Dat dit kan!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:11 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nou ja zeg maraca, ben je me gewoon vergeten?
ze heeft ons net als Karina ons verlaten!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:11 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nou ja zeg maraca, ben je me gewoon vergeten?
Groetjes!quote:
Meid, het is me wat! Het is voetbalavond en er is niks op tv, dus dan is het zoiezo rustig hier. Maar je bent vrij om er wat kwaliteit erin te gooien i.p.v. te klagenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:36 schreef Hyundai het volgende:
Nouja, de TV SC is niet meer wat het geweest is..
Vorig jaar zat de SBS Slowchat vol met kwaliteit en trouwe aanhang, nu wordt het topic volgespamd/t door Donald Dick himself.
tumor op tumor op tumor!quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:18 schreef Studiotje het volgende:
Was de tumor nou aangetast door de tumor?
Wat een onzin, er is nog steeds een trouwe aanhang, vooral op zondagavond, en we kijken tegenwoordig ook genoeg andere programma's doordeweeks wat eerst niet kon!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:36 schreef Hyundai het volgende:
Nouja, de TV SC is niet meer wat het geweest is..
Vorig jaar zat de SBS Slowchat vol met kwaliteit en trouwe aanhang, nu wordt het topic volgespamd/t door Donald Dick himself.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |