Denken dat dit iets te maken heeft met materialiteitquote:Op dinsdag 27 september 2011 03:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
We hebben het helemaal niet over materialiteitGa niet lopen zeuren
Zolang het binnen de materialiteit valt is het te accepteren terugkomend opquote:Op dinsdag 27 september 2011 03:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
Denken dat dit iets te maken heeft met materialiteit
quote:Op dinsdag 27 september 2011 03:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Je daar niet voor interesseren
Succes met je studie Accountancy knul. Knuppels zoals jij kunnen we goed gebruiken[ afbeelding ]
"Mwah, scheelt maar een beetje"
Waar zijn de rijke vrouwen onder 30 die je niet met rust hoeft te laten dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:06 schreef Bartcoah het volgende:
Niet.
Sommige vrouwen moet je met rust laten, dit is er één van.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
monkey, monkey! * fluit monkey *
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:49 schreef Zandman030 het volgende:
Respecteer haar foto's op hyves, en als daar staat, en ik quote,:"omg so leleik op dese fotoo geen make up en slegte ligt door webkam" moet je zeggen dat ze juist heel mooi is.
Werkt altijd.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:11 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Gewoon het volgende zeggen:
'Meid, ik hou van elke spier in je lichaam... en vooral de mijne'
quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:22 schreef Michhas het volgende:
Gewoon die tepels vastgreipen jatogg werkt elke keer man.
Teefjes houden vn die aggresiiviteit, jeweettogg lkkr beetje voelen n aanraken, likken dit dat.
Je e-boobs zijn een cup groter geworden nu?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ja, pijn in m'n e-rug nu, vet zwaar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je e-boobs zijn een cup groter geworden nu?
Laat je E-pareren, 1 tiet verplaatsen naar je rug zodat je balans hebt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, pijn in m'n e-rug nu, vet zwaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die niet hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
post pic van monkyyy.
Niet de aap maar da wijf
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
post pic van monkyyy.
Niet de aap maar da wijf
Vraag maar lekker aan haar zelfquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Geef dan WS
PM/DM/Postduif
maar we waren toch maatjesquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Vraag maar lekker aan haar zelf
Oja wacht ffquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
maar we waren toch maatjes
Dit ben ik op het strand. Ik ben niet zo foto-geniek.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
post pic van monkyyy.
Niet de aap maar da wijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Dr is genoeg voor 2 dus join zou ik zeggen hahaquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:42 schreef Saisai het volgende:
Zeg dat je wilt komen in haar sprankelende oogjes en dat ze je daarna je sperm mag opsmikkelen.
Vergeet dat eens wil je.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:42 schreef Saisai het volgende:
Zeg dat je wilt komen in haar sprankelende oogjes en dat ze je daarna je sperm mag opsmikkelen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit ben ik op het strand. Ik ben niet zo foto-geniek.
Ik heb al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me gusta.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |