622/2/25#101158123 |
Dankuquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Het linkadres
[ code verwijderd ]
moet
[ code verwijderd ]
worden
"Ga eens onder die steen vandaan"quote:Op dinsdag 27 september 2011 02:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga eens onder die steen vandaan
"Hoal ein tit oet!"quote:Op dinsdag 27 september 2011 02:40 schreef nattermann het volgende:
[..]
"Ga eens onder die steen vandaan"
Ga eens een cursus Nederlands volgen.
Mensen met een autistische beperking die niet in staat zijn verder te kijken dan hun eigen beperkte wereldjequote:Op dinsdag 27 september 2011 02:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
"Hoal ein tit oet!"
I rest my case
Ga niet lopen zeiken over mijn Nederlanders danquote:Op dinsdag 27 september 2011 02:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Mensen met een autistische beperking die niet in staat zijn verder te kijken dan hun eigen beperkte wereldje
Tevens: domme Hollanders die een dialect nooit zullen/kunnen begrijpen
Dialect is wat anders dan Nederlands, dus alle reden om daar over te zeiken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 02:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga niet lopen zeiken over mijn Nederlanders dan
quote:Op dinsdag 27 september 2011 02:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga niet lopen zeiken over mijn Nederlanders dan
Niet iedereen is om 3 uur nog klaarwakkerquote:Op dinsdag 27 september 2011 03:01 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dialect is wat anders dan Nederlands, dus alle reden om daar over te zeiken.
Tevens:
[..]![]()
Je roept het ook wel over jezelf af.
"Kom eens onder die steen vandaan" is inderdaad een goed spreekwoord.quote:Op dinsdag 27 september 2011 03:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet iedereen is om 3 uur nog klaarwakker
Volgens mij is "Kom eens onder die steen vandaan" gewoon een goed spreekwoord.
Als je je daar al druk om gaat makenquote:Op dinsdag 27 september 2011 03:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
"Kom eens onder die steen vandaan" is inderdaad een goed spreekwoord.
"Ga eens onder die steen vandaan" daarentegen niet.
Je daar niet voor interesserenquote:Op dinsdag 27 september 2011 03:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je je daar al druk om gaat maken
Denk om je hart...quote:Op dinsdag 27 september 2011 03:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Je daar niet voor interesseren
We hebben het helemaal niet over materialiteitquote:Op dinsdag 27 september 2011 03:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Succes met je studie Accountancy knul. Knuppels zoals jij kunnen we goed gebruiken[ afbeelding ]
"Mwah, scheelt maar een beetje"
Denken dat dit iets te maken heeft met materialiteitquote:Op dinsdag 27 september 2011 03:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
We hebben het helemaal niet over materialiteitGa niet lopen zeuren
Zolang het binnen de materialiteit valt is het te accepteren terugkomend opquote:Op dinsdag 27 september 2011 03:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
Denken dat dit iets te maken heeft met materialiteit
quote:Op dinsdag 27 september 2011 03:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Succes met je studie Accountancy knul. Knuppels zoals jij kunnen we goed gebruiken[ afbeelding ]
"Mwah, scheelt maar een beetje"
Waar zijn de rijke vrouwen onder 30 die je niet met rust hoeft te laten dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:06 schreef Bartcoah het volgende:
Niet.
Sommige vrouwen moet je met rust laten, dit is er één van.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
monkey, monkey! * fluit monkey *
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:49 schreef Zandman030 het volgende:
Respecteer haar foto's op hyves, en als daar staat, en ik quote,:"omg so leleik op dese fotoo geen make up en slegte ligt door webkam" moet je zeggen dat ze juist heel mooi is.
Werkt altijd.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:11 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Gewoon het volgende zeggen:
'Meid, ik hou van elke spier in je lichaam... en vooral de mijne'
quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:22 schreef Michhas het volgende:
Gewoon die tepels vastgreipen jatogg werkt elke keer man.
Teefjes houden vn die aggresiiviteit, jeweettogg lkkr beetje voelen n aanraken, likken dit dat.
Je e-boobs zijn een cup groter geworden nu?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ja, pijn in m'n e-rug nu, vet zwaar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je e-boobs zijn een cup groter geworden nu?
Laat je E-pareren, 1 tiet verplaatsen naar je rug zodat je balans hebt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, pijn in m'n e-rug nu, vet zwaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die niet hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
post pic van monkyyy.
Niet de aap maar da wijf
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
post pic van monkyyy.
Niet de aap maar da wijf
Vraag maar lekker aan haar zelfquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Geef dan WS
PM/DM/Postduif
maar we waren toch maatjesquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Vraag maar lekker aan haar zelf
Oja wacht ffquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
maar we waren toch maatjes
Dit ben ik op het strand. Ik ben niet zo foto-geniek.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
post pic van monkyyy.
Niet de aap maar da wijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Dr is genoeg voor 2 dus join zou ik zeggen hahaquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:42 schreef Saisai het volgende:
Zeg dat je wilt komen in haar sprankelende oogjes en dat ze je daarna je sperm mag opsmikkelen.
Vergeet dat eens wil je.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:42 schreef Saisai het volgende:
Zeg dat je wilt komen in haar sprankelende oogjes en dat ze je daarna je sperm mag opsmikkelen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit ben ik op het strand. Ik ben niet zo foto-geniek.
Ik heb al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me gusta.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Baw, ik was het bijna vergeten maar toen ging ik die pm weer opzoeken. Nu zit het weer vers in mijn geheugen.quote:
Hangt er vanaf watttttquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:52 schreef Oceanview het volgende:
monkyyyy wil je iets doenn?!/1/1/?!?!?1
Wat is deze?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:57 schreef Expression het volgende:
Kijk uit voor boerenkaas. De produktnaambescherming vereist dat die met dierlijk stremsel wordt bereid. Aldus de biologische boerderij die me dit wijsmaakte.
En ik herhaal het nog maar een keertje: het feit dat AH's biologische kaas toevallig geschikt is voor vegetariërs, zegt absoluut niets over het stremsel dat in andere biologische kazen wordt gebruikt.
Dat van boerenkaas is niet helemaal waar, een kaas mag boerenkaas heten als het van rauwe melk is gemaakt, met stremsel heeft het niks te maken. Ik werk in een biologische winkel en we verkopen veel vegetarische boerenkazen! Daarentegen zijn niet alle biologische kazen ook vegetarisch. Twee biologische merken die iig zeker vega zijn: lingelaer (goed betaalbaar vind ik) en zuiverzuivel.
Biologische (en gewone) kazen zijn toch nooit vegetarisch verantwoord ? tenzij anders vermeldquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:57 schreef Expression het volgende:
Kijk uit voor boerenkaas. De produktnaambescherming vereist dat die met dierlijk stremsel wordt bereid. Aldus de biologische boerderij die me dit wijsmaakte.
En ik herhaal het nog maar een keertje: het feit dat AH's biologische kaas toevallig geschikt is voor vegetariërs, zegt absoluut niets over het stremsel dat in andere biologische kazen wordt gebruikt.
Dat van boerenkaas is niet helemaal waar, een kaas mag boerenkaas heten als het van rauwe melk is gemaakt, met stremsel heeft het niks te maken. Ik werk in een biologische winkel en we verkopen veel vegetarische boerenkazen! Daarentegen zijn niet alle biologische kazen ook vegetarisch. Twee biologische merken die iig zeker vega zijn: lingelaer (goed betaalbaar vind ik) en zuiverzuivel.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit ben ik op het strand. Ik ben niet zo foto-geniek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
Waarom hebben ze 9/11 dan niet gestopt als ze het al zagen aankomen? Ik vind dat mensen dat geloofden mede verantwoordelijk zijn voor de doden die gevallen zijn die dag.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:06 schreef Oceanview het volgende:
Illuminati kaartspel voorspelt toekomst?
Omdat het teveel geld zou kosten om al het asbest in dat gebouw weg te halen, dus dan maar een vliegtuigje erin.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waarom hebben ze 9/11 dan niet gestopt als ze het al zagen aankomen? Ik vind dat mensen dat geloofden mede verantwoordelijk zijn voor de doden die gevallen zijn die dag.
Zijn hier ook PMs van naast de NBconfessions?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Baw, ik was het bijna vergeten maar toen ging ik die pm weer opzoeken. Nu zit het weer vers in mijn geheugen.
Gewoon een smerige PM van een creeper.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zijn hier ook PMs van naast de NBconfessions?
Hoi lieve monkyyyquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gewoon een smerige PM van een creeper.
Ohh ik dacht dat die quote van je tarzan was :pquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gewoon een smerige PM van een creeper.
Verbaast me niets van jou.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat die quote van je tarzan was :p
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:49 schreef Zandman030 het volgende:
Werkt altijd.
Je vleit me.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoi, jij bent sexy
Moest het gewoon ff kwijt
Je weet niet eens meer wie ik benquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar dit topic gaat over monkyyy
Owhh, jijquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je weet niet eens meer wie ik benHeb ik voor niks die msn gehosselt
Ik weet het al! Ik word ook een pokerproquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:44 schreef Dientje12 het volgende:
Volgens mij is ze niet hosselbaar..
Succes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet het al! Ik word ook een pokerpro
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
post pic van monkyyy.
Niet de aap maar da wijf
Boh, gewoon op wat knopjes drukken, zit geen skill achter hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zodra ik mijn eerste 250 dollar heb wil ik een uur pokerles van je
wil je haar nu fixe Gquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Respect voor het vrouwelijke geslacht.
Het is van groot belang dat het handvat groen met geel is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maakt de soort lepel nog verschil in het succes? Ik heb namelijk minstens vijf soorten
Leer mij ook dan, dan krijg je10% van de winst met een novtk maximumquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Boh, gewoon op wat knopjes drukken, zit geen skill achter hoor.
quote:
Dan maar pokerpro worden :pquote:Op woensdag 28 september 2011 00:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is van groot belang dat het handvat groen met geel is.
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Leer mij ook dan, dan krijg je10% van de winst met een novtk maximum
Ligt eraan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
wil je haar nu fixe G
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Maar sowieso, respect voor vrouwen, zonder hen lag ik nu in jouw anus te roeren.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:42 schreef Saisai het volgende:
Lifetime, als jij me zo goed kan leren pokeren dat ik zoveel centjes verdien zou ik niet inzien waarom je daar niet de vruchten zou van moeten plukken.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De winst van dat ene uurtje, of van je lifetime?
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:49 schreef monkyyy het volgende:
Ben ik echt de enige op deze planeet die niet van frituur houd?
Dus als ik jou omtover in een highstakes crusher die een paar mega's per jaar naar binnen harkt krijg ik daar 10% van, no matter what?quote:Op woensdag 28 september 2011 00:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Lifetime, als jij me zo goed kan leren pokeren dat ik zoveel centjes verdien zou ik niet inzien waarom je daar niet de vruchten zou van moeten plukken.
Ja met een cap, iets in de trend van als ik 1 miljoen win dat je niet 100k krijgt maar een cap van 40-50k ofzoquote:Op woensdag 28 september 2011 00:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dus als ik jou omtover in een highstakes crusher die een paar mega's per jaar naar binnen harkt krijg ik daar 10% van, no matter what?
Gierig zeg, zo een cap. Met 900k hoef je voorlopig niet meer te werkenquote:Op woensdag 28 september 2011 00:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja met een cap, iets in de trend van als ik 1 miljoen win dat je niet 100k krijgt maar een cap van 40-50k ofzo
Dat is waarquote:Op woensdag 28 september 2011 10:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gierig zeg, zo een cap. Met 900k hoef je voorlopig niet meer te werken
Je eten in stinkend vet gooien en daarna opeten. Heb je een weddenschap verloren ofzo?quote:Op woensdag 28 september 2011 00:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens is de Monkyyyhossel missie gecancelled. Niet omdat het me onmogelijk leek, maar ze blijkt niet van gefrituurd eten te houden
[..]
niet mis met frituren.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je eten in stinkend vet gooien en daarna opeten. Heb je een weddenschap verloren ofzo?
Egowist!!!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:33 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zou koken, en dan alles zelf opeten.
Dat is de oude, nu kan je het ook gebruiken voor versierenquote:Op woensdag 28 september 2011 22:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/H/hosselen
lolwut
ow ff spiekenquote:Op woensdag 28 september 2011 22:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Afgaande op de pic in fobo ben ik het met je eens.
Boks brada
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik had je heel anders voorgesteld.dikker, met een licht getinte huidskleur en donker haar
Nee, ik heb wel een keer een weddenschap verloren. Ik heb toen mijn gebruikelijke frituurdag over moeten slaan, de zwartste dag uit mijn leven datquote:Op woensdag 28 september 2011 19:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je eten in stinkend vet gooien en daarna opeten. Heb je een weddenschap verloren ofzo?
Er is niemand die dat mag doen, behalve mijn vriend. Dus no deal.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een keer een weddenschap verloren. Ik heb toen mijn gebruikelijke frituurdag over moeten slaan, de zwartste dag uit mijn leven dat
Maar wanneer ga ik over je schouder mee kijken hoe je pokert zodra ik vervolgens al die doekoe kan hosselen?
pic van je vriend?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Er is niemand die dat mag doen, behalve mijn vriend. Dus no deal.
Dit is hem:quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:19 schreef Masterboy het volgende:
[..]Faal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Fixedquote:
Dat is een meisje. Monkyyy is een lesbo?quote:
Zo?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik had je heel anders voorgesteld.dikker, met een licht getinte huidskleur en donker haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn we niet allemaal een beetje lesbischquote:Op woensdag 28 september 2011 23:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is een meisje. Monkyyy is een lesbo?
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is een meisje. Monkyyy is een lesbo?
Dan maar wat trager goed in poker wordenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Er is niemand die dat mag doen, behalve mijn vriend. Dus no deal.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |