maar we waren toch maatjesquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Vraag maar lekker aan haar zelf
Oja wacht ffquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
maar we waren toch maatjes
Dit ben ik op het strand. Ik ben niet zo foto-geniek.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
post pic van monkyyy.
Niet de aap maar da wijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Dr is genoeg voor 2 dus join zou ik zeggen hahaquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:42 schreef Saisai het volgende:
Zeg dat je wilt komen in haar sprankelende oogjes en dat ze je daarna je sperm mag opsmikkelen.
Vergeet dat eens wil je.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:42 schreef Saisai het volgende:
Zeg dat je wilt komen in haar sprankelende oogjes en dat ze je daarna je sperm mag opsmikkelen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit ben ik op het strand. Ik ben niet zo foto-geniek.
Ik heb al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me gusta.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Baw, ik was het bijna vergeten maar toen ging ik die pm weer opzoeken. Nu zit het weer vers in mijn geheugen.quote:
Hangt er vanaf watttttquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:52 schreef Oceanview het volgende:
monkyyyy wil je iets doenn?!/1/1/?!?!?1
Wat is deze?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:57 schreef Expression het volgende:
Kijk uit voor boerenkaas. De produktnaambescherming vereist dat die met dierlijk stremsel wordt bereid. Aldus de biologische boerderij die me dit wijsmaakte.
En ik herhaal het nog maar een keertje: het feit dat AH's biologische kaas toevallig geschikt is voor vegetariėrs, zegt absoluut niets over het stremsel dat in andere biologische kazen wordt gebruikt.
Dat van boerenkaas is niet helemaal waar, een kaas mag boerenkaas heten als het van rauwe melk is gemaakt, met stremsel heeft het niks te maken. Ik werk in een biologische winkel en we verkopen veel vegetarische boerenkazen! Daarentegen zijn niet alle biologische kazen ook vegetarisch. Twee biologische merken die iig zeker vega zijn: lingelaer (goed betaalbaar vind ik) en zuiverzuivel.
Biologische (en gewone) kazen zijn toch nooit vegetarisch verantwoord ? tenzij anders vermeldquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:57 schreef Expression het volgende:
Kijk uit voor boerenkaas. De produktnaambescherming vereist dat die met dierlijk stremsel wordt bereid. Aldus de biologische boerderij die me dit wijsmaakte.
En ik herhaal het nog maar een keertje: het feit dat AH's biologische kaas toevallig geschikt is voor vegetariėrs, zegt absoluut niets over het stremsel dat in andere biologische kazen wordt gebruikt.
Dat van boerenkaas is niet helemaal waar, een kaas mag boerenkaas heten als het van rauwe melk is gemaakt, met stremsel heeft het niks te maken. Ik werk in een biologische winkel en we verkopen veel vegetarische boerenkazen! Daarentegen zijn niet alle biologische kazen ook vegetarisch. Twee biologische merken die iig zeker vega zijn: lingelaer (goed betaalbaar vind ik) en zuiverzuivel.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit ben ik op het strand. Ik ben niet zo foto-geniek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
Waarom hebben ze 9/11 dan niet gestopt als ze het al zagen aankomen? Ik vind dat mensen dat geloofden mede verantwoordelijk zijn voor de doden die gevallen zijn die dag.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:06 schreef Oceanview het volgende:
Illuminati kaartspel voorspelt toekomst?
Omdat het teveel geld zou kosten om al het asbest in dat gebouw weg te halen, dus dan maar een vliegtuigje erin.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waarom hebben ze 9/11 dan niet gestopt als ze het al zagen aankomen? Ik vind dat mensen dat geloofden mede verantwoordelijk zijn voor de doden die gevallen zijn die dag.
Zijn hier ook PMs van naast de NBconfessions?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Baw, ik was het bijna vergeten maar toen ging ik die pm weer opzoeken. Nu zit het weer vers in mijn geheugen.
Gewoon een smerige PM van een creeper.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zijn hier ook PMs van naast de NBconfessions?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |