Studerenquote:Op vrijdag 30 september 2011 04:38 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat is niet fijn moet je werken/studeren straks?
Pics van je auto!quote:Op vrijdag 30 september 2011 04:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
StuderenAlleen jammer dat ik 3 uur moet reizen. Maar goed, vanmiddag mijn nieuwe auto ophalen. Misschien dat ik daarom niet kan slapen
Jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 04:59 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit! Het mechanische huisdier van Maraca!
slaap jij nooit?quote:
Rijdt hij een beetje goed?quote:Op vrijdag 30 september 2011 04:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
StuderenAlleen jammer dat ik 3 uur moet reizen. Maar goed, vanmiddag mijn nieuwe auto ophalen. Misschien dat ik daarom niet kan slapen
Heb alleen van de dealer naar huis geredenquote:
Eigenlijk vind ik het wel een beetje een zij in plaats van hij.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb alleen van de dealer naar huis geredenMaar hij is prachtig
![]()
GERALDINE!!!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:02 schreef Karina het volgende:
Kijken we Ned. 3? Er zijn volgens mij nog FOK!kers die meedoen (of misschien liggen ze er nu al uit).
TV kijken en ik zag net Patrick en Benny in beeldquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:05 schreef tralalala het volgende:
Zo lang mogelijk wakker blijven ofzo?
Je hebt gelijk. En de boordcomputer (jaja, mijn auto heeft stemherkenningquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het wel een beetje een zij in plaats van hij.
Gaaf hoor!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. En de boordcomputer (jaja, mijn auto heeft stemherkenning) is ook een vrouw dus het is een zij
TomTom is een mannetje
Dat doe je echt zelf! Aanmelden voor vier miljoen studiesquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:51 schreef Maraca het volgende:
Verzacht de pijn een beetje dat ik met dit weer moet studeren
Ja, maarquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:53 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat doe je echt zelf! Aanmelden voor vier miljoen studies
Niksquote:
Het is vandaag juist mooi weer!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niks![]()
* Maraca doet alsof het buiten keihard regent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |