Die staat hier nu op, erg fijne plaat ja.quote:Op maandag 26 september 2011 21:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
Appleknockers Flophouse vind ik zo geweldig goed.
Jammer dat ie er niet meer is nu
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Harry Muskee is een grote eikel btw. Erg vaak mee in de kroeg gezeten en hij is een heel vervelend, zelfingenomen mannetje....zelfs met heel veel drank op (ik dan), was hij niet te pruimen en meestal vind ik iedereen heel erg aardig en lief als ik teveel drank op heb.
Nog geen maand geleden geschreven en zijn dood veranderd daar niets aan. Muzikaal van groot belang geweest, als persoon erg onaardig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know....en het zijn uiteraard local heroes hier en toen ik net het uitgaansleven in ging keek ik er tegenop, maar dat was heel snel voorbij. Echt heel onaardig en dwingerig. Nare atmosfeer krijg je er dan van in de kroeg. "I'm the big man" houding, gratis willen drinken, verbaal ruzie zoeken en heel nadrukkelijk aanwezig zijn....plus daarom heen altijd een stel aanbidders en groupies, dus als je verkeerd keek, dan werd je de kroeg uitgeflikkerd.
Gelukkig hebben ze zelfs in Assen meerdere kroegenen was het de laatste jaren wel te doen, maar vooral in de 80's was hij echt niet leuk. Natuurlijk ook in de tijd dat er wat minder moeilijk over drugs werd gedaan....ging echt open en bloot....als je dat nu zou doen, dan kreeg je een levenslang kroegverbod.
Een George Bestjequote:Op dinsdag 27 september 2011 11:13 schreef Kingstown het volgende:
Oorzaak is trouwens leverkanker, weet ik uit erg betrouwbare bron.
Hij dronk al een aantal jaren nauwelijks meer, maar de decennia er voor hebben hun tol geëist.quote:
Hoe weet je ditquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:11 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Johan Derksen werd zijn manager een paar jaar geleden. Wilde hem helpen weer op het rechte spoor te komen. Maar na een paar maanden stopte Derksen er mee. Harry Muskee kwam zijn afspraken niet na kwam te laat voor optredens en was meer dronken dan nuchter op het podium. Briljante muzikant maar als mens denk ik moeilijk in te schatten.
Door columns van Derksen.quote:
Heb hem al eens gezien en zeker de moeite van het opnemen/kijken waard.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:25 schreef chufi het volgende:
Das een lange docu(zal het maar opnemen dus)
Ja toch maar , maar weet niet of ik het tot het einde uitzit , vandaar die opnamequote:Op donderdag 29 september 2011 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch maar aan het kijkenIk ben het wel aan het opnemen, kijk morgen wel.
Da's al geweestquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:01 schreef golfer het volgende:
Nooit eerder uitgezonden Twee Meter Sessie:
Op zaterdagnacht zie je een opname van de Twee Meter Sessie van Cuby + Blizzards uit 2005. Deze opnames werden in de boerderij in thuisbasis Grolloo gemaakt. Op deze plek werden veel hits van de band geschreven. Je hoort de bekende nummers van Cuby + Blizzards, maar dan met een totaal andere interpretatie.
Twee Meter Sessies, zaterdag 1 oktober om 01.05 uur op Nederland 2
Ach f*ck. Ik dacht dat het vanavond werd uitgezonden.quote:
Er staat nu wel iets geprogrammeerd op mn UPC menu op Ned2 Soul & Jazz, maar er draait nu een film dus miisschien toch nog iets?quote:
Ik kijk morgen wel even, ik zit nu op Ned. 3.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Er staat nu wel iets geprogrammeerd op mn UPC menu op Ned2 Soul & Jazz, maar er draait nu een film dus miisschien toch nog iets?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk morgen wel even, ik zit nu op Ned. 3.
Oeroeg i.v.m. overlijden van Hella Haasse.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:31 schreef chufi het volgende:
Er staat nu wel iets geprogrammeerd op mn UPC menu op Ned2 Soul & Jazz, maar er draait nu een film dus miisschien toch nog iets?
Ja er moeten er niet teveel in een week overlijden zeg.. Dan klopt de gids helemaal niet meerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Oeroeg i.v.m. overlijden van Hella Haasse.
Theo van Gogh - Pim Fortuyn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]Daar kun je de hele nacht blijven hangen
Aha. Nou ik programmeer het wel even dan.quote:
Wat een sneue post.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Nog geen maand geleden geschreven en zijn dood veranderd daar niets aan. Muzikaal van groot belang geweest, als persoon erg onaardig.
Oorzaak is trouwens leverkanker, weet ik uit erg betrouwbare bron.
Hoezo? De waarheid doet pijn?quote:
Leverkanker door het overmatig zuipen van Muskee?quote:
De Molukker van Vitesequote:
Oh ja. Ook een held.quote:
Een x-aantal internethelden hebben zijn medisch dossier in hun vrije tijd even bestudeerd?quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Leverkanker door het overmatig zuipen van Muskee?
Je gelooft het niet? Vraag het anders even aan Derksen of andere intimi van hem?quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:10 schreef Wereldpijn het volgende:
Een x-aantal internethelden hebben zijn medisch dossier in hun vrije tijd even bestudeerd?
Ik weet dat Derksen en Harry elkaar erg goed kenden, maar jij weet ook dat je van bijv. hem geen uitsluitsel krijgt. Baseer jij je op meer dan de post van Kingstown dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Je gelooft het niet? Vraag het anders even aan Derksen of andere intimi van hem?
Hoe close met Muskee was jij dat je die leverkanker door het zuipen ontkent?quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:18 schreef Wereldpijn het volgende:
Ik weet dat Derksen en Harry elkaar erg goed kenden, maar jij weet ook dat je van bijv. hem geen uitsluitsel krijgt. Baseer jij je op meer dan de post van Kingstown dan?
Jij doet er heel stellig over. Ik vraag me alleen af of je een beetje in de materie thuis bent of dat je je simpelweg baseert op 1 regeltje uit een post @ Fok!quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe close met Muskee was jij dat je die leverkanker door het zuipen ontkent?
Ik ben vrij goed in de materie van alcoholisme in samenhang met leverkanker thuis.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:21 schreef Wereldpijn het volgende:
Jij doet er heel stellig over. Ik vraag me alleen af of je een beetje in de materie thuis bent of dat je je simpelweg baseert op 1 regeltje uit een post @ Fok!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |