Dat is gewoon eng!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:54 schreef donald_dick het volgende:
het begon zo:
[ afbeelding ]
en eindigde zo
[ afbeelding ]
dan bedank ik god voor mijn penis!quote:Op woensdag 28 september 2011 12:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zag de tumorman ook gister, ernstig kut voor hem, naar eigen zeggen straft satan hem omdat hij veel goeie dingen kon doen
Denk niet dat Alberto ons snel zal vergetenquote:• Alberto Stegeman is op 20 Februari jarig, elk jaar sturen we hem een cadeau, als je veel post, draag een steentje bij om Alberto FoK! niet te laten vergeten!
inderdaad, na het jeugdjournaal het bedje inquote:Op woensdag 28 september 2011 18:46 schreef Maraca het volgende:
Vroeg naar bed![]()
Moet echt weer wennen aan werken
ik zag bij autoraces, in zijn boek, dat hij verschillende fora bekeek voor info.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk niet dat Alberto ons snel zal vergeten
Ik kijk seinpost Den Haag!quote:Op donderdag 29 september 2011 18:12 schreef Hyundai het volgende:
Vraagje, volgen meer mensen hier Seinpost Den Haag? Leuk op de zondagavond
Blow her back out!quote:Op donderdag 29 september 2011 18:03 schreef donald_dick het volgende:
Vanavond holland in da hooood!
doggystyle!!quote:
Haha inderdaad!quote:Op donderdag 29 september 2011 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
doggystyle!!
donald_dick, jij bent toch BuikSchuiver?
ja, ik heb alleen geen mic, dus je kan roepen wat je wilt, ik kan alleen niet terug antwoorden (behalve dan het bericht wat ik je had verstuurd)quote:Op donderdag 29 september 2011 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
doggystyle!!
donald_dick, jij bent toch BuikSchuiver?
altijd in de herhaling. Zondag = SBS6quote:Op donderdag 29 september 2011 18:12 schreef Hyundai het volgende:
Vraagje, volgen meer mensen hier Seinpost Den Haag? Leuk op de zondagavond
Gewoon opnemen!quote:Op donderdag 29 september 2011 21:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
altijd in de herhaling. Zondag = SBS6
Jepquote:Op donderdag 29 september 2011 22:42 schreef Hyundai het volgende:
Ik vind de SBS6 zondagavond wat minder sterk tegenwoordig.
Geen zorgen. UiN komt weer terugquote:Op donderdag 29 september 2011 22:42 schreef Hyundai het volgende:
Ik vind de SBS6 zondagavond wat minder sterk tegenwoordig.
Ik werd wakker en kon niet meer slapenquote:
Dat is niet fijn moet je werken/studeren straks?quote:Op vrijdag 30 september 2011 04:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik werd wakker en kon niet meer slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |